Eerst positief daarna negatief testen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zoe10, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    wees blij meid, mijn ervaring is niet je van het met die matcare testen, vaak een grote domper gehad, dat ik daarmee positief teste en met 3 verschillende andere negatief ook bij de ha...

dit is me 2x overkomen, en de 3e x was ook een andere positief (ook goedkoper merk) maar bij de ha weer negatief met clearview (zusje van cb zeg maar) dat is toen (oktober 2006) waarschijnlijk een foute innesteling geweest maar ja dat zullen we en wil ik ook nooit weten...

weet enkel dat ik ze na de laatste keer niet meer hoefde en zoiets had van als ik al het vermoeden heb, dan direct met cb gaf mij persoonlijk een wat betrouwbaarder gevoel...

nu ja betrouwbaar, ik had er 2 van cb nodig en 1 van predictor om aan te nemen dat het toch "raak"was... ;)

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hey Zoe,

Ik heb het ook gehad, de ene dag posi en de dag erna nega... ben toen naar de dokter gegaan een paar dagen later en die melde mij dat het een foute innesteling was.. dus dan wordt het alsnog afgestoten! Er is dus echt wel een reden dat je moet wachten tot je overtijd bent met testen omdat je anders nog niet kan spreken van een zwangerschap... ik zou gewoon even naar de dokter gaan voor bloedtest dan weet je echt hoe of wat...!

Succes meid!

3. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Dank jullie allemaal voor jullie antwoord.

Hier even een update:

Nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen. Vanmorgen maar weer een test gedaan en negatief.

Mijn ()() zijn echt mega kreeg er de afgelope dagen al meerdere opmerkingen over. (Mijn vriend is er ook blij mee)

Nou ja nog maar weer een paar dagen wachten en dan testen met een ander merk.

Liefs Zoe

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik zou testen met een degelijk merk, ben zelf erg te spreken over clear blue. En als je een week na je NOD negatief test zou ik niet veel hoop mer hebben.

je HA kan ook een bloedtest doen om te kijken of je zwanger bent.

5. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Hallo allemaal

Als eerste wil ik iedereen die mij een antwoord heeft gestuurd bedanken. Ik heb nog een update voor jullie......

IK BEN ZWANGER

Ik heb op 4 oktober weer een lichte positieve test gekregen. Toen heb ik een cb digitaal gehaald en die gaf vrijdag zwanger aan.

Ik snap nog steeds niets van deze test waar ik over schreef. Ik heb meerdere testen daarna zwaar negatief terug gekregen en toch ben ik (En was ik toen ook al) zwanger.

Maar ik weet het nu iig wel zeker en ben heeel blij.

Liefs Zoe

Hartediefje1988 vindt dit leuk.
  6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou dan kunnen we niks anders doen dan je heeeeel erg feliciteren meid!

succes en geniet ervan!

Groetjes

7. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb het een jaar geleden ook gehad...eerst testte ik positief, en een week later ineens negatief. Die eerste bleek gewoon onbetrouwbaar te zijn!

Deel Deze Pagina