Wat zeggen jullie hiervan? Zwanger of toch niet? Het streepje is behoorlijk wazig en daarom twijfel ik. Bekijk bijlage 27518
Hij is vaag maar wel duidelijk zichtbaar vind ik, ik denk mischien dat je wel zwanger bent. Maar als je morgen nog een testje doet dan is hij vast en zeker duidelijker als je zwanger bent. Heel soms zijn ze vals helaas heb ik dat ook gehad met cb maar goed waarschijnelijk ligt het bij mij aan de cystes hoor niet vaak dat ze vals zijn. Dus ... spannend hoor. Groetjes Wilma26
Ik zie het streepje toch redelijk goed, dus ik zou zeggen dat je zwanger bent. Gefeliciteerd. XXX Gusam
Hoi teigetje, ik kan het niet heel goed zien...maar wat ik zie is toch echt een plusje. Dusss ik zou zeggen voorzichtig gefeliciteerd!!! ben je al overtijd? Inderdaad over een paar dagen nog een test doen!Succes meid!
ik moet er wel bij zeggen, dat ons toestel het niet meer zo fantastisch doet. Want als ik de test zo bekijk en met de foto is het iets, maar dan ook maar iets duidelijker, maar niet veel. Over een paar dagen nog maar een test doen voor de zekerheid. Ben benieuwd en stiekem al behoorlijk blij , maar wacht de volgende test af.
Hoop dat ik volgende week ook zo een testje krijg, Ik zeg ook zwanger hoor! Voorzichtige felicitatie .
Ik kan helaas pas vrijdagavond (koopavond) een nieuwe test halen. Mijn vriend heeft de auto mee naar het werk en lopen is te ver met de kinderwagen, en ons meisje mag nog niet mee op de fiets. En ik wil het weten, maar moet nog 2 dagen wachten. Ik hoop iig echt zwanger. Dus het worden 2 lange dagen
vraag je man dan even langs de winkel te rijden! bj een supermarkt kan je 's avonds ook nog terecht en bij bv Plus verkopen ze ook zw.testen hoor
Ik wist niet dat ze in supermarkten ook testen verkopen, weer wat geleerd. Ik kan het vragen aan manlief, maar die raakt denk ik meteen in de stress, wat moet ik halen, waar, hoe ziet het eruit . Komt ie dadelijk thuis met andere testen. Ik zie het al voor me. Hij is daar niet zo goed in .
haha anders sjees jij toch even naar de supermarkt als hij thuis is? De meeste verkopen die dingen wel zolang je er ook paracetemols e.d. kan halen zeker weten en de AH verkoopt ze ook gewoon hoor dus die zit vast wel in de buurt
Yep, hardstikke zwangert!!! Ik zou geen ander testje nodig hebben!! Tis duidelijk te zien.. Van harte gefeliciteerd!! Zeg maar tegen je vriend dat hij een fles kinder champagne kan gaan halen!!!
heey teigetje,,ik zie het kruisje wel hoor en dat zonder turendenk wel dat ie positief is ik, hou je in de gaten