Hey ladies, Even een vraagje: Als ik 's ochtends wakker word heb ik een soort strakke buik en helemaal bol. Als ik op sta is het meestal weg. Dan istie ook nog wel bol natuurlijk maar niet zo strak, mijn vriend viel het ook al op. Hij vond m'n buik hard. Dat is toch geen harde buik? Ik weet helemaal niet zo goed hoe een harde buik voelt..
Ik denk wel dat het een harde buik is. Ik word ook vaak wakker met een harde buik en is dan ook snel weg als ik in actie kom.
Ik heb dit ook! Als ik op mijn rug lig is mijn buik bol en gespannen. Zodra ik uit bed ga is het weer weg!
Heb ik ook. Ik slaap op mijn zij, en zodra ik wakker word, ga ik op mijn rug liggen. Hier reageert mijn buik op door hard te worden. Is wel een zgn 'harde buik'.
Hmm.. Volgens mij niet.. Bij mij is het daarna ook wel weg maar dat komt volgens mij meer omdat ik dan ben opgestaan. Zal toch wel met het liggen te maken hebben ofzo..
grappig, dat vroeg ik me nu juist vanmorgen af! 's nachts en 's morgen is ie veel harder dan overdag!