ik heb meer dan 20 kg gestemd ...omdat ik dat bij mijn vorige zwangerscahppen ben aangekomen ...bij alle 2 nu ben totop heden 9 kilo aangekomen ...maarja er kan nog veel gebeuren want we zijn der nog niet
Tot nu toe 17 kilo en ik denk niet dat er nog heel veel bijkomt, het gaat zo geleidelijk de laatste maanden. Misschien nog wat vocht, dat kan wel.
Ik ben in het totaal 21 kilo aangekomen Ze zijn er in 1 jaar aangekomen, misschien krijg ik ze er in 1 jaar ook wel weer af
Ik heb geen idee hoeveel ik tot nu toe ben aangekomen, want ik heb mezelf niet voor en niet tijdens mijn zwangerschap gewogen. In de spiegel zie ik het ook wel Ik ben altijd zo'n 68 kg geweest bij 1.76 Maar ik heb nu al van 5 verschillende mensen gehoord dat ik dikker ben geworden. Dat kan kloppen, want ik ben me de laatste maanden nogal te buiten gegaan aan heeeeeeel veeeeeeeel snoep! Daar ben ik nu sinds 5 dagen mee gestopt. Moeilijk, want ik ben een echte lekkerbek, maar het moet.
Kan er nog niets van zeggen. Eerst 8 kg afgevallen, nu 1,5 aangekomen. Dus stand tot nu toe -6,5, maar dat zal nog wel gaan veranderen....
ik was bij mijn vorige controle bij de gyn 1 kilo afgevallen en tot nu toe niets bij gekomen. In het totaal ben ik eigenlijk 300 gram vermagerd over heel mijn zwangerschap
ik loop nu bijna op het einde en ik ben tot nu toe 14 kilo aangekomen dus ik zal eindigen rond de 18 kilo. moet zeggen dat ik nu ook zichtbaar vocht vast ga houden.