eerst posi nu nega? HELP!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bezigbijtje, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Indrooglijntje, vals, of positief.. ik snap niet dat sommigen t tweede streepje niet zien.. ik hoef niet eens te turen, te vergroten etc.. zie m direct zitten..

zie mijn album.. zelfde test (volgens mij.. die met t hartje van sensitest).. ook roze tweede streep.. en vandaag kv 2v5 negatief!!!.. ik zit trouwens vandaag op NOD en geen ongi te bekennen..

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Meid, bijna iedereen ziet het streepje bij mij hoor;)
    Ik hoop voor osn dat we zwanger zijn! Nu eerst voor jou!
    Ik moet nog zo lang wachten....:( Wanneer wil je testen weer??
    Weet jue zeker wanneer je je ei gehad hebt?

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja.. heb altijd een stabiele cyclus gehad.. 32 dagen.. vandaag dag 32.. vruchtbaar slijm gespot zoals altijd..dus ja..
    ik test pas zaterdag weer als nog nodig is of maandag.. mijn langste cyclus ooit (voor mijn zwangerschap van jurian) was toen 35 dagen.. misschien ga ik daar nu wel weer heen.. we zullen t wel beleven....

Jij succes meid met wachten.. ****stuurt je wat geduld toe***

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi dankje voor het geduld.... dat is mijn slechtsteeigenschap;)
    Ik heb altijd dat vruchtbrae tot nu toe dan rond me ei daarna niet meer....

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja ik ook.. vruchtbaar slijm altijd bij eisprong en dan de rest van mijn cyclus niet meer.. normaal heb ik wel wat gelige afscheiding vlak voor ongi.. nu niets tot weinig en tis nu wittig.. verder genoeg liessteekjes/krampjes, maar geen ongikrampen.. maar die krijg ik ook pas vlak voor dat t losbarst en dan nog maar heel minimaal..wat me wel ontzettend opvalt is dat ik onwijs verstrooid ben..ben NIET misselijk..
    wordt wel wat dikker, maar heb behoorlijk zitten snaaien afgelopen week..;) dus ja.. t zegt echt allemaal helemaal niks.. je lijf kan je zooooo voor de gek houden..
    heb nog steeds ergens een de sterke gedachte dat t toch zo is, maar mijn verstand zegt echt dat ik ongesteld ga worden..

voor mij is t (gelukkig) prima hoe het ook uit pakt..als die onzekerheid maar weg is.. dan ben ik gelukkig!!!..whahaha

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Op de bewerkte foto zie ik wel iets, maar op de onbewerkte foto zie ik helemaal niets!
    Je zegt, dat je deze maand last hebt van kwaaltjes waar je anders niet last van hebt?
    Meid, dat heb ik al 22 maanden...... ene keer weer iets anders, dan de andere keren! Elke maand is een verrassing.....

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    JA dat heb ik ook, maakt niet uit of t nou wel zo was of niet... als er maar duidelijkheid komt:p

Maar ik sta te kijken van mezlef ondanks de test hoe weinig ik er inn me hoofd mee bezig ben.....:)

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier nog geen ongi.. wel enorme spierpijn in mijn bovenbenen.. auw.. hoe ik daar nu weer aan kom???? tsss...

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    #29 bezigbijtje, 10 jun 2010
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
    Hallo meiden,

hier weer even een update voor vandaag!

Ik ben vandaag weer eens om 5.00uur klaar wakker geworden!
    toen ik tempte was het 37.1 nog steeds... daarna weer even lekker in slaap gevallen en op mijn normale tijd (6,45 weer getempt: dit was 37.2(!) ik heb zelf maar 37.1 aangehouden leek me slimmer.
    Ben nu dus al 4dagen 5 of uur wakker.....:( ipv door de wekker 6.45uur)

Vanaf vandaag heb ik veel jeuk op mijn rechter tepel..... en er zitten allemaal kleine bultjes op. Als ik de jeuk wil verhelpen dan is het niet prettig om het aan te raken... alleen de rechter maar.;) En in beide soms ff een harde steek!

Verder beetje weeig gevoel in mijn buik... tegen misselijk aan.
    En ik eet! Niet normaal:$ Normaal heb ik weinig eetlust....
    Maar nu heb ik echt de hele dag door honger, zit snel voor, maar komt ook snel weer terug....

Vanaf me navel tot aan downn under heb ik een drukkend (vaag) gevoel.... :(

En soms ff vlage van ongi gevoel in me rug! Normaal altijd de dag van ongi aanwezig....

Moet veel plassen en steeds beetjes, soms beetje iri met plassen.

EN het is echt zoooooo nat van onder.....

Ik heb zelf idee dat ik niet zwanger (meer) ben, dit daCHT ik eerst nog wel met vlagen.... nu niet meer zoo.... dus zal wel ongi worden...

