hey heb een heel druk weekend gehad en dat heeft een beetje de pijn verminderd zodat ik er amper aan kon denken aleen s'nachts droom ik me suf dat ik ziekenhuis werk op materniteit(kraamkliniek) dus denk vooral dat ik het dan s'nachts beetje verwerk en verder moe moe gewoon omdat ik heel slecht in slaap val spookt veel door mijn hoofd en als ik slaap dan (zie boven) en dan gaat wekker 6 uur jeetje dan geraak ik er amper uit nou ik hoop voor jou dat je ei op het juiste moment plaats gaat vinden meid en dat het voor jou de raak maand gaat zijn liefst
Dames mag ik me hier aan sluiten? Helaas kan ik nog niet testen, maar ik denk toch echt dat ik.. Ik zeg het nog maar niet hardop. Symptomen meteen dag naar eisprong: steken in eileiders, paar dagen later steekjes in onderbuik m.n. links, sinds 2 dagen soms felle steken in lies. Veel dorst heb ik maar weinig eetlust. Wordt vroeg wakker en gister in bed deden mijn borsten zeer kan de soort pijn niet eens omschrijven. Wij stonden net voor onze 1e iui behandeling gepland in feb, maar zou het ons na 1 jaar en 3 maanden toch spontaan zelf gelukt zijn? Wanneer zou ik bloedtest kunnen doen?
spannend Sandra, wanneer is je nod? dat hoor je wel meer he dat de allerlaatste poging om het zelf te doen toch lukt. hoop het voor je.
2 of 3 feb!! Heb voor maandag een bloedtest geregeld!! SPANNEND! Wat zou er anders aan de hand zijn....Dan wil ik lichamelijk onderzocht worden, maar het kan haast niet anders hoor denk ik. Ik heb altijd gezegd IK WEET HET METEEN! Wat grappig mama van Bo dat het net op het laatste moment vaak lukt. Ja druk van de ketel he.
ja indd dan is die spanning eraf he en dat is soms net wat je nodig hebt. dus wie weet meid. super spannend! ik duim voor je
Thanx, ik laat het zsm weten!! Ik heb altijd gezegd ik weet/voel het meteen. Iets spiritueels, ik sta dicht bij mezelf. Ben geen zwever hoor.
Hi Sandra Welkom! ik hoop voor je dat het eindelijk raak is,...en inderdaad je hoort het vaker voordat men het traject in gaat....En als jij je nu echt anders denkt te voelen dan andere maanden, zou het echt wel eens raak kunnen zijn hoor...Ik hoop het voor je!! Hou je ons op de hoogte!!! succes met wachten,...wat duurt dat lang he, probeer wat afleiding te zoeken. Groetjes Berretje
Berretje vandaag je eitje? raar hier maar heb sinds mijn laatste ongi het onverklaarbare gevoel dat het deze ronde raak gaat zijn en dat nog voor dat mijn eitje er is hihi. verder doe ik hier niets mee maar moest het raak zijn zal ik toch eens aan deze woorden denken.
