Goedemorgen allemaal, Ik heb het idee dat mijn zw testen niet echt goed oplopen na 5 minuten leestijd. Zie foto's onderaan (vanaf boven: 13dpo, 15dpo, 19dpo). Is dit normaal of moet ik mij zorgen maken?
Tja, bij mijn vorige zw had ik een knaltest meteen op mijn NOD. maar ja, die zw ging mis dus het wil misschien ook niets zeggen... Is de aanmaak van hcg verschillend per zw of per person?
ik denk dat het per zwangerschap kan verschillen, maar weet het niet zeker. ik vind je testen wel mooi oplopen. de kv 2v5 is niet meer zo goed als een paar jaar geleden zoals ik al een paar keer hier ergens heb gelezen. gefeliciteerd
Bedankt voor de reacties! Vinden jullie dat echt? Als ik alledrie de testen nu naast elkaar leg lijken ze idd wel een beetje op te lopen, maar ja dat zijn natuurlijk ingedroogde testen. Ik twijfel of ik een clearblue met weekindicator zal halen of dat het zonde is van het geld omdat een streep nou eenmal een streep is
Komt het streepje wel steeds sneller op de test. Ik had ook geen knallers maar wel dat het streepje steeds sneller zichtbaar was... Ik duim voor je!
Dat weet ik niet want ik durfte pas na 5 minuten te kijken haha Maar volgens mij had ik iig bij de eerste test echt een onduidelijk streepje na 5 min en is die foto na 10 minuten of zo. Jij trouwens proficiat met je zwangerschap!!
Ik heb ook geen echte knaltest gehad en ik heb er nogal wat gedaan omdat ik het niet kon geloven . Maakte me ook wel zorgen hoor, maar ben nog steeds zwanger! Denk dat het ook erg afhankelijk is van hoeveel je gedronken hebt (concentratie urine) en welk tijdstip. Mijn testen leken op die van jou hoor, veel duidelijker zijn ze niet geweest. Ben maar gestopt met testen op een moment. Alleen nog 1 test voor moeders voor moeders en die was heel duidelijk (maar ook niet dikker dan de controlestreep zoals je soms ook wel ziet). Blijft feit dat het vroeg in de zwangerschap nog alle kanten op kan en helaas krijg je de hele zwangerschap geen 100% zekerheid. Niet dat ik niet geniet hoor, maar ik blijf me dat wel realiseren. Duim voor je dat het goed blijft gaan! En dat kan ook zonder knalstrepen !
Vind ze mooi oplopen hoor, gefeliciteerd! Soms worden de streepjes juist donkerder met middagurine, missch nog het proberen waard. Verder kan het echt per zwangerschap verschillen hoe vroeg en hoe snel je hcg aanmaakt.
Ik vind je testen goed duidelijk. Als je echt een vage streep zou krijgen zou ik me daar wel zorgen om maken, maar dit ziet er gewoon goed uit!
Yes!! Had vannochtend onverwachts toch een knaltest Ok, en nu stop ik met testen en ga ik (proberen te) genieten... blijf het vreemd vinden dat ik bijna geen symptomen heb vergeleken met de vorige zw. maar ik moet gewoon vertrouwen hebben dat de natuur het mij nu wel gunt... Bedankt voor alle steun tijdens de onzekere lichte testjes fase