Alleen een licht streepje of echt duidelijk positief (duidelijker dan de controlelijn)? Een licht streepje kan tijdens je hele cyclus, omdat je altijd een bepaalde hoeveelheid LH in je lichaam hebt. Een lichte streep is echter geen positieve ovulatietest.
Nee echt positieve test!!!! Woensdag was hij bijna nog eerder positief dan de controle streep nu moet ik netjes 5 min wachten en dan is die positief. Suggesties??????
Misschien is het handiger als je een foto toevoegt, dan kunnen we meekijken. Je kunt een laat ei gehad hebben he, waardoor je nu pas een positieve ovu-test hebt.
overigens moet je een positieve ovutest niet als zwangerschapstest gaan zien Waarom testte je dan al een week? testte 2 dgn voor nod positief met zwangerschapstest en heb voor de gein een ovutest gedaan een sensitest de normale en een CB smiley (die had ik nog) en beide NEGATIEF Dus dat veel mensen zeggen dat je een positieve ovutest moet hebben klopt niet
Hoeveelste ronde is dit? Ik kan twee oorzaken bedenken. Je bent zwanger, maar d ehcg is nog te laag om door een zwangerschapstest opgepikt te worden. Of je hebt mogelijk pcos. Sommige vrouwen met pcos kunnen meerdere dagen positief testen me een ovulatietest zonder dat er ovulatie plaats vindt. Ik begon ook zo. Op nod een positest en negative zwangerschapstest. Veel later bleek ik pcos te hebben en mijn eisprong was later geweest. Maar ik heb ook wel testen gehad die positief waren, terwijl ik echt geen eisprong kreeg. Ik hoop voor je dat het het eerste is!