Eerst symptomen na eisprong 2!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai Ladies,

    ik zie dat onze topic gesloten is,...wie doet zoiets??
    Maar goed,...Hier een nieuwe, en hier kunnen we hopelijk weer lang met zijn alleen kletsen,....

    Juulz...Ik wens je heel veel succes deze ronde! en ik hoop dat het spuiten niet nodig is!

    Januari...Jeetje wat spannend meis! Probeer je niet te druk te maken, ik hoop dat het echt nergens voor nodig is en dat de echo heel mooi is morgen!! succes meis!! ik duim voor je, ik denk aan je, en ik ga morgen gelijk weer lezen hoe en wat.. (moet wel eerst werken helaas!!)

    Weegschaaltje...Jeetje ook voor jou weer spannend zeg!! echt balen,...Hoop dat het allemaal snel goedkomt, ik gun het je zo erg!!

    En voor iedereen natuurlijk lekker genieten van de zwangerschaps...en voor ons niet zwangeren, iederene heel veel succes!

    wij hebben nog maar 1x geklust deze week,...ga hopelijk vanavond weer even klussen ;) hahaha...want ik wil zo graag dat het raak is deze maand,...
    Veel klussen maakt volgens mij gene verschil,..hebben afgelopen maanden heeeeeel veel geklust, en ook echt dagen voor, tijdens en na eisrpong, maar helemaal niks,.......dus afwachten en ons best doen!

    Nou ladies, ik hoop dat we met zijn allen weer lekker verder kunnen kletsen!!

    Groetjesssssss Berretje
     
  2. jessie84

    jessie84 Bekend lid

    22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Wie doet nu zoiets????? hahaha en wij maar lekker babbelen daaro

    @ Januari, das niet zo mooi, maar blijf positief meid!!! Het kan ook gewoon oud bloed zijn wat nog in de weg zat.

    @ Weegschaaltje, heh bah meid.... houd de moed erin!!!

    Voor alle anderen heel veel toi toi toi en ga voor jullie allemaal duimen.

    Ik voel me helemaal prima, en heb soms niet een shet idee dat ik zwanger ben hahah...
     
  3. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Onderwerpen van 1000 en groter sluiten ze tegenwoordig... Was geloof ik een aankondiging geweest, vandaar! Maar we gaan hier vrolijk verder....

    @Berretje: als je maar klust op hét juiste momEInt! ;) Have fun girl :) !

    @Weegschaaltje en Januari: hoop zo dat het voor jullie goed gaat aflopen!!! Duim heel, heel hard! Weegschaaltje, dank voor het delen van je (herkenbare) gevoelens... Hoop dat de gyn er compleet naast zat en dat het goed komt! Wonderen zijn de wereld niet uit... Anders zou je kunnen vragen of je voor je eisprong een echo kunt krijgen om te kijken hoe dik je bmslijm is. Want als ik het zo lees gaat er idd iets mis bij het innestelen. Hier bestaan wel capsules voor, die je na je eisprong dan vaginaal moet inbrengen (ben de naam even kwijt..).
    Heel veel sterkte!
    En januari, hoop oprecht dat het beebje goed blijft zitten!!!

    Truste voor zo!

    Dikke knuf, Juulz xxxx

    PS Andere zwangeren: genieten hoor!!! :) :)
     
  4. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nu er een nieuw topic is kan ik hier misschien wel mee komen kletsen :D

    Ik heb sinds vandaag symtomen.........al weet ik dat het ook alleen kan vertellen dat ik een eisprong gehad heb maar goed ik heb hierdoor wel hoop :D

    Ik heb gevoellige tepels
    Licht misselijk
    Een ongesteldheidsgevoel......

    duimduimduim :D
    Ik wou dat ik nu al mocht testen want die weken duren zo geweldig lang!
     
  5. januari2010

    januari2010 Niet meer actief

    Net echo gehad, er is wel een vruchtzak te zien maar geen vruchtje. Baarmoedermond zag er verder mooi uit, hij was dicht. Vruchtzakje zit wel op de plek waar het hoort te zitten maar helaas nog geen vruchtje te zien. Dit kan 2 dingen betekenen, het vruchtje is nog te klein om waar te nemen of het vruchtje heeft geen kans gekregen om te groeien en op korte termijn zal ook het vruchtzakje loslaten.

    Over 2 weken mag ik terug naar het ziekenhuis en gaan ze opnieuw kijken. Zelf heb ik na de echo een goed gevoel. Gynocoloog zei ook dat alles er verder netjes uit zag!

    Wij gaan dus redelijk opgelucht het weekend in! Er was in ieder geval een goed vruchtzakje te zien!

    Goed weekend allemaal!
     
  6. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai!!

    Laten we van het beste uitgaan! fijn dat alles er verder goed uit zag!
    Nou meis, doe rustig aan en hou ons op de hoogte he! Ik ga voor je duimen dat alles goed is/en blijft gaan!!

    Groetjes Fijn weekend!
     
  7. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    tuurlijk klets je gewoon lekker mee! Welkom!
    En wat spannend zeg!! ik zie ook dat je net een kleintje hebt,....dat is snel als het al raak zou zijn zeg....
    en inderdaad, duurt lang he voor dat je kunt testen altijd,....Dat wachten is echt te erg!!!

    Succes! en hou ons op de hoogte!!

