Eerst regelmatige en nu onregelmatige weeën

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mango393, 10 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Hoi,

In de nacht van vrijdag op zaterdag al best wat weeën. En gisteravond begonnen ze regelmatig te worden. Weeën van 1 tot 1min30 en dan eerst 10 min ertussen en vanmorgen was dit met 7-8 min ertussen. Maar nu is het al 2 uur weer onregelmatig. Soms 3 min ertussen en soms 23 min ertussen.

Iemand hier ervaring mee en bestaan er trucs om t een beetje op gang te helpen? Ik ben het huis al wezen vegen enzo:p.

2. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Een douche wil nog wel eens helpen geloof ik. Als het echt zo ver is wil het na/tijdens een douche wel eens goed doorzetten. Succes!

3. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Douchen heb ik 2 x geprobeerd. Werkte niet:( ben nu een stukje gaan lopen en krijg er wel 1 wee van.

Als t al een nacht zo regelmatig is geweest en ik al stukjes slijmprop ben verloren is het dan verstandig om de vk te bellen? Mijn moeder had namelijk hetzelfde en die werd toen ingeleid omdat ze een paar cm ontsluiting en de weeën stopte.

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Meid gewoon bellen, dan kan de vk die ervoor gestudeerd heeft beoordelen hoe nu verder.

5. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik heb gebeld en er wordt gedacht aan voorweeen. Maar ze denkt wel dat t snel gebeuren zal. We zullen zien!

6. life

life Niet meer actief

Hier de hele dag met voorweeen gelopen (had al vaker valse start gehad) onregelmatig tot regelmatig en dan weer weg. Ben de halve dag in de stad gaan wandelen maar leek niet te werken ebte weer weg.
    Toen ik thuis kwam kwam het terug onregelmatig. Heb nog rustig me kapsalon besteld en ben daarna toch gaan douche (deed ik vaker aan het einde) en bleef onregelmatig.
    Niet veel later werd het ineens heeel regelmatig (en tussendoor zelfs nog onregelmatig), maar het deed allenmaal geen zeer dus wou niet bellen. Na ruzie met me moeder na een uur toch gebeld en jawel ik was er al bijna.. 6cm (nu denk je dat is nog niet zover, hier kwam snelle bevallingen in de fam voor)
    Ze heeft kwart over 10 gevoeld en heb samen met haar nog alles klaar gezet eb iederen bij elkaar getrommeld. Pas toen ik op 8.5 cm zat dacht ik van dit zijn wat lichte echte ween.
    Vliezen gebroken en zat al zo goed als op 10cm.
    Dus regelmatig of onregelmatig vind toch wel dat ze al is het voor ieder ze geruststelling even kan komen kijken

Deel Deze Pagina