Eerst symptomen na eisprong 2!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Meiden,mn bruinverlies wordt al wat meer.Krampjes echt heel minimaal, maar daar heb ik altijd pas last van als ik mn NOD heb, dan wordt ik 's nachts altijd wakker gemaakt door die rotkrampen.Baal echt zo erg!

2. zus01

zus01 Niet meer actief

Heh bah, meid! dat moeten we niet hebben hoor!
    Ik heb trouwens ook meer krampen in de onderbuik. Maar heb beetje idee dat het combinatie van mijn darmen/baarmoeder is :(
    en mijn NOD is nog zeker 3-4 dagen weg!

3. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Het is echt vaag hoor, nu heb ik weer bijna niks.Soms wat bij t afvegen.Misschien als ik met mn vinger erin ga dat t dan meer is, maar zal dat dan echt oud bloed zijn?Ik word gek haha.

Kuss

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    als het bruin is dan is het oud bloed.
    dit kan van de vorige ongi nog zijn.
    of van een innesteling.
    dus of je ongi komt nog of het stopt.

5. zus01

zus01 Niet meer actief

Zolang het geen rood is, Fem...En dus geen krampjes meer? Bij mij neemt dat nu een beetje af, heb het idee dat ik gewoon even flink naar de wc moet (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik heb net ook een ''intern'' onderzoekje gedaan bij mezelf, maar dat was helemaal schoon. Heel klein beetje witte afscheiding. Sorry voor de grafische omschrijving.
    Nu maar weer verder aftellen naar maandag.
    Wel elkaar op de hoogte houden heh?!

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai meiden!

jeetje wat spannend allemaal zeg!!

@fem....pffff wel kramp, geen kramp, bruinverlies en dan weerniks,...wat soannend voor jou zeg!! gewoon even morgen afwachten en als er dan niks is, zaterdag testen misschien?? ik hoop zo voor je dat het raak is!!!

@Zus...ook spannend,...witte afscheiding kan geen kwaad, laten we er vanuit gaan dat het allemaal goed is deze maand....

@mamavanbo,...ojee natte broekjes ;) de was zit er zeker al vol mee ;) Maar goed, even lastig, maar laten we hopen dat dit een teken is!! ik hoop het zo voor je meis!

hier loop ik al vanaf maandag met een tampon in,...(wel elke keer een andere natuurlijk ;) haha wat zijn we weer lollig ;))
    Maar nog steeds niks te bekennen,...
    Maandag (ook hier komen weer smeuiige details, sorry!) had ik wat bruin op mijn puntje van tampon zitten, echt heeeeeel weinig, verders helemaal niks....en nu dus ook elke keer niet...
    ik heb WEER mega buikkrampen, maar dat heb ik elke keer....maar dat zit boven mijn navel, of misschien ter hoogte van mijn navel,....niet lager...
    ik durf niet te testen, want vorige maand was ik ook paar dagen overtijd en toen kwam het dus toch...
    Als ik maandag nog niet ongi ben ga ik testen ok,...
    maar goed nogmaals, ik heb krampen en voel mij raar in mijn hoofd, heb ik altijd rond mijn ongi, dus het zal vast wel komen...
    mijn borsten lijken soms gevoelig en soms helemaal niet, dus ik kan er geen pijl op trekken hoor...

En ik ga ook niet meer op internet lezen over het onderzoek wat mij te wachten staat,..ik ga positief proberne te denken en dan maar zien hoe het afloopt....

nou meiden, morgen ben ik dagje vrij dus kan ik lekker meekletsen de hele dag ;)

houden elkaar op de hoogte!!

kuskusssssss

7. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Meiden, ik heb mn banner vast veranderd want het zit er echt aan te komen. Bruine bloed wordt donkerder en meer en krijg wat meer buikpijn. IK geloof er nu dus echt niet meer in. Ik baal zo ontzettend, ook omdat mn cyclus deze maand 30 dagen is, ik weet dus niet precies wat mn gemiddelde is en wanneer ik dus mn ei zou hebben. Het was zo'n leuk verjaardagscadeau geweest voor mn man...

Kuss

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Fem!

Er is nog niks, dus je weet nog niet of het echt ongi is,...ga nou nog nergens van uit meis....
    hoeveelste ronde is dit voor jullie? wat zijn de afgelopen cyclus geweest? Je kun met ovulatietesten je eisprong opsporen dus kun je rond die dagen extra gemeenschap hebben,....

nou meis, succes vandaag! en hou ons op de hoogte ok!!

kussss

9. zus01

zus01 Niet meer actief

@LaFemme. Balen meid! Ik had nog goede hoop voor je, maar mocht helaas niet baten. En dat zou zeker een leuk kadoo geweest zijn voor jou en je man.....:(
    Sterkte!

