eerst positieve test, daarna nega?!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by bezigbijtje, Jun 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo,

ik zal mijn verhaal even vertelllen...
    (zit je lekker, hihi het is een heeel verhaal:p)

Ik zit nu in ronde 5, cyclus van 27 dagen al 4 rondes, een ronde 23 dagen) en zit nu op 4 dagen voor mijn NOD.

deze ronde hebben wij heeeel bewust en goed geklust.
    Ik temperatuur ook zoals je in mijn onderschrift kunt zien:)
    Ik heb mijn ei duidelijk gevonden! en er is ook een flinke dip geweest, ik hoop dat dit een innesteling zou kunnen betekenen.

De avond VOOR die dip had ik soort van speldenprikjes in me onderbuik.

De dag NA de dip kreeg ik last van mijn onderbuik, echt ter hoogte van mijn baarmoeder.... dit straalde uit naar mijn schaambot.

Ik merkte onderstaande dingen op, die anders zijn als de andere keren rond mijn nod/ na eisprong:
    - sinds de dip erg wit joghurt achtige afscheiding, waar ik draadjes van kan trekken, veel nat van onder!
    - Buikpijn; krampjes, zwaar gevoel, steken. Sinds 2 dagen alleen nog maar een iritant drukkend gevoel (als ik het zo goet beschrijf!) van mijn navel tot down under;)
    - sinds 2 dagen is liggen op mijn buik echt niet meer fijn!
    En dat is een probleem hahaha want ik slaap ALTIJD op mijn buik!
    word dr zelfs wakker van, als ik erop lig. Dan vooral last van schaambod/schaamstreek rare drukkend iets...
    - licht in me hoofd en soms wat weeig gevoel in buik tegen misselijkheid aan (sinds deze dag)
    - Heeel erg honger, snel vol maar na uurtje alweer honger!
    normaal eet ik nooit veel, zeker geen chocolade en nu heb ik chocolade en chips gekocht:)
    - en vanmorgen ontdekte ik op mijn tepelhof aan mijn rechterborst bultjes die er eerder nog niet zaten, ook jeuken mijn tepels en als ik dan eraan kom is het niet prettig. Verder totaal geen verandering of gevoelige borsten.
    - Net voordat ik moet plassen (als ik voel dat ik moet plassen zeg maar) branderig gevoel en na plassen last van me buik (dit is geen blaasontsteking want dat heb ik heeeeeel vaak gehad:( )

Nou dit was mijn hele lijstje wel denk ik hihihi....

Oohjah en dan heb ik op 7DPO een testje gewaagd (zo'n vroege sensitest die vanaf 6 dagen voor NOD kan) ik zat toen op 6 dagen voor NOD:) die was heeeel licht positief die heb ik rond 14.00uur gedaan en de dag erna nog 2 en die waren nega:( (6.00 & 14.00)

Ik zou heel graag jullie mening willen horen, zou ik zwanger kunnen zijn of niet? En waarom zou die eerst licht posi zijn en daarna nega?
    Ben erg benieuwd!

Liefs mandii1987

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

Ik lees hieruit in ieder geval dat een kindje erg gewenst is.
    En ja de symptomen kunnen absoluut bij een zwangerschap horen, maar soms als je heeeel graag wilt voel je ze ook ook al zijn ze er niet helemaal.
    Ik zou nog even op je NOD wachten en als deze uitblijft een testje doen. Als die positief is dan ben je kei en kei zwanger!!!
    We zeggen altijd eenmaal ene pos test is positief!! Dus heb goede hoop!

Imke

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland

Dankje wel voor je snelle reactie echt super!

Maar hoe zou het dan kunnen dat ik met die ene test al zo vroeg heeel licht posi test en dag erna met zelfde test niet meer?
    En nu nog steeds niet??? Helaas heb ik die testen niet meer in huis waren via internet,,,, zaterdag doe ik een nieuw testje met een andere gevoelige test!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Helaas ook vandaag was de vroege zwangerschapstest van madcare negatief...:(

Ik weet niet heo het komt dat ik 6 agen voor nod licht posi teste, kun jij mij helpen? Of heb jij ook geen idee?:(

Share This Page