Hallo dames, Ik heb vh weekend twee testen gedaan van kruidvat 2v5. Binnen vijf minuten verscheen er geen positief resultaat maar toen ik het in de avond nogmaals zag waren er wel twee duidelijke strepen. Vorige maand bleef het gewoon bij een streep ook na een dag. Ps ben twee weken overtijd. Ben benieuwd of iemand dit ook heeft gehad? Ik haal vanmiddag een nieuwe test maar ben echt benieuwd hihi!
Heb je Mss een foto? Normaliteit droogt de kruidvat test langzaam op. Maar als er na 10min geen streepje stond denk ik dat dit een indroger is.
Katja een van mijn testen lijkt erg op die van jou en de andere test is paars van kleur. Ik zal straks een foto maken.
Zaterdag: Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten Deze foto is van de test van vrijdag en het is ook minder vergeleken met vrijdag: Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten Fotos zijn beeje onduidelijk maar hoop dat je wat ziet.
Die eerste vindt ik neg...de streep is erg dun. De tweede zie ik volgens mij wel een dikke streep in. Hoe is die test nu want het lijkt alsof die nog moest opdrogen?
tja, als ik niet zwanger was kwam er ECHT geen streepje en bleef hij omowit...ook niet na een dag. dus weet niet wat ik hiervan moet denken...
Zou zelf toch nog een keer opnieuw testen. Heb in het verleden ook echt duidelijke indrogers gehad met de kv test en dan hoefde ik ook niet te turen, maar was niet zwanger. Deze streepjes waren dan ook echt grijs en verschenen ver na afleestijd.
Hoe lang is je cyclus? Regelmatig/onregelmatig?, En wanneer gestopt met de pil of ander anticonceptie? Heel wat vragen, maar zo krijgen we meer duidelijkheid. Zie wel wat op je testen, dat wel.
Mijn eerste positieve kV test heb ik ook later afgelezen, had haast en zag binnen 5 min geen streep. Toen ik paar uur later thuis kwam zag ik ook duidelijk 2 strepen. Ook ongeveer even licht als die van jou (was toen 2 a 3 dagen voor nod). Hij moet vanzelf donkerder worden, zou gewoon morgen nog eens testen
Normaliter 28 dagen, met vorige cyclus een afwijking van een week te laatn. Sinds twee maanden gebruiken we ook geen voorbehoedsmiddelen(condoom). Pil reageer ik niet goed op, dus voor deze optie gekozen. Als ik mijn normale cyclus vog ben ik al twee weken te laat. Heb afgelopen dagen brak op bed gelegen, dus heb nog geen nieuwe test gedaan. Morgen maar even een nieuwe test halen. Ben benieuwd
Ik heb hetzelfde gehad. Wat ik heb begrepen van o.a. mijn huisarts: een streep is een streep en dat betekent zwanger. Er verschijnt geen streep als er geen hcg in je urine zit, ook niet na een half uur. En het maakt niet uit hoe dik of hoe dun de streep is, het kan zijn dat je nog maar net zwanger bent en het HCG zijn piek nog niet heeft bereikt, maar al verschijnt er een miniscuul streepje, dat betekent dat er toch hcg in je urine zit en dus dat je zwanger bent! Ik zou je aanraden om nog een testje te doen, ik denk dat je zwanger bent, maar misschien kun je beter even een clearblue digital te doen, dan bestaat er echt geen twijfel over!
Ik ben het hier niet mee eens. Ik denk dat ik daarin ook niet de enige ben. Er zijn talloze voorbeelden hier op het forum dat een streep niet altijd zwanger betekent. Tenzij je zwanger kraanwater hebt, of een zwangere vriend... en ook indroogstrepen bestaan. Dus je huisarts zal wel heel bekwaam zijn, maar hij lult nu toch wel een beetje uit zijn nek.
Ik kan alleen maar zeggen wat ik gehoord heb en wat mijn ervaring is. Ik heb nog nooit een indroogstreep gehad met de kv test, de enige keer dat ik na 5 minuten toch een streep zag, was ik ook zwanger...
Ik zie toch ook wel wat op beide testen... zou echt even opnieuw een testje doen, die moet al duidelijker zijn nu!