Hi Mamavanbo! ik hoop echt dat het deze ronde raak is bij jou hoor!! (en natuurlijk hier ook ) Moet vandaag idd eitje zijn,...had gisteravond pijn in mijn buik, dus zou kunnen,... Deze maand de ovulatietesten aan de kant gegooid, dus gewoon maar zien wat het wordt deze maand... We hebben alleen nog maar 2x geklust deze week,...:x Ik wilde gisteravond nog even, haha, maar vriendlief was te moe.....en ik ga niet pushen om maar te klussen, want het moet wel leuk blijven,...dus wie weet vandaag nog even en hopelijk zijn we dan nog op tijd..... en dan weer 2 weken wachten,...wachten of het ongi wel komt of niet,..dat is ook elke keer weer een drama hoor dat wachten... nou ik duim voor ons allemaal hoor!! Succesjes!! groetjesss
Ha Meiden: Weegschaaltje: wat vervelend dat je s'nachts zoveel droomt! Je zal het dan inderdaad wel in je slaap verwerken allemaal! Pfff... het is ook niet niks allemaal! Hoop dat je snel weer de oude bent en nog sneller weer zwanger! Mamavanbo: wat grappig dat je deze maand zo sterk het gevoel hebt dat het gaat lukken! Hoop het echt voor je! Begin me op dit topic behoorlijk eenzaam te voelen! Dus graag meer zwangere! haha, geintje hoor! Barretje27: waarschijnlijk dus gister je ei gehad! wel balen dat je vriend geen in had.... tenminste ik zou daar wel van balen maar aan de andere kant vind ik het ook wel goed dat je het niet wilt pushen, moet je ook niet doen! Ga voor je duimen dat je over 2 weken een positieve test in handen hebt! Sandra34: Het zou toch geweldig zijn dat je vlak voor je eerte IUI behandeling ineens zwanger bent! Je hoort het inderdaad wel vaker! Als je zwanger bent dan merk je het wel aan jezelf hoor! Ik dacht eerst dat ik een griepje had of dat ik last had van mijn rug door de nieuwe bank maar ergens wist ik gewoon dat ik zwanger was en dat ik geen rugklachten had van de nieuwe bank! Wilde het gewoon niet hard op zeggen en durfde het al helemaal niet te geloven! Succes! Hoop voor je dat je snel een positieve test hebt! Heb je vandaag al die bloedtest of volgende week maandag? Groetjes
haha Januari we gaan daar werk van maken zene da jij je niet meer zo alleen voelt. je moet je hcgtjes wat meer rondstrooien hier hehe
@januari2010: ik hoop dat er na dit weekend een hoop dames zijn die zich bij jou mogen voegen!! geloof 3of 4 testers t weekend!! en over t gevoel van wel of niet / dat je t gewoon merkt als het zo is.......ik voel niets behalve dat ik me ontzettend opgeblazen voel! en opgezette buik heb...de darmpies denk ik! hahahhahaha verder is er alleen maar hoop!!! groetjes !!
hou dames ff ertussen mee schrijven haha volgens ff heb ik vrijdag mijn ei gehad op de 22ste jan maar ik had ei slijm op 16 17 18 jan dus denk zelf rond 18 of 19 jan ei gehad temp was dan ook laag en daarna terug omhoog en ong 5 dagen later temp weer omlaag , miss innestelingsdip ? heb gisteren wa steekjes gehad en menstruatiepijntjes voor de rst al last van wa zuur en zeer veel plassen slecht inslaap geraken en vroeg wakker kan pas testen rond begin feb als ik mijn gevoel volg en anders rond 6 feb als ik ff volg wachten duurt zo lang he pfffffff
Hai!! ja verveled dat hij gisteren zo moe was,..maar goed zaterdag is het er wel van gekomen, dus hoop dat het gelukt is.... En misschien is mijn ei wel iets later,..je weet het nooit he dus vanavond ook nog even USHEN haha, ga ik vandaag wel doen hoor nou ladies, ik ga even klussen in huis, moet ook af!! Bah!! Groetjesssss
hey klinkt allemaal positief maar je lichaam kan je echt voor de gek houden hopelijk mag je rond 6 febr positief testen meid hoop dat de kwaaltjes een goed teken voor jou al zijn liefst
hey meid dank je wel ja hoop ook dat alles heel snel weer oude wordt ja nu ist nog 42 dagen wachten eer ik mss een positieve test in handen kan hebben of wensen maar voor lopig probeer ik er ook niet te veel mee bezig te zijn opt werk ist super druk en s'avonds ben ik uit geput dus vroeg bedje in en zo gaan de dagen toch wat sneller om hier bloed verlies al beetje minder nu temp was ook van 36.6 naar 36.2 dus nu gaan indoog houden mss is mijn eisprong toch vroeger en zit ik toch niet op 45 maar tja zal gewoon afwachten geblazen worden en hoe gaat mer jou? liefst