kan nog innesteling zijn he meid kan gemakkelijke qua timing. en dat hoor je dan wel meer dat vrouwen zo'n pijn hebben dan. heb je normaal ook zo'n krampen zo lang voor je nod?
Hallo,, Ik ben overtijd... Heb mijn ei nu 15 dagen terug gehad (gevonden met ovu test) En volgens mij ook de innesteling gevoeld (toen buikpijn klachten aantal keren en soms even misselijk) ik heb alleen ook al 4 nega testen gehad!! nu zou ik aan jullie willen vragen wat jullie denken: * misselijk met vlagen (vooral 's avonds) * buikpijn en soms rugpijn * hele dag door honger gevoel (ook na het eten) * licht in me hoofd soms (sinds vandaag) * hoofdpijn (maar heb ik wel vaker ook op vrijdag!) * moe * heel warm af en toe ineens (ook sinds vandaag) ben zo benieuwd, ben nu 2 dagen overtijd!!! soms denk ik ongi te zijn omdat ik wat voel maar dan is het doorzichtig iets....
hai hai! ik heb elke maand buikpijn,...vanaf eisprong tot ongi,..nu had ik het ook al een week voor mijn eisprong, net NA mijn ongi, dus vandaar ook ziekenhuis controle,...maar het schijnt erbij te horen bij mij.... Nu heb ik nergens last van,...alleen nog koppijn....maar ik ben net wakker dus er kan nog meer volgen straks ga zo maar even lekker aan de slag in huis,..bedje wassen, afwas doen, andere wassen draaien,...schoonmaken...dan vanmiddag nog een stuk muur behangen en hopeijk vanavond helemaal niks..... hoe is het met jou ??? kusss
hai Mandii! Ja dat is moeilijk om te zeggen,....ik zou over een paar dagennog eens testen,....kan zijn dat je lichaam nog te weinig hcg aanmaakt en dus nog geen positieve test hebt... kan ook zijn dat je cyclus van slag is, en dat je alsnog ongi wordt,..je lichaam kan je helaas goed voor de gek houden, heb ik ook al aantal maanden gemerkt..... ik hoop voor je dat je van de week een positieve test in handen hebt!! laat je het even weten?? -x-
Hey hoi, Hier ook tot nu toe alles goed.Heb ook wel wat last van hoofdpijn.Hoop een goed teken Nog geen bruinverlies.Mn borsten zijn een beetje gevoelig.Heb ik normaal nooit voor mn NOD alleen net na de eisprong 2 dagen. Het zit me alleen niet lekker van die bloeding vorige week.Ik weet gewoon niet of t een innesteling is of echt een bloeding. Ohja, ik ben gister 3 keer naar de wc geweest voor een grote boodschap.Ik heb soms dagen dat ik helemaal niet hoef. Berretje, ben je eindelijk een dag vrij, moet je nog van alles doen.... Wat doe je voor werk, want ik las dat je op de beurs moet staan. Kuss Femke
Hey meiden, PFFF ik word gek van dat wachten haha Nog steeds krampjes en steekjes her en der.. Denk toch dat t voortekenen van een ongi zijn :S
Ik moest gister werken en ineens werd ik superduizelig. Ik dacht oke misschien een goed teken, maar het bleek dat ik megahonger had haha. Mn borsten zijn iets gevoelig.Maar alleen als ik er tegenaan druk. Ga je nog iets leuks doen vandaag?
owh dat heb ik ook mega honger hahaha maar ik eet altijd veel haha En mijn borsten zijn sins vandaag ook ietsje gevoeliger dus vandaar dat ik denk dat mn ongi komt En ik ga straks mn scooter halen jij??
Ik moet werken van 11 tot 5. Dus niet zo lang gelukkig. Ik heb dus nooit gevoelige borsten als ik ongi wordt.Alleen vlak na mn ei. Aan de ene kant heb ik sterk t gevoel dat ik zwanger ben, maar dan ga ik weer realistischer denken en denk ik weer van niet. Word er zo onzeker van Kuss
Stom is dat he!! Je lijf kan je zooo voor de gek houden Daarom ga ik er gewoon vanuit dat ik ongi word hou totaal geen rekening met een zwangerschap..!! haha Werkse..!! Ik ga er vandoor nu is t nog lekker weer
hai meiden, Tja je lichaam kan je echt heel goed voor de gek houden...Maar ook ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, anders zou ik echt wel meer voelen denk ik,.. hebben jullie (viespraatje voor sommigen misschien) maar last van afscheiding? Ik helemaal niks, heb ik sowieso nooit, maar ook nu dus niet,.... jullie kunnen woensdag testen he, gaan jullie eerder testen?? ik kan officieel volgens banner donderdag testen, maar mijn ei was eerder, dus kan maandag testen, maar ik durf nergens meer vanuit te gaan... en aangezien ik zondag en maandag heel druk ben, en maandagavond laat thuis ben, kom ik die dagen nog wel door zonder te denken aan het testen,... maar ik wil toch voor de zekerheid wachten tot donderdag denk ik,....pfff wat is dat wachten toch erg he! elke maand weer! Fem hoelang zijn jullie al bezig? Fijne dag meiden! Groetjes
Indd! Vanmorgen ongiiii dus op naar een nieuwe ronde! Jammer maar wel blij van die onzekerheid af te zijn! Nu die misselijkheid nog weg!
Hey meiden, Mijn ei is ook eerder geweest dus zou eigenlijk maandag ongi moeten worden dinsdag testen maar ik wacht toch echt de 10e af
heh wat jammer,....nieuwe ronde nieuwe kansen.... succes meis! blijf je gezellig meekletsen?? groetjes -x-
ik ga ook pas vanaf donderdag proberen te testen als ik nog niet ongi ben,...eerst maar afwachten of dat niet doorzet... dat zou maandag moeten komen, en ik voel wel een soort van opkomen, dus zal wel komen van de week,.....
ja als mn ei 23 feb geweest is dan zou ik ook maandag ongi moeten worden maar mn oorspronkelijke nod is de 10e dus wacht die netjes af hihi dan weet ik het zeker namelijk
hahah dat heb ik dus ook,...mijn ei is denk maandag de 22ste gekomen, want ik was dinsdagochtend in het ziekenhuis voor inwendig onderzoek en toen was ie al weg,...Maandag had ik posi ovutest en zondag negatieve test,..dus moet maandag ei geweest zijn, of maandag op dinsdag nacht,... met een cyclus van 28 dagen ongeveer moet ik toch maandag ongi worden???
Ja klopt hahaha Mijn cyclus is 27 normaal zou k mn ei de 24ste hebben maar ik had de 23ste echt flinke pijn aan de linkerkant wat nergens anders op kon duiden dan mn ei de 24ste nergens geen last meer van gehad nou als mn ei dan 1 dag eerder kwam is mn cyclus ook een dagje korter dus 26 dagen en dan moet k de 8ste ongi worden ipv de 9e Lang verhaal maar zo is t makkelijker uitleggen hahaha