Hoi dames, zaterdagochtend heb ik met k2v5 licht posi getest. Aangezien ik in febr. een mk heb gehad heb ik vanmorgen weer een test gedaan en die is zo goed als wit. Zijn er meer die dit gehad hebben en toch zwanger waren/bleven? heb nu toch wel bang dat het weer mis is.
Bij mij betekende dat niets goeds... Hopelijk is het gewoon een fout in de test, of was je niet geconcentreerd genoeg... Sterkte!
Ik heb dat ook gehad....licht posi testen van kv. Helaas gewoon ongi geworden! Ik vertrouw ze dus niet zo
Ook ik had t een x bij de kv5 test helaas ook de dag erna een witte test.. gewoon foutje denk ik dan maar en was ook ongi geworde
liefkleintje heeft niet zo met de betrouwbaarheid te maken. Het schijnt dat zelfs 90% van de bevruchtingen voor je nod worden afgebroken en je dan ongi word.
Bij mij betekende het ook niets goeds helaas.. De cyclus na MA rond nod weer klachten, getest en toen positief, werden al gauw heel erg licht. Ben een week na de posi test ongi geworden. Ik zou uit gaan van de langste cyclus, dan maar afwachten wanneer je 'ongesteld' wordt..
Ik heb dat in mei en juni gehad.. En ik las de testen niet af buiten de toegestane tijd. Ook tijdens mijn mens kreeg ik een licht 2e streepje. Ik heb afscheid genomen van die testen. Hoop dat het bij jou alsnog goed mag gaan!
Kv testen schijnen een van de beste testen te zijn.. Van mijn gyn hoorde ik dat 50% van de zwangerschappen in een mk eindigt, dit percentage ligt zo hoog omdat veel zwangerschappen zo vroeg eindigen is een mk dat de zwangerschap onopgemerkt blijft. Ze waarschuwen dan ook vaak voor het testen voor nod omdat er een kans is dat je posi test maar dat het een week later toch negatief blijkt te zijn.. Ben daarom ook bang dat je niet zwanger bent..