dank voor jullie medeleven, trouwens... Ik baal ook behoorlijk. Ik ga zo naar huis en trek de dekens voor een paar uur over mijn hoofd. Zit nu nog op mn werk, maar heb voor vanmiddag vrij genomen.
ach meis,..verdorrie!! Sterkte, ik kan niks zeggen om je op te vrolijken! maar geloof het meis, jullie tijd komt ook echt! dat weet ik zeker! Hele dikke knuf!!
hoi meiden gaat ie? hier deze morgen weer getest maar het blijft zo'n super licht lijntje. ben benieuwd of dit nog gaat veranderen. heb regelmatig ongikrampjes, pijnlijke borsten vooral zonder bh en dan echt aan de zijkant zo naar mijn oksels. ben moe maar dat kan ook omdat ik deze nacht heb wakker gelegen van 4u25 tot 6u30 en om 7u45 liep de wekker af. mijn baarmoedermond zit ook hoog en is erg hard. geen idee of dat iets zegt maar merk wel dat het anders is dan anders.
hai hai!! sorrrrrrry dat ik nu pas reageer, kon niet eerder online komen! jeetje je test,....zie je een lijntje? ik zie op de foto erg weinig maar dat is altijd met die stomme foto's!! ik ben daar ook zo slecht in,...maar meis je zit een lijntje, wat goed!! morgen nog eens testen om te kijken of die donkerder is he,.. ohhh zou super zijn, samen gewoon zwanger meis!!!
gefeliciteerd zeg wat waren jou klachten allemaal? je zit nu op dag? ik heb mn ei waarschijnlijk vrijdag gehad en nu ineens vanaf zondag pijn aan mn tieten alsof ze in brand staan joh verder erge krampen onder in mn buik erg laag ook vanmorgen temp 36.8 (voor het eerst getempt) had een testje gedaan vanmiddag (veels te vroeg) en zag een paars zwarte dunne lijn op de drogist eigen merk test. had ervoor wel gedronken nog en was dus middag urine ik hoor graag welke symptomen jij had
hai mamavanbo,... hoe is het vandaag? hoe voel je je? nog een keertje getest?? want ik wil die streep van de week wel net zo donker als die van mij zien hoor,...zijn we samen zwanger! te leuk gewoon! nou meis doe rustig aan he! dikke knufffffff
Hey meiden, @ Berretje wow Gefeliciteerd je bent zwanger zie ik geniet er lekker van meid..!! @ mamavanbo spannend joh ik zie toch echt een streepje ik hoop zo voor je dat hij donkerder word...!!! @ hier niet zo actief op t forum geweest druk met lente schoonmaak geweest in mn huis Nu weer lekker aan het werk
mijn symptomen dat valt eigenlijk nog reuze mee. pijnlijke borsten, anders dan anders voor nod. meer aan de zijkant zo tot aan mijn oksels. ze bleven ook pijn doen na het slapen. andere keren deden ze na het slapen een tijd niet pijn en dan weer terug. nu dus constant vooral zonder bh. meer plassen maar dacht dat het aan het water lag dat ik nu meer drink. af en toe steekjes of trekjes in mijn buik maar ook vele minder dan anders. moe. nu juist na het eten maagzuur. misschien vergeet ik er nog maar echt ik heb niet veel kwaaltjes. oh ja en constant een nat onderbroekje. heb ik nu een weekje al. Jeem lekker zo'n lenteschoonmaak, hier ook gedaan. nu nog alle vloeren stofzuigen en dweilen. Berretje schat we zijn samen zwanger!!!!! wie had dat ooit gedacht.
hey wat goed zeg!! en super dat je je zo voelt.... Jeetje samen zwanger, echt, wie had dat nou gedacht...Je had het wel gezegd he,..weet je nog! nou hier alles lekker, voel mij ook prima. Met vlagen nog wel buikpijn, maar dat schijnt erbij te horen,....borsten voel ik wel maar zolang ik er niet aanzit, gaat het goed... Verders beetje snel moe, maar ach dat neem ik voor lief Leuk meis! wowieeeeee!! kussss
ik herken ok heeeeel veeel ik weet niet of ik me mag vertonen op de topic...maar we zien volgende week wel
oke doe ik nou vanmorgen werd ik wakker gelijk overgeven een paar keer temp was 36.9 ik draaide me wel ff om in bed om me temp te pakken (dus ik weet niet of dat dan telt) ben iets verkouden beetje hoesten maar geen koorts.. gefeliciteerd met je zw schap! had je ook veel syptomen
Hallo meiden, Allereerst feliciteer ik de zwangere dames!! maar ik heb ook een vraagje: Ik zit nu zo'n 5 dagen na mijn eisprong (had vrijdag een positieve digitale ovulatietest, donderdag was die nog nega, wel bijna positief) en heb het heel goed gevoeld (pijnlijk, heb ik altijd) Nu zit ik dus zo'n 5 dagen na mn eisprong en vanmorgen voelde ik nattigheid daaronder..ik dacht eerst aan veel witvloed ofzo, dus toen ik keek: huh!!!!bloed???!!!!Hoe kan dat nou weer, heb helemaal geen krampen gehad, erg raar dus. Het is niet heel veel, maar ook niet super weinig.(moeilijk uit te leggen) Kreeg vanmorgen ook flinke buikkrampen (niet van baarmoeder!) en moest flink naar wc (diarree). Heb nu nog steeds niet echt ongi krampen en het voelt ook niet zo..heb wel lichtjes iets van een zeurderig gevoel onderin, maar is eigenlijk bijna niet aanwezig, heb dit nl al een paar dagen. Herkend iemand dit?? heb nog nooit een bloeding zo vlak na mn ei gehad, ook niet de keren toen ik zwanger was (innestelingsbloeding??) Heb mn temp wel opgenomen, is gewoon nog vrij hoog, en niet zo laag als het altijd is (heb voorheen altijd temp gemeten, bij andere zwangerschappen, temp was vlak voor en tijdens ongi heel laag, 36,4/36,5 , nu was ie 36,8 c... voel me dus niet ongesteld...raar hoor, het wordt ook niet erger ofzo, en heb dus niet heel veel bloed, wordt eerder minder juist.. ik ben benieuwd hoe het bloeden straks is... (het is trouwens mn 2e cyclus na bevalling op 7 mei 09, heb lang bv gegeven waardoor ongi lang weg is gebleven. Was bij mijn oudste dochter ook zo, maar toen ik daarna eerste keren ongesteld werd, had ik oo niet zo snel bloeding na eisprong, wa toen wel heel snel zwanger weer, 2 of 3e ronde al.. Ben dus wel benieuwd..of zou ik hiervoor de doker moeten bellen?? Liefs