Eerst symptomen na eisprong 2!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    net naar de wc geweest
    tampon ingedaan en die is echt roze rood dus game over :(

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hehhhhh verdorrie....wat rot zeg!! Verdomme!!
    Nou meis, op naar de volgende ronde...hoe vervelend het nu ook even is,...We gaan ervoor deze maand!! Deal??

kuskus

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ja heel zeker, het moet toch een keertje lukken he ;)

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ja laten we het hopen,...!! Ik hoop ook echt dat het deze ronde raak gaat zijn hoor....Kan niet wachten om ook zwanger te zijn zeg...
    nou meis, dikke knuffel voor jou!

Ga even aan het eten beginnen.... ;)

kus

5. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm jammer! Valt niet mee denk ik vooral omdat je toch een licht roze streepje had.
    Hoop dat je volgende maand wel gelukt hebt.
    xx

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    indd zag het streepje donkerder worden. en toch niets pfff.
    al zet er nog niets door maar dat zal nog wel komen.

Berretje snap je volledig schat. en jij mag van mij eerst hoor. ik heb al twee schatten rondlopen ;)

7. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan het toch geen innesteling zijn?

De 1 zegt dat hcg al aangemaakt wordt na de bevruchting en de ander zegt pas na de innesteling.

Stel dat het bij de bevruchting al wordt aangemaakt, dan kan het zijn door de verdubbeling van het hcg dat je een streepje kreeg.
    Alleen nog niet voldoende voor een knalstreep.

WIl je geen valse hoop geven :) maar het zou zo mooi zijn.

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dat zou indd heel mooi zijn en lief dat je zo meedenkt.
    ik ga het even aanzien wat het doet. dan kan ik nog altijd testen als ik twijfel.

9. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Donderdag of vrijdag m'n NOD, de 4e ronde. We zijn er met een-we-zien-wel gevoel in gegaan. De vorige maanden zijn we er zo erg mee bezig geweest, en je voelt vanalles.

Nu dus sinds 3 dagen gigantisch misselijk, m'n borsten groeien met de dag (pijnlijk) en door de misselijkheid wil ik juist eten (niet blij mee)
    Voel lichte steekjes in m'n buik, en verder emotioneel (kan om alles huilen) en ik heb gewoon een ander gevoel, niet te verklaren.

Ik denk dat m'n lichaam me weer in de maling neemt, al hoop ik natuurlijk van niet. We wachten af, ik ben ook een stuk rustiger dan afgelopen maanden. Hopelijk houdt ik dat nog even vol:)

Duimduim;)

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ohhhh meis, maar ik hoef niet eerst hoor! hahahah....we gaan het gewoon allemaal maken deze maand ;)
    Maar hoe is het nu bij jou,...? is het al 'echt'doorgebroken??

Sorry dat ik even weinig online ben,..wij zijn zoooo druk met klussen in huis, dus moet even af komende weken,..even knallen... hahaha

Vandaag wel bij dokter geweest en die vond het raar dat ik dus altijd vanaf mijn eisprong tot ongi zere buik heb en veel krampen dus ik moet voor de zekerheid even naar de gyn, dan gaan ze het even nakijken,..hoeft niks te zijn natuurlijk, maar even het zekere voor het onzekere....daar moet ik volgende week heen, dus hou jullie op de hoogte...

nou meiden, succes allemaal, ik lees alles weer bij hoor, maar ik reageer misschien wat minder...sorry!!

kuskuss

11. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ohhh wat spannend meis!! ik ga voorje duimen!!! laat je het even weten van de week...?? Wanneer ga je testen???

groetjess

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    goed dat je een doorverwijzing hebt meid.
    hoop dat ze je snel kunnen helpen als er wat is.

hier nog niets doorgezet, integendeel het is gedaan.
    het is enkel bij dat roze gebleven.
    ben nog steeds moe, pijnlijke borsten en tepels, lage rugpijn.
    nog even wachten zeker.

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai meis,

Dat is toch nog weer een goed teken,...Ik blijf voor je duimen hoor!
    zou het een laten innesteling kunnen zijn??
    Wanneer ga je weer testen??

ik duik nu lekker mijn bedje in, ben moe van het klussen elke avond en werken overdag...pfff.....

