hoi meiden hier veel maagzuur en misselijk pffff, een druk op mijn onderbuik/blaas, lage rugpijn. maar nog steeds geen ongi.
@mamavanbo: wat jammer! ik las dat je nogal wat klachten cq hoop had deze maand, toch ongi geworden nu? nog 3 dagen tot nod... tot nu toe geen klachten behalve veel plassen... we zullen zien, dit is de eerste maand zonder veel klachten! xxx
hai! dat meen je niet,...heeee, ik lees eerst het berichtje dat er nog geen ongi was,...en daarna deze,..verdorrie... nou meis, rustig aan he...en we gaan gewoon knallen met zijn allen deze ronde!! kuskus
ja stom he. maar voelde me zo raar deze morgen, net of er een ballon op knappen stond. en nu loop ik leeg. indd deze ronde knallen we heel zeker!!!
Oh balen zeg.. Ik zou ook vreselijk balen als ik ongi wordt. Moet nog ruim een week wachten. Kan verder ook niets voelen aan mijn buik ofzo.. Gisteren denk ik een buikgriepje gehad (flink diarree s'avonds, sorry) en nu nog krampen in mijn onderbuik. Laat ik er maar gewoon vanuit gaan dat dat niets is.. voor ik mezelf gek maak haha. Mamavan bo, geef de moed niet op eh!! Die positieve test komt echt wel!
oh wat balen he, wat kan een lichaam je voor de gek houden,..bah!! nou hier is de ongi weer over, en gaan we goed aan de klus deze maand (afgelopen maand wat minder gedaan, maanden daarvoor wel super goed,...heeft niet gewerkt ) dinsdag even naar het ziekenhuis voor onderzoek....neem aan dat dat geen kwaad kan voor mijn eitje...want die moet volgende week gaan springen..... Nou meis, echt balen, maar ja het is nu niet anders mee....knuffie
He wat verveld mamavanbo!! Hopelijk is deze maand erg vruchtbaar en komen er weer veel zwangeren bij!! IK heb vandaag ene super goede echo gehad. Kindje was erg beweeglijk en hartje klopte vol goede moed!! Ben zo vreslijk blij (sorry ik moest het ff kwijt)!
hey Jessie! hoezo sorry!?? Kom op zeg, daar is het forum voor hoor, lekker vertellen en ons mededelen hoe jij je voelt....willen wij zeker weten hoor! Wat goed zeg een mooie echo...super!! Ben ook zo blij voor jou meis, lekker genieten hoor!! dikke knuf en hou je ons wel af en toe op de hoogte?? -x-
ohhhh ik ben zooooo moe!! Zijn elke avond tot laat aan het klussen en overdag hard werken,..pfff ik heb het gehad. Morgen vroeg aan het werk en weer laat thuis, lange dag...en morgenavond weer klussen in huis.... Ik duik nu lekker sbel mijn bedje in... Knuf voor allemaal! Juulz...Ik weet niet of je nog meeleest, maar ik mis je meis, hoe is het met je???
hey meid zeker geen sorry zeggen hoor. ben super blij voor je. is toch altijd heel bijzonder he zo die eerste echo's. niet te geloven zo klein en al zo beweeglijk. geniet met volle teugen meid.
brengt wat mee he een nieuw huisje. zal goed zijn als het allemaal af is. en dan komt er nog dat andere klussen bij hehe. was vandaag een raar dagje eigenlijk. ik weet niets met zekerheid maar het is net of mijn lichaam me iets wilt zeggen. was zo stil vandaag, ni normaal. maar dadelijk lekker slapen se en dan kunnen we er weer tegenaan. kuzzzzzZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzZZZZZZZZ
Hier is gisteren ook de menstruatie doorgekomen in iedergeval op tijd (dag 27) was wel even emotioneel. Op naar de 5e ronde
hey meis,... hmmm apart,...maar wat heb je dan precies...?? wel nog ongi, of is dat minder? en wat bedoel je met stil?? Nou meis, rustig aan en spreek je snel weer!
hoi god ja gisteren had ik echt mijn dagje niet. zat maar wat te suffen enzo. was er helemaal niet bij met mijn gedachten ook niet. vannacht zeker 3 keer uit bed gemoeten om me te gaan verschonen, heb ik nog nooit gehad. voor de rest van de dag viel het nog mee. mijn maag doet heel raar de laatste dagen. hoop maar niet dat het iets met die ziekte aan mijn darmen te maken heeft. maar moet maandag naar de ha dus. dikke kus
Wat grappig mama van bo valt me opeens op de geboortedatum van je kindjes de een 04 09 en de ander 09 04! Ik ben er over uit wat ik had, een mislukte innesteling (die bloeding), verklaart alle symptomen die ik heb gehad. Langzamerhand wordt het weer wat normaal en heb weer eens uit kunnen slapen.
hai hai!! Ben ik weer.....straks weer klussen in huis en hopelijk vanavond klussen met mijn vriend hahahah Wat raar dat je je anders voelt,...Moet zelf zeggen dat mijn afgelopen ongi ook een stuk heftiger was dan voorheen,...en mijn buikpijn heb ik dus altijd rond mijn ei tot ongi, en dinsdag naar ziekenhuis voor controle,...alleen nu heb ik ook alweer sinds gisteren buikpijn,....weet niet of het mijn eisprong al is,..zou niet moeten kunnen, maar wie weet.... Ik heb wel ovutesten in huis maar die zijn babyboom, dus weet niet of ik die zal doen,...mijn borsten voelen wel jeukerig en straks aan, dus zou kunnen,,....hmmmm dat zou wel vroeg zijn, en dan moet ik echt aan de klus want hebben het van de week nog niet gedaan jij maandag naar de HA voor je darmen meis?? Hoop dat het niet weer opspeelt nee....!! Fijn weekend!