Morgen ga ik opnieuw testen want ben nog niet helemaal zeker na alle vage verhalen over de kv 2v5. Maar om mijn verhaal te doen: gisteren binnen de afleestijd zag ik een streepje..had toen hier op het forum geplaatst alleen zag niemand de streep staan. Nu is hij opgedroogd en is de streep donkerder geworden..wat denken jullie:
Ipv te blijven turen op 1 test zou ik er nog een tegen aan knallen. Zeker gezien je nu in meerdere topics je fotos hebt gedumpt en je blijkbaar duidelijkheid wil. Succes
Ik zie bij beide foto's twee streepjes. ik weet alleen niet of dit nog geldig is inderdaad. maar je hebt hem gister binnen de inleestijd wel gezien toch?
ja dat probleem heb ik ook alleen blijven ze bij mij niet staan haah.. weet ook nog steeds niet of ik zwanger ben. daarom ben ik toch blij om het erover te kunnen hebben op dit forum. miss morgen een goede test hoop ik voor je.
mij lijken ze juist weer licht positief, zo'n test had ik in het begin ook! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! dit was mijn vage test in het begin...
Het is lastig, opgedroogd resultaat... Heel dubbel, de 1 heeft zo´n test en blijkt hardstikke zwanger de ander (incl mezelf) heeft vaker zo´n test gehad en niet zwanger, ja 1 x bleven ze licht, vmk..
Pindakoek, Als kv negatief is blijft ie bij mij echt zeer-aan-mijn-ogen wit. Ook na indrogen. Volgens mij is jouw test positief hoor... nu nog wel NOD afwachten voor ik je ga feliciteren..
ik had vandaag ook zo'n test......eerst niks.....ben de hond 5/10 min gaan uitlaten en toen ik terug kwam een licht(dik)streepje....eerder deze week ook een latere streep op de kruitvat + test........bij mijn zoon begon alles ook heel licht.....we wachten af... die van vandaag ziet er zo uit als die van florida13
ik wil jullie niet ontmoedigen maar kruidvat 2v5 geeft wel degelijk na de afleestijd (soms) een indrooglijntje.....ik was er hier ook 'slachtoffer' van. Binnen de tijd hagelwit en na een tijdje (10min){ positief...maar ben niet zwanger. Overigens als hij binnen de aflees tijd positief was heb ik goede hoop voor je
Ik geloof niet in vals positief als de lijn even breed is en op de juiste plaats staat. Het kan ook gewoon snel mis gaan, dan ben je even zwanger geweest maar het gaat dan gewoon niet goed. Dat heb ik nu net zelf ervaren, zeker weten dat ik even zwanger was (voelde het aan alles), ook een aantal vaag positieve testen (matcare + kruidvat) maar nu is dat niet meer zo. Het gaat in veel gevallen mis he vlak na de innesteling, dat is dan niet anders! Daarom zou je dus niet te snel moeten testen en dat ga ik ook echt de volgende keer ook echt doen (proberen )
Ja ik wilde ook niet zo snel testen alleen dit was de eerste maand dat ik ovutestjes van sensitest heb gebruikt en waarschijnlijk heb ik mijn ei eerder gehad...helemaal zeker weet ik dat dus niet omdat de testjes op waren en ik zoiets had van: mjah volgens mij komt ie wel binnen 1 a 2 dagen (2e lijntje werd al donkerder)..we gaan nu gewoon seksen en we zien het wel! Dus was benieuwd en wilde testen Bovendien zijn mijn cyclusdagen de ene keer 28 en de andere keer 30 dagen...dus het kan zomaar zijn dat ik vandaag al op mijn nod zit of pas over 2 a 3 dagen.. Ik ben in ieder geval nog steeds met vlagen misselijk, heb meer honger, ben soms misselijk en heb dan honger tegelijkertijd, licht in mijn hoofd, pijnlijk rechtschaambot en ben sinds vandaag wat sneller moe..maar kan ook door het weer komen. Ik wacht af tot zondag en anders ga ik vanaf volgende week weer testen.. bedankt voor jullie reacties!
Heb er hier wel vaker van kv gedaan zonder droog lijnen hoor!!!! Dus denk of een vmk of gewoon posi...
Lijkt mij ook positief. Ik herinner me jouw test nog Florida. Ik zag toen het streepje ook niet direkt, en je bent zo zwanger als het maar kan!
Heb net de CB digital gedaan maar die geeft aan 'niet zwanger'. Ik haal maandag kv 2v5 testen als ik dan nog niet ongi ben.. Gisteren erg trekkerig gevoel in mijn onderbuik gehad..en een paar minuten dacht ik 'ah dit is nog erger dan de blindendarmontsteking die ik heb gehad'. Ik wacht alles wel af! Bedankt voor jullie meningen...
cb digital heeft heeeeeel veel nodig om posi te worden vergeleken kv. Succes meid en duim voor je Heb er hier 1 liggen maarja beetje verweg voor je spannend!!
Dit was mijn test van zaterdag: Bekijk bijlage 78293 Lijkt me vrij duidelijk, ook binnen de afleestijd.. En ook dit is helaas een valse posi test... Dus het spijt me maar zo'n streepje geloof ik dus niet meer..