Ik denk dat het hier ook einde oefening is. Geen krampen meer, maar sinds vanmorgen weer bruinverlies. Net als vorige cyclus: 3 dagen voor NOD begint het en dan 1 dag voor NOD zwaar moe en chagerijnig en dan barst het los. Ik begin mijn lichaam nu al aardig te kennen en eerlijk gezegd vind ik dat eigenlijk echt niet leuk. Het begint zo voorspelbaar te worden....:x

Deze dag dan maar als een algemene baaldag beschouwen?

Oh trouwens: ik kwam gisteren nog een sensitest zw test tegen. Kon me niet inhouden en gisteraaf nog getest....uiteraard negatief. witter dan wit kon bijna niet!

10. zus01

zus01 Niet meer actief

@Berretje hoe is het nu met jou? nog krampen? Nog geen testdrang? Knap hoor, dat je tot maandag wilt wachten!

11. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai zus!
    hier alles ok,...werd vannacht wakker en toen moest ik mega nodig plassen, lag ik weer in bed en was ik misselijk en had ik mega zere tepels,...heb ik nooit!
    maar nu voel ik mij goed en ik was gewoon ook erg slaperig vannacht
    ik durf niet te testen, want elke maand als ik ging testen was het negatief en zal het nu ook wel zijn denk ik dan weer....wil die teleurstelling niet...ik heb nu geen buikpijn maar vannacht dus wel....maar geen ongi te bekennen dus....pfff echt spannend zeg!
    maar aangezien ik natuurlijk een stukje weefsel binnen in weg moet laten halen, en zij dus aangaven dat ik nu niet meer zwanger mag gaan worden, ben ik nog banger...
    stel dat ik nu zwanger ben, wat dan??
    als ik nu test en zwanger blijk kan ik nog navraag doen in het ziekenhuis, als ik van het weekend niet kan houden meer en ga testen en zwanger blijk, dan kan ik ziekenhuis neit bellen want dan zijn die mensen er niet....en als ik maandag ga testen kan het wel gewoon weer...en ik zou maandag pas gaan testen....
    oh wat moet ik nou,...?? mijn plasje staat hier voor mij op tafel hahahahaa

help!!

12. zus01

zus01 Niet meer actief

Ik zeg: gewoon doen!
    Testen dus!
    meid, nu kan je zoveel meer te weten komen dan te wachten tot maandag. op meerdere vlakken!
    en mocht test negatief zijn (wat ik niet voor je hoop natuurlijk) dan kan je altijd nog maandag testen (dan zit er toch nog 2 dagen tussen en dus genoeg kans voor HCG om te verhogen).
    Anders zit je nu misschien hele weekend in spanning toch?
    Maar je moet vooral doen wat je zelf het verstandigst lijkt, hoor! ;) want wie ben ik nu eenmaal?

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    oh ik heb getest,..zie een lichte 2de streep,..ik geloof het niet!!
    ik wordt gek!!! ik ben zwanger!!! ahhhhhhhhhh echt,......ik geloof het niet!!
    ik moet mijn vriend bellen,...!!!

14. zus01

zus01 Niet meer actief

jaaaaaah berretje!!! oh echt joh!!!
    hahah! zie je nou wel! gewoon zwanger!!

heb je foto? wil ff mee koekeloeren..met welke heb je getest?

super gefeliciteerd! ben echt zo blij voor je!

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    matcare.....en moet foto maken maar weet niet hoe ik die op deze site zet...
    ik kan het nog niet geloven...
    bel nu eerst het ziekenhuis want ik moet die baarmoeder test doen over 2 weken, dus ik ben ook gelijk zo mega bang.....!!!
    ohhh ik wordt echt gek,..ik geloof het ook niet...
    ga zo nog eens testen denk ik met andere test,..kan het zijn dat het niet waar is,...komt toch niet zomaar een streep????

16. zus01

zus01 Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met Matcare. maar streep = streep toch? Anders straks nog even met een andere? Heb je KV-test toevallig? Zeker even het ziekenhuis bellen, kijken wat zij zeggen! Ben benieuwd joh! Zal vast wel goed komen!

Foto kan je heel makkelijk uploaden (bij het paperclipje hier in berichtjes). de rest wijst vanzelf!

17. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ben druk bezig voor de foto hoor...komt zo!!

kuss

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    heb trowuens ook een andere test erin gehangen hahaha...zo en goedkoop teststripje van babyboom,..maar ook die geeft een 2de streep,....wel lichter dan de andere test, maar wel een streep,...
    jeetje he,....ik kan het niet geloven!!

19. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    waar vind ik het paperclipje?

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ohhhh ik weet niet hoe het werkt,..ik doe uploaden maar dan komt er niks te staan......

Deel Deze Pagina