Ga pas zaterdag weer testen....
    Jeetje wat een gedoe.... Vraag me zoooo af waarom die eeen keer licht posi was....???? iemand een idee????:)

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hallo meiden,

weer een update.....

mijn temp is beetje gezakt, naar hoe die eink de hele tijd was na mijn dip.... kweet niet of dat dan meteen negatief is of dat er nog hoop is:(

Verder denk ik echt dat ik ongi word, volgens mij (hoe ik het nu voel, kan in loop van de dag nog veranderen merk ik wle vaker:p) is mijn lichaam ook opgehouden met nepkwaaltjes uitzenden.... heb alleen nog ongi rugpijn, af en toe n steekje lag in me buik& gevoelige tepels.... meer niet!

Zal vanmiddag nog wel ff testje doen, gewoon uit nieuwschierigheid... + nu zijn ze toch al besteld:p ben benieuwd wanneer de post vandaag komt!

Maar meiden ik verwacht echt geen posi test meer deze ronde:(

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    spannend he meis..wilde je even succes wensen..merk dat ik zelf ook iedere maand weer andere kwalen heb en dat dat je behoorlijk onzeker kan maken... dit is mijn tweede en merk dat het weer net zo spannend is als bij de eerste!

succes!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Dank je, lief van je:D

Tjah ik vertrouw ook niet meer op mijn lichaam daarom schrok ik zo van die licht posi test hihihi.... misschien is het vroeg mis gegaan en daarom de hele tijd die buikpijn gehad? zullen w enooit weten helaas.... maar die gevoelige boops?? tjah dat is het engige wat me nog aan het twijfelen hou, want ik heb NOOIT last van me borsten gehad hahahah....

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Snik, Snik meien....
    Weer nega test! Nu is het dus 99%zeker...:(
    Ik ga ongi worden maandag.... op naar ronde 6, wie weet brengt die meer geluk..... zal me weer ns opnieuw laten pendelen...;)

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hey Mandii,

Wat spannend allemaal zeg. Heb 't topic toch een beetje in de gaten gehouden hoe het nu is. Nog steeds geen posi test, ondanks al je symptomen (heerlijk zo'n lichaam dat je voor de gek houdt) Ben benieuwd of je maandag inderdaad ongi wordt!

Succes!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Heej meis,,,

jah stom he! Maarjah was er al achter dat ik mijn lichaam niet kon vertrouwen.... dus al die tijd niet te veel hoop gehad, baal wel van die licht nega test, die geeft je dan toch wel beetje hoop!

Ben ook benieuwd of die ongi er maandag komt.... zal vast wel!

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej lieve meiden,

Mijn temp is flink gezakt, dus denk dat mijn ongi vandaag of morgen komt...
    Zoals ik al verwachtte... heb vandaag 2 feesten dus zal er denk ik niet meer zijn vandaag.... kom wel keer via me tel lezen, maar kan niet reeageren helaas!

Tjah misschien is het nu dus vroeg mis gegaan,,, zullen we denk ik niet weten... maar we gaan door naar ronde 6!:)

Deze ronde heb ik met me vriend afgesproken niet te tempen, hij werd er gek van (hahahha) + wij hebben deze ronde heerlijk 3 weken vakantie en gezien me vriend zoooooo moe is wil ik hem die rust natuurlijk niet ontnemen.... dus deze ronde geen tempen. Maar ik weet wanneer me ei komt dus denk dat wij het met ovu testjes wel gaan redden deze ronde;)
    En minder op zp te zijn.... dus dat ga ik proberen,,,, Kan hem niks beloven:p
    Vind het zo oooo gezellig. Maar dan weten jullie er wel vanaf...!

KNuffel voor allemaal en zorgen jullie dan deze maand vcoor wat meer rose??:D

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Mandi

Balen meid, die onzekerheid allemaal.
    Hoop echt dat ronde 6 raak mag zijn.
    Ik zit pas in ronde 2 en ik merk gewoon dat het testen en tempen ervoor zorgt dat je er zo mee bezig bent. Toch ben ik er meer relaxed onder dan de eerste ronde (en toen was het wel raak).
    En je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden inderdaad. Iemand schreef dat je wel afleerd te letten op symptomen of dingen te voelen na ruim 2 jaar. Pfff, moeilijk hoor als het zo lang duurt. Maar helaas hebben we het allemaal niet zelf voor het kiezen.
    Hoop dat jullie genieten van de vakantie en hou moed voor de volgende ronde.
    En echt jullie wondertje komt!

18. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Juni kan nog net toch?

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, dat dacht ik ook al! Een hele fijne vakantie alvast! ;)

Deel Deze Pagina