Hey dames, Ik heb PCO en heb geen idee of ik uberhaupt een eisprong heb gehad.. Mijn vraag is, wat voelen jullie tijdens/voor je eisprong? groetjes, Wendy
De dag voor de eisprong een zeurende pijn in de zijkant van mijn buik/rug.. Tijdens de sprong (denk ik) felle steken en dat kan dan tot wel 30 sec aanhouden. Soms kan ik me echt niet inhouden en vertrekt mijn gezicht. Reacties van anderen: Wat is er? Gaat het wel goed? Daarna is het vrijwel meteen over...
hoi hoi Meestal al een dagen last van dingetjes zoals hoofdpijn lichte ongipijn rekbaar slijm en op de dag van eisprong zelf heel veel rekbaar slijm hoop dat je er iets aan hebt succes !!
Ik voel ongeveer twee dagen vooraf krampjes. Ook paar dagen voor en na mijn eisprong pijnlijke tepels. De ene maand wel en de andere maand geen cervixslijm. Tempen is handig joh, dan weet je achteraf of je daadwerkelijk een eisprong gehad hebt ook al voel je niet. Ovulatietesten zijn vooraf handig, als deze positief is springt je eitje (als deze inderdaad gaat springen die maand) binnen 24-48 uur. Zo kun je bij een positieve test misschien ontdekken dat je dan iedere maand opnieuw bepaalde dingen voelt. Dat zijn dan misschien jouw eispronsymptomen. Succes!
bedankt meiden! Ik heb sinds vandaag wat ongi krampen in mijn buik. Het begon gister met wat lichte steekjes.. maar het is nu erger... zware buikpijn voelt als ongi pijn. Ik ben ook erg "vochtig" maar heb geen cervixslijm... :S moet ik hier nou mee.. Het straals uit naar mijn onderrug het zit in mijn onderbuik en voel het zelfs achter mijn schaambod bij mijn baarmoeder?? ( kan het niet anders opschrijven...)
ik zal ffies eerst wat vertellen vooraf ik dacht dus (van en ander topic) dat ik vorig weekeind mn ei had want mn ovutesten werden vanaf vorige week do donkerder en donkerder! maar ik kon vrij za zo niet testen (alles op) maandag weer nieuwe vooraad en nu vanavond weer bijna pos ovutest! raar dat wel maargoed... ik ga ervanuit dat ik mn ei nu nader! ik heb echt veeeel slijm... loopt eruit.. en meer zin in sex! de opeing zegmaar voelt wijder! hahaha ja sorry maar ik schrijf wat ik voel!! ook heb ik echt steken en in mn rug! dus gelukkig voel ik het weer jeeeejjjjj
Om antwoord te geven op je vraag; ik voel ook steekjes in mijn zijde's en heb veel last van vruchtbaar slijm. Tempen is ook prima. ik heb zelf 1 dag voor de eisprong een tempdipje dan springt tie en knalt de temp omhoog. Ovulatietesten zijn in combinatie met PCO niet altijd geschikt. In ieder geval bij mij en de PCO werkte het niet door de verstoorde hormoonhuishouding. van mijn arts mag ik ook niet meer testen hooguit in het ziekenhuis wanneer er een goed ei te zien is om er zeker van te zijn dat hij niet uitzichzelf springt. ( doet het nooit trouwens ) altijd negatief dus. Maar goed ik hoor ook verhalen dat het wel lukt ondanks de PCO dus...
Ik heb flinke ovulatiepijn.Volgens de gyneacoloog kan dat komen na al de keren IVF en al de puncties.Had ook telkens 20-27 follikels en net zoveel eitjes dus er is veel geprikt bij de puncties.En ze kwamen er ook slecht bij.Heb voor de IVF pogingen alleen af een toe een klein steekje gevoeld of soms ook helemaal niks bij een ovulatie en na al die IVF pogingen heb ik 3-6 uur gewoon flinke pijn. Verder zijn mijn follikels ook vaak groot(20-26mm).Ik gebruik ovulatietesten en als de lijn donkerder is dan de controlelijn en ik voel al wat lichte pijn neem ik meteen 2 paracetamol en die helpen al amper. Het is gewoon erg pijnlijk.Gekke is dat ik helemaal geen menstruatiekrampen voel. Heb ooit eens 3 cystes tegelijk head van 7cm en die knapte....jeetje wat deed dat zeer.
Ik kan echt een dag dubbel liggen van de pijn links of rechts onderin mn buik, afhangende van welke kant het eitje komt. Het aparte is dat als ik aan de pil ben datt ik niets voel.
ehhh muppet, als je de pil neemt, heb je geen eisprong... Vrij normaal dus dat je geen pijn voelt! Ik voel niet veel, denk af en toe wat krampjes te voelen, maar weet nog niet echt zeker of het daar mee te maken heeft
Ik heb ruim 8 uur een vervelende pijn in mijn buik en onderrug. Zelf iedere stap die ik zet is dan pijnlijk. Volgens de gyn vn mij ook niet gek omdat ik vaak eicellen heb van ruim 25 mm...
paar dagen van te voren wat meer slijm daarna veel doorzichtig slijm.. af en toe (niet elke maand) een stekend gevoel.
Oh ja dat vergat ik idd te zeggen, slijm 1-2 dagen van te voren. Dik rekbaar slijm en rond de eisprong ben ik heel vochtig en heel veel zin in seks.
voor dat ik kinderen had voelde ik m echt nooit had ook nooit gene last van menstruatie na mn bevallingen heb ik eerst last van mn rug en onderbuik en later owrd de pijn ineens heeel heftig en is daarna ineens over dan geen last meer.
ik heb gister en vandaag pos getest met ovutesten oooh en ik heb me toch last van mn eierstokken! steken ,net terug op de fiets van mn werk over de hobbels deed al zeer
ik heb last van mijn onderbuik (eierstoken) steken enzo en kramp, terwijl ik al mijn eisprong heb gehad deze week!
Ook ik heb steken links of rechts onderaan in mijn buik. Bij elke stap voel ik dat dan... doet niet verschrikkelijk pijn bij mij, maar merk het wel duidelijk op. Ik heb het gevoel leren kennen sinds ik in de mmm ben geweest! Denk dat ik daarvoor gewoon geen ei had
De 1e maand merkte ik het aan het rekbare slijm. Maar de laatste 2 rondes had ik dat niet, vreemd genoeg, maar voelde wel pijn in m'n onderbuik. Als ik dan op de 1e dag van mijn menstruatie terugrekende kon die pijn dus mijn eisprong zijn dus daar ga ik maar vanuit Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus deze maand is, hij lijkt steeds korter te worden pff. Als mijn cyclus zoals de vorige ronde is dan is morgen mijn eisprong. Ben benieuwd of ik weer wat voel...