Ik testte vanmorgen. Even gewacht en zag zo niks dus weggelegd. Nu kijk ik vanmiddag weer omdat ik em weg wilde gooien en nu zie ik dit??? Wat vinden jullie?
Ja kruitvat.. Oh dat is minder. Ik zit nog wel vrij ver van NOD maar ik had last van opgeblazen buik. Nouja we wachten af
het is niet zo dat die altijd met een streepje opdrogen. ik heb nog nooit vals positief er mee getest. Ze schijnen achteruit gegaan te zijn. zitten 2 in een pakje doe je er toch nog 1? of anders kan je predictor proberen. als kv een streepje geeft door hcg . zou predictor dat ook moeten doen. ik hoop voor je dat het van hcg is.
wow verbaas me daar echt over! ik had altijd gewoon een witte test als ik niet zwanger was. wat slecht zeg
Nou ik weet niet of ze altijd een indroogstreep hebben hoor. Maar hij is sowieso niet postief als je niet weet of de streep binnen de tijd verschenen is. Dus nieuwe doen en blijven kijken tot de tijd op is.
Ze komen zeker later op kleur. Maar je moet binnen die 5 minuten wel iets van een streepje waarnemen. Ik heb werkelijk nog nooit een indroogstreepje gehad bij de KV testen. Ik heb er denk ik wel 30 gedaan afgelopen jaren. Maar! Ik zie ze hier soms ook vals positief voorbij komen. Ik denk ook wel dat we allemaal te vroeg testen waardoor het soms lijkt alsof het positief is. En later toch iets mis is gegaan met innestelen ofzo.
Heel vaak vals positief mee getest helaas ik vind ze echt niet fijn! Even opnieuw testen dus, spannend!