Kuskus

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    geen idee wanneer ik terug test.
    moet er dan nog gaan halen bij kruidvat
    heb die van babyboomshop liggen maar die zijn niet goed blijkbaar.

Meis23 spannend meid

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ja ik heb ook een stapel liggen van babyboom, maar die vertrouw ik na alle verhalen ook niet echt meer....
    Kruidvat ovulatietesten had ik geen goede ervaring mee, maar de zwangerschapstesten blijken wel goed te zijn, die koop ik nu ook elke keer...
    nou meis, spannend hoor! Ik hou het in de gaten!!

kus

16. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    goed hoor!
    slaap lekker jij!

kuss

17. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Dank je Berretje, lief van je!

Ik denk dat de menstruatie toch door gaat zetten:( Ik heb erge buikpijn, met steken in het schaambot en rugpijn. Opzich zou m'n cyclus dan weer goed zijn;). Ik had een cyclus de ene maand 27 en de andere 28 dagen. Afgelopen maand een uitschieter van 39 dagen (was een reden voor) En vandaag is het dag 27.

Wacht het nog even af natuurlijk, maar geloof niet meer in de symptomen, en dat ga ik ook niet meer doen. Sorry, heb er even genoeg van. Zo lang zijn we nog niet bezig september gestopt met de pil en een maand later voor het echt. Dus nu de 4e/5e ronde. Maar toch probeer je de signalen van je lichaam op te pakken. Al was het me al duidelijk dat menstruatie ook erg op zwangerschapskwaaltjes lijken.
    Sorry, ben het even kwijt. Dat lucht wel op:)

Maare Berretje, als m'n menstruatie niet doorzet (maar dat denk ik wel) dan wil ik zondag of maandag gaan testen.

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai hai!!

ik weet hoe het voelt,....wij zijn ongeveer net zolang bezig als jij/jullie en ook hier voel ik elke keer wel iets, maar wordt ik elke keer weer ongi....Je maakt jezelf toch elke keer weer een soort van 'gek', ik probeer het ook elke maand minder, maar dat is best nog wel moeilijk.
    Nou meis, ik hoop dat het wegblijft!! ik duim nog steeds voor je!

fijne dag!!

19. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Mamavanbo...Hoe is het met jou vandaag?? hoe voel je je??

knuffie

20. Empress

Empress Lid

17 feb 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames!

Ik ben nieuw op dit forum, en heb, uiteraard een kinderwens!

Ik ben in oktober vorig jaar gestopt met de pil. Eerst nog veilig gevreeën met een condoom, maar sinds begin dit jaar niet meer. Ik werd voor het laatst ongesteld op 18 januari. Ik heb al een 3-tal dagen het ongelooflijke gevoel dat ik m'n regels moet krijgen! M'n buik is wat gezwollen, heb ook 1 dag hypergevoelige tepels gehad, maar dat is bij 1 dag gebleven. Ik ben emotioneel, heb last van m'n ogen en een beetje hoofdpijn. Ik heb geen bruinverlies gehad ofzo, maar zit wel met kleine steekjes in m'n onderbuik. Verder ben ik ook wel doodmoe(!) ook al doe ik helemaal niets inspannends en krijg ik rust genoeg; ik heb ook een echte reuzehonger!

Het vervelende is dat ik niet weet wanneer ik moet testen omdat ik onregelmatig ben. Normaal gezien zou ik aanstaande zondag/maandag ongesteld moeten worden denk ik. Ik heb eergisteren toch al een testje gedaan, maar negatief... uiteraard! Het was nog veel te vroeg om te testen!

Ik ben gewoon bang dat m'n lichaam me voor de gek houdt. Ik ben niet echt bezig met zwanger worden, ook al is het meer dan welkom!! Maar als je nadenkt over hetgeen je voelt, ben je er automatisch over aan het piekeren...:x

IK WENS ALLE DAMES DIE NET ONTDEKTEN ZWANGER TE ZIJN EEN DIKKE PROFICIAT!! ;)

Deel Deze Pagina