heey dames, mag ik me ook even bij deze topic aansluiten? ik heb al vanaf dat ik me ei gehad heb een soort ongi gevoel in mijn buik en iets meer wittige afscheiding dan normaal. en mijn temp is mooi hoog 37.2 verder nog nergens last van! wij gaan ook testen op valentijnsdag als ik dan niet ongi ben geworden. ik denk dat als het deze ronde niks is dat ik dan met ovu testen ga proberen. heb wel een onregelmatige cyclus denk ik dus tempen heeft niet echt heel veel zin. het is wel handig dat ik dan kan zien dat me eisprong al is geweest
heej! altijd welkom hier!! Heb je op deze site al eens de calculator geprobeerd? Maar hij is wat lastiger in te vullen als je een onregelmatige cyclus hebt. Dan kan je idd misschien beter de ovu testen gebruiken. Succes met alles!! Groetjes Brenda
@ brenda24, jah die heb al een keertje geprobeerd maar idd als ik een onregelmatige cyclus heb is ie een beetje lastig jah. maar goed we wachten geduldig af hahaha
Hallo dames, ben ook nieuw en sluit me graag aan! Heb mn NOD op 18 februari en sinds een paar dagen soms ongigevoel in rug en buik, dus ik hoop het zo!! En voor jullie natuurlijk ook! Wie heeft zn NOD ook rond 18 feb? Groetjes!!!!
Hai Ladies...! Zoo aardig wat nieuwe mensen (begrijp mij niet verkeerd, maar voor mij "nieuwe mensen") Gezellig!! Welkom allemaal... nou hier echt baaler de baalbaal... Ik heb vandaag mijn nod,...maar nog geen ongi... Heb al vanaf mijn ei buikpijn en heb sinds vrijdag echt ongikrampen,...hoofdpijn sinds gisteren, dus mijn ongi komt eraan... Maar goed omdat het er nu nog niet is, ben ik net snel even langs de kv gereden en heb 2 test gekocht,...die iedereen adviseerd, 2 voor 5 euro.... dus net even een plasje gedaan in de test gedruppeld,...En.... Weer niks,.....Een dikke controlestreep, maar niks bij de teststreep,...Ik heb ook niet lang gewacht want de controlestreep werd zo donker, en daarvoor dus helemaal niks,...gelijk maar weggegooid,...Alsof er ineens wle een streep komt, niet dus...Echt balen zeg!! Ik voel de ongi, maar het komt niet, ik doe een test en die is negatief....Verdomme...(sorry!) Misschien ben ik er wel teveel mee bezig,...had zo beloofd dat niet meer te doen, en het lukte aardig, tot een week voor nod,....toen ging het weer kriebelen... Als ik vandaag of morgen ongi wordt ga ik toch eens naar een dokter...Want vanaf mijn ei tot mijn ongi heb ik zo een pijn in mijn buik,...elke keer weer...Kan ook niet goed zijn volgens mij... en de beste man kan er misschien niks aan doen, maar toch,...voor mijn eigen gevoel denk toch maar eens navragen... Maar goed meiden, jullie zijn weer op de hoogte...Ik ga hier weer even door zitten balen en maar hopen dat de ongi snel komt... Ik blijf voor jullie duimen!! -xxx-
hey meid nou ik zou voor minder vloeken hopelijk komt die ongie niet door en ga je op die andere tester wel een dikke vette streep zien ja ik zeg ook ik ga er niet te veel mee bezig zijn nou euh ook week voor de nods zit ik al te denken test al bestellen ,temp, kwaaltje en dan maar ontkennen neen ben ik deze maand niet zo mee bezig ik duim vor jou meid liefst
hey meid welkom hoor nou spannende dagen voor jou ik hoop dat jou kwaaltjes een goed teken zijn liefst
hai!! hahah,...ja sorry, heb het even zoooo gehad,...ben het helemaal zat,...ik snap er gewoon niks van...Maar misschien houd ik zelf mijn ongi wel tegen door al die dingen in mijn hoofd.. Terwijl ik toch in mijn hoofd al dacht dat ik niet zwanger zou zijn, maar de ongi komt maar niet door,..maar waarom dan die krampen,..moest net gewoon voorover buigen zo een pijn... en tja het zou nog kunnen officieel gezien, maar daar ga ik echt niet van uit...en dan had ik toch nu al iets oeten zien op een test neem ik aan,.... laat mij nu maar snel ongi worden!! hahaha wanner kun jij testen weegschaaltje?? -x-
he Berretje wat k*t zeg. als je dan na een dag werken geen ongi ziet ga je toch weer hopen he. heb zo met je te doen meid. dikke knuffel. welkom nieuwe meiden, leuk dat jullie meekletsen.
hey ok jij welcom hier nou dat zou eens leuk zijn op valentijn positief testen klinkt allemaal al vrij positief dus hopelijk is het eind resulaat ook positief liefst
hey ja normaal begin maart maar sins gisteren slijmverlies dus denk dat toch eerder zou zijn temp was nog laag dus denk niet dat ei geweest is mss morgen liefst
hey nu spannend en heb je er nog tesje tegenaan gegooit? morgen weet je al veel meer he ik duim dat er positief nieuws uit komt liefst
ik dacht dat ik vandaag wel eens ongi kon zijn...maar nu nog niks...morgen maar eens de 'stoute' schoenen aantrekken en de test bij KV halen...ben benieuwd! Groetjes Brenda