Hoi meiden Ik ben moeder van 2 kindjes!! Ben 31 jaar. Ben ook erg aan het twijfelen over een derde kindje, daar komt bij dat ik ook aan het twijfelen ben om weer aan een studie te beginnen. Een studie die iig 4 jaar duurt. Nu het volgende: Ik zou natuurlijk eerst kunnen gaan studeren en nadien kijken of de wens voor een derde er nog is? Of wachten met een studie en kijken of de wens voor een derde misschien al snel in vervulling kan gaan??!! Zijn er ervaringen hier? En wat zijn jullie gedachten?
Aan wat voor study zit je te denken? misschien dat hij verkort kan worden gedaan? Kan je elk moment instappen of begint die study in september 2012? Als je klaar bent met je study wil je toch ook daarna meteen aan het werk ? Lijkt me niet handig om dan zwanger te worden en dan ben je 35/36 jaar. Als je voor een derde kindje wil gaan, zou ik eerst dat stukje van je leven afsluiten en daarna richten op een study. Het lijkt mij minder vervelend om op je 36 een study te beginnen dan moeder te worden op je 36e. sukses met je keuze