Spannend meis, had je ook wat bruinachtige afscheiding toen je wat bloed had? Ik heb echt last van mn onderrug, ik weet gewoon dat mn ongi eraan zit te komen
nee het was echt een klein beetje rood en daarna rozig.. nu helemaal niks meer En ben toch echt al 1 dag overtijd hihihi Ben zooooooooooo zenuwachtig
Echt knap hoor dat je kan wachten, ik heb gister en vandaag al getest.haha. Wel helaas negatief... Kuss
ooooooooooh Berretje en Jeem zou het dan toch???? ik duim me te pletter Femke dat lijkt indd op je ongi he. dikke knuffel hier gisterenavond en deze morgen een paar flinke steken gehad in mijn onderbuik. tot hiertoe niks meer. nog wel gevoelige borsten maar dat het ik altijd tussen ei en nod. wel lekker verkouden.
Pfff echt ik vind t doodseng hahaha Zo stom, Hier zit je elke maand op te wachten en nu is het zo ver en dan schijt ik 7 kleuren HAHAHA
pfff nou ik wel geen pijnlijke boobs meer trouwens :S Ongi krampjes heeeeeeeeel licht.. Verder nergens last van :S Ja moeilijk uit mn nest komen!
Ik vond het indd ook zo spannnenddddd!!! Maar het was helaas bij mij voor niks.... Ik hoop ECHT voor je dat het voor jou anders loopt
ja nou anders ik wel.. En ik ben nog nooit overtijd geweest NOG nooit...!! En ben al bijna 1 jaar v/d pil af Dus ontpillen kan het ook niet zijn... PFFFFFTTTTTT
Superspannend!! haha. Ik had vanochtend ook roze veeg toch? Tot nu toe ook niks meer.Wat kan je lichaam je onzeker maken zeg. pfff. Ik heb ook geen pijnlijke boobs meer. Vaag allemaal he. Maar bij jou heb ik echt een goed gevoel hoor omdat je ook zegt nog noot overtijd geweest te zijn.. Kusjes
Hihihi zo lief van jullie Maar heb zelf nog steeds t idee ongi te worden zo raar ik voel me namelijk niet anders ofzo... Ja mn vriend zegt dat ik een kort lontje heb ( maar dat heb ik wel vaker ) dus ja.. En toch ben ik bang voor beide antwoorden :S
Meis, hoe moeilijk t ook is (weet er alles van) het is een kwestie van afwachten. De duimen draaien hard hier
waarom bang voor posi test dan???? Hier doe je het toch voor??? Al zou ik ook wel ff schrikken als het daadwerkelijk zover is... want ooh hier heb ik zoooo lang naar toe geleefd hihi
Ik zou het niet weten hahaha.. Dat zeg ik hier zit je normaal op te wachten en nu is het zover en dan durf ik niet..!! Zo achterlijk..!!!
of niet.... je kijkt naar dat moment uit! iets waar je altijd erg aar uit kijkt is vaak spannend als het dichtbij komt.... toch?
Ja weetje tis tot nu toe alleen bij een droom gebleven Misschien word ie wel werkelijkheid straks haha.. Maar ben gewoon zooooo bang voor een negatieve test :S:S:S