Eerst symptomen na eisprong 2!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    oh Berretje nog steeds niet ongi zeg.
    een vriendin van mij is nu juist zwanger, geheel onverwacht. ze dacht ook al dagen dat ze ongi ging worden van de krampen maar ze heeft positief getest.
    hopelijk is dat bij jou ook zo.

ja raar he echt een natte plek in mijn onderbroekje.

als ik binnen 6 dagen test dan zit ik 2 dagen voor nod denk ik. denk wel dat ik dan zal testen hehe, ik kan nooit wachten.

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ja ik wacht het maar even af,...ik ben elke keer te vroeg met testen en dus elke keer zet de ongi toch door, dus dat komt nu ook zeker wel,..voel het ook soort van aankomen,..heb ook hoofdpijn enzo,...
    en anders zal ik t van de week wel zien ;)

-x-

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hoe is het met LaFemme?? Wanneer ga je weer testen meid??
    ik duim voor je hoor, hoop dat je zwanger bent meis!!!

Truste allemaal! Tot morgen!!
    -xx-

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    slaapwel meid
    xxx

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Dank je wel, jij ook!
    ik hoop dat ik goed zal slapen, heb net zitten lezen op een medisch forum over die onderzoeken enzo,...en ik lees echt rampzalige verhalen,...ik knijp hem echt...
    zo bang voor het onderzoek, en ook zo bang dat er een slechte uitslag komt...en zo bang dat ik miss wel geen kindjes kan/mag krijgen...pffffff
    nou meis, ik hou je op de hoogte hoor!

dikke knuffff

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    he schat, niet teveel van die verhalen lezen hoor.
    er zijn er ook vele goei.
    komt goed met je meid en jij wordt heel zeker mama!

dikke knuffel

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Dank je voor je lieve berichtje,....Pffff ja ik moet stoppen met dingen lezen op internet, maar echt, ik lees zoveel mensen die het hebben en die ook deze uitslag bij een volgens uitstrijkje weer hebben,..oftewel dat het niet minder wordt,...nou ja, we moeten maar even afwachten...

hoe voel je je vandaag??

ik ga aan het werk...fijne dag vandaag!!

kuskusssss

8. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hey berretje, je moet idd niet teveel op internet lezen.Soms is dat met dit forum ook, soms lees je dingen en je denkt, he dat heb ik ook, zal ik ook zwanger zijn?Maar elk lichaam is anders dus je kan er helaas geen peil op trekken. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en je wie weet al wel zwanger bent:)

Ik heb nog geen bloed maar denk echt dat ik ongi ga worden hoor.Wel wat lichtbruine afscheiding als ik binnenin voel en af en toe bij t afvegen dus denk dat dat vandaag ook erger wordt.

Dat las ik ook op internet dt sommige vrouwen dat ook hebben en wel zwanger zijn geraakt zelfs nadat ze al een paar weken zwanger zijn. Maar ik ga er niet meer vanuit.Ik ga ook niet testen, want ik maak mezelf alleen maar gek. Ik voel ook helemaal niks.Mn borsten zijn niet meer gevoelig en ze groeien ook niet.IK denk dat dat toch wel al had moeten gebeuren.

Kuss Femke

9. zus01

zus01 Niet meer actief

@ LaFemme: al 2 dagen overtijd! spannend joh! En knap dat je niet gaat testen. Ik heb het mezelf voor deze ronde ook voorgenomen, maar ik weet niet of ik dat volhoudt.
    Bruinverlies hoeft niets te betekenen, nee. Heb inderdaad al vaak genoeg gelezen dat vrouwen daarmee ook zwanger zijn geraakt. En borsten hoef je niet altijd te voelen.
    Ik hoop echt voor je dat het raak is en dat je ongesteldheid uitblijft!!

Hier verder geen ontwikkelingen. Gister een uurtje last gehad van mn darmen, maar denk dat dat door het stukje suikerbrood kwam, wat ik had gesnoept. mjammie! en af en toe wat steken in mijn onderbuik. Niet echt pijnlijke, maar beetje kriebel-steken (weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen).
    Ook geen pijnlijke (.)(.)...Alleen als ik er op lig of duw..Maar volgens mij heb ik dit altijd wel.

