En je tepels dan??? Update; ze is vannacht naar het zh gegaan met regelmatige weeen en had al 4 cm ontsluiting Zo snel kan het dus gaan.
Aantal voorweeen gehad: nul! Met 39 + 4 braken m'n vliezen opeens en binnen 7 uur lag m'n dochter op mijn buik. Was compleet in shock haha.
De eerste keer verloor ik 's ochtends de slijmprop, ik kreeg gelijk weeën en ben aan het eind van diezelfde ochtend bevallen. Totaal geen teken vooraf, ik was gewoon nog aan het werk, tot ik niet meer rechtop kon zitten van de buikpijn en er een lampje ging branden. De tweede keer liep ik al 9 dagen overtijd en ook nog geen enkel teken van een baby. 's Ochtends heb ik achteraf 1x een harde steek gevoeld, maar verder niks. Eind van de middag werd ik wat misselijk en kreeg ik gelijk weeën om de 3 minuten. Paar uur later was de baby er. De derde keer voelde ik op vrijdagmiddag wat buikpijn, laag onderin mijn buik, maar dat had ik al wel vaker en langer gevoeld, dus geen aandacht aan besteed. Zaterdagochtend stond ik op en kreeg ik buikkrampen, om het kwartier/20 minuten. Ik had gelijk het idee dat dit wel eens het begin van de bevalling kon zijn, maar hield er ook wel rekening mee dat het gewoon voorweeën konden blijken. Er zat eerst urenlang weinig schot in de zaak, pas in de loop van de middag werd het wat regelmatiger en inderdaad werd diezelfde middag de baby nog geboren. Achteraf heeft het bij deze baby dus inderdaad wat 'gerommeld', maar op dat moment herken je dat soms ook nog niet echt als de start.
Bij mij is het niet eerst gaan rommelen. Ik zat 1 dag ervoor nog gewoon op de fiets. Het begon bij mij met lichte weeen aan het eind van de middag, begin van de avond. mijn vliezen braken pas de volgende middag toen ik al in het ziekenhuis was. En ik heb geen slijmprop gezien
Hier 's avonds nog uitgebreid uit eten geweest. De volgende ochtend stond ik op met een scheurtje in mijn vliezen. Geen weeënactiviteit vastgesteld in het ziekenhuis 's avonds. Daarna lekker bij de Mac gaan eten en daar braken ze helemaal. Binnen een uur de eerste wee en binnen 6 uur was onze knul er. Daarvoor mss 3x een soort van harde buik gehad en verder helemaal niets.