    Groetjes
     
  8. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dank je Berretje :D

    Ik hoop het maar ik ga nergens van uit :)
     
  9. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bij mijn dochter was er ook alleen een vruchtzakje te zien en dat is helemaal goed gekomen :)

    Gelukkig heb je het positieve denken al onder de knie! Ik ga voor je duimen :D
     
  10. jessie84

    jessie84 Bekend lid

    22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    @ Januari, das tenminste fijn nieuws!!! Niet te druk maken en toch maar gewoon gaan genieten hoor!! Het hoeft niet gelijk slecht nieuws te zijn...

    Goed weekend dames!
     
  11. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    heykes

    oh hier zitten jullie :D
    ik zat op die andere te kijken dacht hmm niemand reageerd daar dus zal maar wachten want mij lukte het niet
    tot ik net dacht ga eens verder kijken en hehe hier hebben jullie terug geopend
    hoe komt dat die andere gesloten is?

    nou vanaf vandaag bloed verlies dus cyclys dag 1
    pfff hoop niet dat echt mijn cyclus nu 45 gaat zijn want das echt lang wachten :(
    ene kant vind ik het zo jammer maar andere kant de onzekerheid is nu wel weg maar neemd niet weg dat dit pijnlijk is
    ik heb mezelf voor genomen om gewoon te kijken wat er gaat komen
    tuurlijk wil ik zo snel mogelijk zwanger worden maar 2 maanden na elkaar miskraam kruip toch in je kleren
    en ook niet weten wanneer je eisprong gaat komen of wanneer nods dat houd je gewoon continu te gedachten
    dus ik en vriendlief gaan gewoon kijken wat deze maand zeggen zal
    ga wel temp bij houden mss dat ik nu merk dat na ei temp stijgt
    maar echt mee bezig zijn hmmm ene kant wel want je wil zwanger worden andere kant niet meer zo fel mee bezig zijn mss brengd dat meer geluk met zich mee
    ondertussen hier lekker flink verkouden ,ach wat medicatie wat de dokter voor schrijf en zal wel heel snel beteren zekers:)
    hoe gaat trouwens met jullie?


    liefst
     
  12. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

    hey meid

    je leest dat heel vaak dat aleen vruchtzakje te zien is en vaak na een paar dagen gaan ze terug en is er echt al meer te zien vaak al een kloppend hartje
    ik denk dat het heel normaal is en je echt geen zorgen hoeft te maken
    en hoe is het met het bloeden ?
    wat ze de dokter ervan?


    liefst
     
  13. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

    hey

    ik hoop dat je symptomen duiden op een zwangerschap meid
    ik zie dat je al kindje hebt van 3 maand super leuk seg
    wanneer moet jij je nods hebben?


    liefst
     
  14. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

    hey

    nou ja dat idee had ik ook dat tijdens innesteling altijd fout loopt nu dat zei ik ook tegen de dokter
    maar die zei dat je hebt al 2 kids en zonder problemen dus zal het gewoona aan moeder natuur liggen
    maar hij zegtde ook als er nu volgende weer iets mis is dan gaat hij pas verdere onderzoeken doen
    mijn eerste reactie was dan pas?man toch is dit zoiets van na 3 maal miskraam zullen we eens iets doen:(
    nou typich mannelijke gyni zekers
    nou als je afrekend zijn ze altijd heel vriendelijk jammer want uiteindelijk het gevoel als je buiten stapt van ok gaat fout of is fout gelopen kan die echt niet bergijpen wel van in de boekjes maar daar gaat vaak heel makkelijker dan in werkelijkheid
    ach zal maar weer afwachten en hopen zekers
    weet je welke testers er moesten zijn
    zo een tester van eisprong als die geslaagt ben je zwanger als alles goed verloopt zou dat eens niet iets zijn:D
    moeten we niet zo lang wachten en moeten we er na mss 1 test kopen
    nu bij mij ist net of heb abonnement :D:D


    liefst
     
  15. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    oh hier zitten jullie!!!

    Weegschaaltje veel sterkte meid en een hele dikke knuffel
    hoop dat je niet te hard gaat afzien deze keer

    Januari het zit gewoon goed meid!
     
  16. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @weegschaaltje: Ik moet mn NOD op 31januari hebben :D
    Ik ven sinds gisteravond ook heel erg misselijk..............
    Het wordn nu echt spannend.
     
  17. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hey

    oh super spannend
    ik duim voor jou dat het raak is;)

    liefst
     
  18. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai Weegschaaltje!

    Jeetje wat vervelend zeg....weer een nieuwe ronde voor jullie....
    hopen dat het nu wel allemaal goed gaat, ik ben elke keer weer voor je aan het duimen hoor!

    hier alles gewoon rustig,...klussen moet vandaag gaan gebeuren als je naar mijn banner kijkt,...dus kijk zo mijn vriend maar eens lief aan...Kan natuurlijk ook van de week pas zijn, maar ik ga ook geen ovulatietesten doen deze x. Geen zin in! hahaha erg he

    Nou meiden, fijn dat we elkaar allemaal weer gevonden hebben in deze topic! Moeten maar eens daten als we allemaal zwanger zijn he ;)

    Groetjesssssss
     
  19. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

    hey

    goed klussen he meid
    en hopelijk wordt deze ronde de raak ronde;)

    liefst
     
  20. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    @ Sloppyslayer spannend meid, ik duim voor je

    @ Berretje klus ze

    @ Weegschaaltje gaat het meid?

    hier nog geen eitje in het vooruitzicht dus niet op mijn banner letten. denk wel dat het in de loop van de volgende week komt. ten laatste volgend weekend.
     

Deel Deze Pagina