hai meiden!! sorry sorry sorry!! ik ben echt zooo druk geweest wilde gisteren nog reageren, maar het was half 1 en toen was ik echt heel moe... vanmorgen half 6 op, en hele dag hard gewerkt,..half 8 thuis en toen moest ikw eg voor het huis dingen halen en nu net thuis... en gelijk jullie verhalen lezen en typen! Echt super sorry,... stom he, maar ik heb jullie ook gemist hoor! hahha goede test mamavanbo! goed dat je geklust hebt,...moet helemaal goedkomen deze maand bij jou, echt!! en femke, Echt je hoeft niks te voelen, maar ook hier denk ik dat ik niet zwanger ben,...ik heb ook net hele grote borsten en die doen ook geen pijn, niks! hahaha Maar hoe het hier verder is,..ik heb hoofdpijn, hele erge,...sinds vanmorgen. Vannacht weinig geslapen en ik ben gewoon mega moe van afgelopen dagen! ik kan echt niet meer.. ik heb vandaag 6x paracetamol op 500 mg en ik heb NOG koppijn! ik ben soort van misselijk en ik kan WEER moeilijk naar de wc,.... Misselijk en draaierig, maar ik weet zeker dat komt door te weinig slaap, dat voel ik gewoon... ik wil zoooo graag zwanger zijn maar ik denk gewoon weer dat het niet raak is,...voorgevoel,... Nu zijn de mannen hier klaar met klussen en aan het opruimen, ik ga mijn pyama aantrekken en mijn bed in met een kruik op buik, heb elke keer toch nog een gevoelige buik.... Nogmaals sorry meiden, ik kon gewoon niet eerder online komen, op werk zat ik niet bij een computer vandaag... Hele dikke knuf voor jullie, ik duim voor jullie en denk ook echt aan jullie hoor! morgen ben ik ook vroeg op, weer werken (we hebben een drukke beurs aankomend weekend, dus alles MOET klaar) dus ik ben morgenavond pas weer laat thuis, dan nog even klussen, want dan moet af...Zaterdag doe ik helemaal NIKS!! echt NIKS!! ojaawel, ik ga de hele dag op bed liggen!!! hahaha en zondag, maandag en dinsdag beurs, dus ook drukkies...sorry meiden!! slaap lekker ladies!! kusssssss
hey Berretje geen probleem meid, zolang er niets is is het goed. had het wel gedacht dat het gewoon mega druk was. eigenlijk moet ik zeggen dat ik het bij jou wel goed vind klinken. dat voorgevoel kan ook verkeerd of beschermend zijn natuurlijk. ik hoop het zo voor je. zou zo mooi zijn in dat nieuwe huis van jullie. jaja wij klussen hier zeker lekker door nog even want word er wel wat moe van hihi. erg he. maar ik wil het gewoon niet missen nu. normaal volgens banner is vandaag mijn eisprong en ik moet zeggen dat mijn buik ook niet meer gevoelig is. dus kan wel kloppen. ook de pijn in de lies is weg. gisterenavond na het klussen die twee mega harde steken in mijn lies, net ovusteken maar dan 10 keer harder. en toen was het allemaal over. misschien mijn ei geknapt dan? zou geweldig zijn qua timing en klussen. groot gelijk dat je zaterdag niks doet. het zal nog druk genoeg worden dan. dadelijk duik ik ook mijn bedje in en hopelijk kunnen we nog een klusje wagen. want ben ontzettend moe. kuss
hoi meiden gisteren nog goed kunnen klussen. voel nu eigenlijk niets meer in mijn buik wat op een eitje kan wijzen dus denk dat ie geweest is. al is de ovutest van vandaag nog altijd mega vet positief! we zien wel wat we doen, het klussen gaat me nog goed af dus. alles goed voor de rest meiden?
Hey hoi, Nou fijn dat het nog positief is zeg Ik heb tot nu toe geen last van bruinverlies. Klinkt beetje vies maar elke keer als ik naar de wc ben geweest ga ik er met mn vinger in om te kijken of er bruin bloed aan zit. Is tot nu toe niet het geval alleen af en toe was wit slijm. Is dat misschien een goed teken? Heb ook wel wat last van mn darmen. Ben vanochtend nadat ik wakker was al naar de wc geweest maar voel t nu weer opkomen. Liefs Femke Ps al iets gehoord van kind en gezin?
