Bloed midden van cyclus.

Discussion in 'Zwanger worden' started by tibisai, Apr 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tibisai

tibisai Actief lid

Apr 7, 2008
    145
    0
    0
    Leerkracht
    Belgie
    Ik kan het niet harder uitschreeuwen meiden.. maar HELUPPPPPP

Volgens mijn kalender moet ik pas de 24ste ongi worden. :(
    Ga ik naar de wc ( net ) .. tijdens het afvegen krijg ik gwn bloed :evil: !
    Dit heb ik nog nooit mee gemaakt.
    Ik slik clomid 100. En ik ben nogsteeds in een schok denk ik.
    Heb gister wel een test gedaan maar die gaf aan dat ik niet zwanger was... en al mn ovulatie testjes waren ook negatief. :(: :(: :(:

Denken jullie dat dit misschien innnesteling kan zijn?? :rolleyes:
    Of is het al te laat daarvoor...
    of een vroege MK... :cry:

Pfff... ik weeet het niet meer hoor... iemand... ??!! Heluppp.. :| :|

2. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Ik weet het niet hoor.... Nog een mogelijkheid is een heel vroeg ei, nog voor je testjes en dan nu ook een vroegere menstruatie... Wat ook kan is dat je je ei niet hebt gevonden met de tests maar dat het er toch is geweest (zoiets maar dan anders had ik ook) dan zou je nu een week voor je menstruatie ongeveer een innestelingsbloeding kunnen hebben en dan kan je pas over ruim een week positief testen......Ik weet niet wat je cycluslengte is maar een vroege mk lijkt me niet zo voor de hand liggend zo lang voor je nod....
    Hoe ziet het eruit? stolsels? helder rood? en hoeveel is het? (niet dat het was uitsluit want ik heb inmiddels ontdekt dat elk symptoom alles kan betekenen en vooral niets uitsluit, maar toch, excuus voor mijn scepsis)

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @tibisai: Klinkt heel veel als mijn verhaal:
    Ik heb clomid 50 mg geslikt, hierop heb ik waarschijnlijk 9 april mijn ei gehad (gezien met FM en op FF) en heb dus ook op 24 of 25 april mijn NOD. Nu heb ik sinds gisteravond en vanmorgen al 3x vers bloed gezien aan mijn wc papiertje.. (vanmorgen iets rozig). Ik hoop natuurlijk dat het een innestelings bloeding is.. maar dat is nog even afwachten...

IK lees dus ff mee...

4. tibisai

tibisai Actief lid

Apr 7, 2008
    145
    0
    0
    Leerkracht
    Belgie
    @Johannal,
    Het kan idd van alles zijn daarom dat ik ook zit met de vraag van waar leid dit uiteindelijk naartoe.
    Het is niet veel en niet echt donker van kleur....
    sommige noemen het roze afscheiding...

Wel raar... dus ja het is gwn afwachten dus en kijken waar het naartoe loopt...

Share This Page