dank je wel... als je erop klikt, kan je die zelf ook maken je kan zelfs de grootte aanpassen....de foto die er in zit, is al een wat oudere foto van Fleur. Groetjes!!
ja erg he! Ik had het al uit mijn hoofd gezet na vrijdag die negatieve test,..maar nu het maar niet komt en wel buikpijn heb (en normaal het er dus allang moet zijn) krijg je stiekem beetje hoop,...je denkt dan, zou het niet toch....?? maar nee dus....Maar waar blijft de ongi dan,...GRRRRRR Maar het komt goed hoor, gewoon ongi worden en volgende ronde gaan we er weer voor.... Ik blijf voor jou duimen hoor meid!
thanks lieverd misschien test je wel later positief. zie maar eens bij de testjes hier op de site. zijn er weer die al overtijd zijn en nu pas licht positief hebben. maar als je gevoel echt zegt dat het niets is nu dan vrees ik dat je daar op moet vertrouwen.
hmmm nee ik denk dat het gewoon vandaag of morgen losbreekt,... Wel raar want met vlagen heb ik buikpijn en dan weer niet,....als ik ongi ben vandaga of morgen ga ik wel naar de huisarts....of is dat gek?? wil gewoon weten hoe het kan dat ik zulke buikkrampen heb vanaf mijn ei tot aan ongi.... Groetjesssss
Ow ik duim zo voor jullie allemaal! Ik moest effe bijlezen... Ik zit zelf ok spannend af te wachten. Pfff veel maagzuur, harde buik, misselijk, witte vloed en diarree! Hoop dat het goede kwaaltjes zijn! @mama van Bo en Jeem Spannend allemaal he! Ik volg jullie hoor! xxx
even een update voor vanmorgen Geen ongi hier nog,...wel met mega koppijn wakker geworden,en nu gaat het op zich wel...geen asperine ingenomen... Wel af en toe een ongikrampje, maar dat was ook vanmorgenin bed voornamelijk,... Het is maar weer afwachten vandaag...Denk dat mijn cyclus echt van slag is, want zwanger ben ik gewoon echt niet...Ik voel het gewoon dat het niet zo is,.. Heb ook geen grotere borsten ofzo,...ze lijken zelfs kleiner dan normaal... en dus verders niksssss geen last.... Nou ladies, ik ga aan het werk...spreek jullie vaniddag/vanavond weer! Fijne dag! -x-
Hoi, Ik ben nieuw hier op het forum, ben een beetje aan het rondneuzen en dacht, laat ik hier mijn vraag maar eens stellen, misschien dat jullie me kunnen helpen. Ongetwijfeld dat er al veel van dit soort vragen zijn maar wil toch even jullie mening. Wij zijn nog niet zo heel lang bezig voor onze 1e maar zoals iedereen hier, ga je in eens van alles voelen. Ik temperatuur elke ochtend en het is erg duidelijk (bij de vorige ronde) wanneer mijn menstruatie er is want dan daalt ook mijn temperatuur. Nu ben ik zondag ongesteld geworden (terwijl ik dacht dat het pas aanstaande donderdag zou komen). Maar mijn temp. bleef wel hoog... En nu, 2 dagen later, is de menstruatie al weer bijna voorbij... Ik vind het vreemd maar misschien is het wel heel normaal??? Ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen.. Groetjes!
hoi dames, nou ik stond vanmorgen helemaal klaar om te vertrekken, kindje jas aan, potje urine in de koelkast, op naar de kruidvat dacht ik.... Toch nog maar even plassen... Nou jas kon weer uit, want de 'red devils' zijn er... Nu wachten tot volgend jaar, eerst trouwen en dan weer klussen. Liefs Brenda
Woezel het kan een innestelingsbloeding zijn, maar ook andere oorzaken hebben. Als ik jou was zou ik een arts consulteren.
he Berretje wat raar meid, zou je morgen eens niet terug testen? Woezel misschien eens testen? succes! he Brenda wat k*t maar nu eerst trouwen en dan terug he.
Ja beetje balen, maar nu kunnen we ons focussen op de bruiloft...ik blijf wel regelmatig langskomen hier!
Hoi, Nee, nog geen test gedaan, twijfel nog een beetje... Misschien vanmiddag toch maar doen. Brenda, wel balen hoor voor je! Maar, weet uit ervaring dat een bruiloft plannen ook echt super leuk is! (ben vorig jaar getrouwd). Veel plezier daarmee!
@ woezel 25: heb er ook erg veel zin en dan kan ons dochtertje bruidsmeisje zijn, heb daar ook erg veel zin in!! @mamavanbo: het is ook ontzettend koud!!! verwarmingen staan hier allemaal op stand 3...maar het is gewoon nog steeds koud.
hoi!! dat is toevallig!! Het is een oude foto hoor die op de banner staat... Ze is nu nog veel mooier