Ik reken dus nergens op en heb mezelf zelfs voorgenomen echt geen tests aan te schaffen tot ik ruim overtijd ben...nu nog zien vol te houden. ;)

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    @Lafemme & Zus01:
    hihi ik wil deze maand ook niet meer gaan testen voordat ik zoiezo een dag overtijd ben.... maar of ik dat indd volga houden hihi....
    Ik heb deze maand extra hoop omdat het net voor mijn verjaardag is... dus dat zou ik zoooooooon mooi cadeautje vinden hihi...!
    Succes jullie dan indd ook met niet testen nog ff.. en ik hoop dat de duivels weg blijven!

@Berretje:
    Ik heb indd ook veel rond gekeken op internet wat betreft het geen waarvoor ik nu in het ziekenhuis loop, maar mijn arts zei me al meteen dat ik dit echt niet moest doen omdat ieder mens anders is en elk geval anders is, en er heel veel andere vormen van zijn.
    Dus maak je eigen er niet gek mee meid! Vaak staan alleen de minder fijne verhalen erop.... terwijl er veeeel meer goede verhalen zijn..... Ik ben er iig mee gestopt en wacht de uitslag in april af!
    Dikke knuffel en richt je maar lekker op iets anders... (leuke dingen doen met je mannetje ofzo:D)

Verder gaaaaa ik nu maar ns sporten voor de wii... en dus weer lekker spierpijn krijgen hihi..... moet in een half uurtje 155 calo's verbranden... dus dat word rennen:p

tot zoo!!

11. zus01

zus01 Niet meer actief

Ik denk wel dat ik het echt heel moeilijk ga krijgen om niet te testen. Ik zat net al te bedenken dat ik op de terugweg van mijn werk langs een KV kom. Ik moet mezelf straks echt beheersen hoor!
    Rest van de week/weekend kom ik (gelukkig?) niet meer in de buurt, dus dan zal ik toch echt mijn NOD moeten afwachten van a.s. maandag.

Ik ga denk ik dit weekend maar even volplannen met van alles en nog wat. Alles om mijn gedachtes te verzetten! Pff.....:(

12. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ik ben bang dat ik morgen ongi wordt, omdat ik vorige maand ook een cyclus van 30 dagen heb gehad.Meestal heb ik wel van 28 maar ben dus bang dat t vandaag al wat door gaat zetten.
    Ik baal dan echt zo erg:x

kuss

13. zus01

zus01 Niet meer actief

@La Femme. oh dat is niet leuk joh. Maar vooralsnog nog geen duivels, dus wie weet!
    Ik heb er elke keer weer meer moeite mee als die duivels doorbreken. Ben dan echt even een paar dagen van slag. Maar goed, deze keer meteen maar richting ha...
    Sterkte, meid en hou ons op de hoogte heh?!

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    he meiden weg met die ongi's!!!!
    dikke knuffel hoor

hier dus nog altijd dat natte in mijn onderbroekje, word er gek van. en ook merk ik dat mijn borsten constant pijn doen. normaal als ik opsta duurt het even voor ze pijn beginnen te doen en nu doen ze constant pijn, ook als ik verkeerd ga liggen. en deze nacht 3 keer eruit geweest om te plassen.

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hmmm dat klinkt spannend!
    Hopelijk is het voor jou raak:D

16. zus01

zus01 Niet meer actief

@mamavanbo: ik heb daar de laatste 2 nachten ook behoorlijke last van. nat broekje dus....:)
    ik ga zo'n 2x per nacht uit bed voor de w.c., maar dat doe ik 'normaal' ook..verwacht dus niet dat dit een evt symptoom is.
    en ondanks dat ik maandag wat bruinverlies heb, is dat nu helemaal weg.
    ook dat zegt niets, maar gekeken op mijn ''menstruatiekalender'' die ik elke dag netjes bijhoudt, heb ik dat vorige maand ook gehad. 2 dagen voor NOD alsnog bruinverlies en toen braken die verdomde duivels door.
    kon ik nu maar even de tijd fast forwarden....

17. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dat natte broekje is heel de dag door hier :) heb ik anders nooit he.
    en dat plassen 's nachts normaal 1 keer of helemaal niet.
    we zien wel wat het wordt .

18. zus01

zus01 Niet meer actief

Ik draag nu overdag een inlegkruisje, voor de zekerheid. Dus ik weet niet echt of het overdag ook zo erg is als 's nachts...
    Wanneer wil je gaan testen?

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    nod is de 18de dus denk de 16de eens te testen

20. zus01

zus01 Niet meer actief

Ik twijfel heel erg...zondag al testen of mijn NOD afwachten. laatste paar maanden waren mijn duivels heel erg op tijd (alsof ze klok kunnen kijken...) ik ben zo bang weer teleurgesteld te zijn als test negatief blijkt.

Deel Deze Pagina