wit verlies kan een goed teken zijn al heb ik het ook altijd voor mijn nod. dat van je darmen kan twee kanten op. als je zwanger zou zijn merken je darmen dat als eerste omdat ze plaats moeten maken. maar bij een naderende ongi zijn je darmen ook meer geprikkeld. nog even afwachten; ik duim. nog niets gehoord nee
Ja dat klopt maar ik heb altijd tijdens mn nod meer last van mn darmen. Ik weet t gewoon ook niet meer. Nu denk ik mn borsten ook iets te voelen. Ik denk zelf gewoon dat ik echt te graag wil en dat ik van alles wil voelen. Heb er steeds meer een hard hoofd in. Ik zou woensdag mn nod pas hebben trouwens. Ik hoop tenminste niet eerder Kuss Femke
hey Ik zat ook ff mee te lezen Mamavanbo zag dat je je eitje net gehad hebt spannend nu ook weer afwachten!! Lafemme Ik ken dat vies praatje misschien maar ook ik doe dat soms Ik heb geen last van mn boobies dit x alleen wel vaker naar toilet en de afgelopen 3 dagen weet ik precies wat ik droom en zijn behoorlijk heftige dromen... En ook last van mn darmen... Pfff dat wachten... het weet wat
Hey jeem22@ erg he dat wachten, ik word er ook zo gek van. Ik kan aan niks anders meer denken. Moet straks werken, hoop dat ik wat afleiding heb, maar denk dat ik er toch weer aan ga denken hoor. Ik ga ook constant naar de wc om te kijken of ik weer bruinverlies heb. Ik droom ook veel maar dat doe ik eigenlijk altijd. Kuss Femke
indd dat wachten is verschrikkelijk hahaha.. Nou ik droom dus echt nooit!! Tenminste niet dat ik weet wat ik droom haha vanacht werd ik dus schreeuwend tegen mijn vriend wakker ( droomde dat we een hele erge ruzie hadden ) En hij schrok zich dood hahaha Normaal heb k ook 4 of 5 dagen ervoor bruinverlies nu helemaal niks :S
Oh das mooi!! eh van dat bruinverlies dan heIk had maandagavond een bloeding na t douchen.Maar dat was 3 vegen en daarna niks meer.Alleen 2 dagen daarna nog een beetje bruinverlies, denk dan een restje van maandag? Tot nu toe heb ik niks. Ik heb normaal wel een week van te voren last van bruinverlies. Zo irritant. Kuss
Ik hoop innesteling ja. Meis, ik ga zo naar mn werk. Zou de hele dag wel achter t forum kunnen zitten, maar helaas. Kom vanavond weer ff om t hoekje kijken. Liefs Femke
Jeem klinkt spannend zeg. dat het bruinverlies wegblijft is wel heel goed he! ik ga duimen!!! ja hier mijn eitje geweest denk ik. al blijft de ovutest wel positief. maar voel het niet meer aan mijn lichaam.
tis heel raar maar heb soms enorm pijn in mijn oksels en zo naar beneden en erg moe. kan nooit maar tis wel zo hihi
hey ladies,... ik ben weer thuis,...even snel eten maken zo en dan nog even wat klussen in huis,...daarna lekker bankhangen en niks doen! Mamavanbo,...dat moet je eitje wel geweest zijn denk ik,....en goed dat je geklust hebt daarvoor, goed bezig! En nu afwachten he,...pfff dat is altijd zooooo erg! dat je positieve ovutesten hebt nog,..hmmm even morgen ook nog proberen misschien?? Fem,...niet vies toch, dat is normaal, is jou lichaam en dat moet je goed in de gaten houden, zeker nu dus groot gelijk,... Welkom Jeem!! ook voor jou spannend! elke keer weer he...pff dat wachten nou hier dus nog steeds koppijn, ik wordt er gek van! durf geen zware asperine te nemen, want tja je weet het nooit he...dus ik slik maar paracetamol soms maar gaat niet over. Heel druk gewees vandaag, echt heel druk! en ik ben nog steeds draaierig, met vlagen soort van misselijk...denk heel soms mijn borsten te voelen, maar als ik ze dan dus aanraak voel ik geen pijn of gevoeligheid...oftewel ik beeld mij weer dingen in... ik ga het afwachten... morgen niet al te veel doen,..alhoewel, moet aardig wat wassen draaien en ze gaan de vloer leggen hier thuis en ik nog even wandje behangen smiddags denk ik zondag en maandag hard werken,..en dan kijken hoe ik mij voel maandagavond, want misschien ga ik dinsdag dan wel testen,...pfff spannend! fijn dat je een goe dgevoel bij mij hebt mamavanbo,..ik hoop dat het juist is....!! en dan wil ik best misselijk zijn en hoofdpijn hebben, maar nu ik nog niks weet mag het nog wel even wegblijven hahaha fijne avond meiden! spreek jullie straks vast nog wel kusss
oh meiden,..ik heb ongi pijnen in mijn buik,...en heel erg onderin ook,....dat is GEEN goed teken,..... Pfff drama dit zeg!