Ik ben ruim 39 weken zwanger van de eerste en heb nog helemaa geen voorwerk gehad... Misschien 1 of 2 hele lichte oefenweeen maar voordat ik de tijd had daarop te letten, waren ze alweer over. Ergens heel prettig natuurlijk, maar ik ben ondertussen ook wel heel benieuwd naar de kleine en begin het wel zat te worden ook... Ik hoop gewoon dat het vanavond begint Zijn er hier meer meiden bij wie de bevalling spontaan begon zonder voorwerk?
Hier ook 3 x zonder voorwerk hoor. Ik weet hoe lamg het kan duren, vooral de eerste... hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten 😊
Hier ook 2 x zonder voorwerk. Toen het moment daar was had ik geen idee dat het al was begonnen. Toen de verloskundige kwam had ik al 9 centimeter ontsluiting. Bij de tweede maar wat eerder gebeld maar toen zat ik ook al op de 7 centimeter.
Hier ook, helemaal niks, geen oefenwee of kramp! Wat krampjes (achteraf gezien dus begin vd bevalling) en na het breken van vliezen ging het bij mij los en heel snel.
Hier ook niks, had zelfs geen harde buiken oid. Begon met 39.5 met breken vd vliezen rn 5 uur later was ze er
Bij de eerste ook niets geen voorwerk gehad. Met 36+6 braken spontaan de vliezen. Nu al een week last van harde buiken en voorweeen. Dacht van de week even dat t begonnen was, aangezien ik dit de vorige keer nooit heb gehad.
Hier ook geen voorweeën, indalingsweeën of harde buiken gehad. Alleen wat zeurende rugpijn 's middags en 's nachts begonnen de weeën.
Hier ook niks.. Met 41 weken fietste ik naar de VK, en had geen echte kramp gehad(wel eesn harde buik bij teveel doen). De kleine was ook niet ingedaald. Dus het enige wat een aanstaande bevalling aangaf was het aantal weken.. Heb ook geweigerd om gestript te worden, aangezien niks aangaf dat ik er klaar voor was. Die middag ook rondje meubelboulevard gedaan, lekker gesnackt bij de mc. Niks aan de hand, behalve onhandige buik Die nacht werd ik rond 3 uur wakker met een vaag krampje, rond 6 uur was dat om de 5 minuten, om half 8 was de VK er. En om half 1 had ik mijn kleine kerel in mijn armen.. 24 uur daarvoor zat ik nog vrolijk bij de VK..
Ik had 2 weken lang allemaal gerommel en dat zei dus ook helemaal niets... helaas is het gewoon super lang wachten! Maar als je kindje er eenmaal is vliegt de tijd weer voorbij dus probeer ook nog even te genieten van die dikke buik en nachten waarin je wel kunt doorslapen kunt! Haha.
Nou dat slapen is nu ook een drama hoor hihihi, maar zal straks vast niet heel veel beter worden... Ik probeer maar gewoon rustig af te wachten, ga nog maar voor de 100e keer kleertjes strijken en het kamertje schoonmaken om de tijd door te komen... Stiekem blijf ik hopen dat het pats boem in een keer begint!
Ja hier, 41 weken precies, geen kramp, geen voorwerk, niks gevoeld, werd wakker van de eerste wee, die kwamen direct regelmatig, 17 uur later was m'n kind geboren.
Bij eerste had ik niet eens harde buiken. Noppes, nada ... Ik had een buik (die vreselijk in weg zat) en een beukende baby, maar verder ... Kon me er dus geen voorstelling van maken dat hij er ooit zonder inleiding uit ging komen . Gestript met 41+2 wkn, de volgende ochtend bevallen . Bij tweede had ik wat pijntjes en harde buiken rond 34-38 wkn (maar toen ook een buikgriep gehad met onregelmatige weeën), daarna... rust . Strippen niet mogelijk. Spontaan bevallen met 41+5 wkn. Bij derde ook vrijwel niets. Af en toe een harde buik bij verkeerde (abrupte) beweging. Uit het niets braken de vliezen 40+6 wkn, de volgende ochtend bevallen.
Hier ook! Bevallen met 39,1 weken van mn dochter. Had nergens last van. s'Nachts braken mn vliezen kreeg lichte krampjes. Verloskundige gebeld, die kwam, had al volledige ontsluiting! Zij alle spullen klaarzetten, moest thuis bevallen, hadden niks in huis. We wilden in ziekenhuis. Ondertussen kreeg k persweeën die ik moest wegpuffen kwartier lang ( was een heel irri gevoel en gevecht met je lichaam). Na 10 minuten persen was Alina er!
Ja hoor, bij de eerste heb ik helemaal geen oefenweeen oid gehad. En toch nog voor de uitgerekende datum bevallen. Bij de tweede heb ik wel af en toe wat krampjes of harde buiken gehad, maar ook niet noemenswaardig.