hey meis! ja al 6 weken bijna,..maar goed, ook ik vind het erg traag gaan hoor,..en ik kan niet wachten totdat het 12 weken is en wij het aan iedereen kunnen vertellen,...En kan ook niet wachten op die dikke buik hahaha Ja schijnt dat je het al sneller ziet bij de 2 de of 3de he,...leuk hoor meis!! voel je je verders goed? Hoer alles prima gelukkig!! fijne avond! kusssssss
ik voel me voor de rest echt wel goed eigenlijk. deze morgen eerste keer echt misselijk maar heeft niet lang geduurd. en moe en pijnlijke borsten maar voor de rest echt geen lastige dingen. het enige wat raar is is dat ik zo moeilijk slaap. ik geraak moeilijk in slaap en ben heel snel weer wakker. als ik in de nacht wakker schrik van iets dan duurt het echt lang voor ik terug in slaap ben. en ook warm in bed. maar mij hoor je niet klagen hihi
hahah, dat heb ik ook, zo warm in bed! en overdag trouwens ook, ik zweet sneller zeg en kan ook aardig ruiken voor mijn gevoel hahaha Ben ook super vroeg wakker en ik moet snachts naar de wc, moest ik normaal nooit, wordt er echt wakker van.... Verders ook weinig, nou gelukkig maar, laten we hopen dat het zo blijft zooo leuk meis, samen zwanger! jij gewoon al van je 3de kindje! leuk joh! Wil je weten of het jongetje of meisje is met 20 weken echo??
ik wil het wel graag weten ja, al heb ik al sterk het gevoel dat het een jongen is. maar dat kan nog veranderen he. ik wist het bij mijn meiden ook wat het was voor ik een echo had gehad. indd hopen dat het zo blijft he. ik heb nooit echt afgezien bij een zwangerschap. was een zalige tijd. vooral vanaf de bewegingen in je buik. net te geloven he samen zwanger hihi. ik had het nog gezegd he, het gevoel was echt heel sterk en kijk hihi. er zit verdorie maar een weekje tussen. en met mijn beste vriendin scheelt het een week of 2 a 3. maar zij krijgt morgen de uitslag van haar bloed want zou kunnen dat ze al verder is. hehe Fioontje geweldig he die datums. ik moet elke keer denken van hoe zit het bij wie hehe. en eigenlijk had ik het eerst nog niet door. het is me opgevallen op de spiegels van de meiden dat ik daar de datums op zag. heel raar.
en weet je wat ook zo leuk is. bij de meiden was het raak in ronde 3 en heb 2 meiden. 3 x 2 = 6 en nu was het raak in ronde 6 hehe
Hoi hoi, mij lijkt het indd ook zo leuk om te pronken met je zwangerschap. Zie zoveel meiden/vrouwen zie ik er zo weinig mee doen. Ik wil echt leuke buikvbanden gaan dragen en alles... waarom zou je het verstoppen??? Ken iemand die trekt weie truien aan en maatje grotere gewone broek:S
oh nee dat zou ik niet kunnen hoor. ik wil echt pronken. strakke kleding die je buikje mooi laat uitkomen. en nu ook lekker zwanger weer in de zomer, bikini aan en laat dat buikje maar zien hoor.
hai! jaaaa je had het gezegd he, samen zwanger en hoppa, het is zo!! en wat leuk dat je bij je meiden gewoon voelde dat het meiden waren,...en nu voel je dus een jongen,..ben benieuwd! ik heb ook het idee dat het een jongen is, waar dat vandaan komt weet ik niet hoor,...denk ik gewoon,... Ook wij willen het weten met de 20 weken echo hoor, maar eerst maar tot die tijd uitzitten en hopen dat alles goed blijft gaan... heb woensdag het inwendige onderzoek en stukje weefsel weghalen,..spannend!! We gaan wel onze buikfoto's plaatsen straks als het kan he hahaha leuk hoor!! Dikke knuffff
kan niet wachten om mijn buik te showen hahaha...mooie kleertjes aan en idd van die buikbanden enzo,..heerlijk!!! Ik ga er echt mee pronken hoor hahahaha
vriendlief wilde dat ik nog eens een test deed omdat hij het streepje donkerder wilde zien worden. dan doen we dat maar he hihi
@ Berretje27: Hoi! Weet niet of je mij nog "kent", we hadden geloof ik in januari allebei de zenuwen omdat we symptomen hadden van een eventuele zwangerschap. Ik dacht, ga eens kijken of er meiden zijn van toen die nu een positieve test in handen hebben! En toen las ik dat je zwanger bent!! Wat geweldig en super gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor je, weet hoe graag je het wilde! Ik wens je heel veel geluk en gezondheid toe ennuh, inderdaad: showen die buik! Zelf ben ik ik (tijdelijk) weer even de pil gaan slikken. Lijkt me niet verstandig om zwanger te worden als mijn relatie niet lekker loopt. Hopelijk kan ik me volgend jaar aansluiten bij een nieuw clubje
hai meis! Bedankt voor je berichtje, wat leuk!! Denk goed aan jezelf meis, en ook jou/jullie tijd komt zeker weten! Dikke knuff!!
Hey Dames, @ Berretje en Mamavanbo wat ben ik blij om te lezen dat het allemaal goed gaat bij jullie . Ik heb maar eens een foto van mijn buik geplaatst hihi ben ik helemaal trots op aangezien het wat begint te worden. De foto is gemaakt met 14 wk en 2 dagen....
hai Jessie! wow wat gaat het al hard zeg! wat leuk om te zien! Hier nog helemaal niks te zien natuurlijk,...wel balen hoor hahaha, maar ik zal ook even buikfoto's plaatsen tegen die tijd!! Geniet er maar lekker van meis! knufknuf
..ik heb het echt het ene moment bloedheet..en daarna weer ijskoude handen en kippenvel.. lang leve de hormonen!
Hey Meiden, Voor diegene die in blijde verwachting zijn ( Van harte ) Ik zou me graag bij jullie willen aansluiten, ik ben al een tijdje bezig ( zie banner) Maar heb pcos en ik meende dat ik de 20e mijn eisprong heb gehad, en deze gevoeld heb en een posi ovu test had. Maar nu heb ik de volgende symptomen: > Lage rugpijn > Steekjes borsten( niet vaak, en snel over ) > Last van onderbuik ( Soort van spierpijngevoel/ Ongigevoel) > Opgeblazen gevoel ( net of buik groter wordt ) > En enorme last van de heupen Kan soms nauwelijks lopen Heeft iemand dit misschien ook gehad? en is dit herkenbaar. Vindt het zo vreemd Grts
hai Ladies! hoe gaat het met jullie?? Ik heb vandaag mijn onderzoek gehad, en ik moet mij geen zorgen maken,...we moeten het sowieso verder schuiven ivm onze zwangerschap, en daarna kijken we verder, maar het zag er toch redelijk netjes uit, dus dat is goed.... Ik heb onze 5 milimeter ook gezien Het hartje klopt, en dat zag er echt geweldig uit! Heb zelfs een echo foto meegekregen, maar daarop zie je echt maar een stipje hoor,... Aankomende dinsdag mag ik nog eens terug, dan gaan ze weer inwendig kijken of het guppie gegroeid is, en daarna draagt zij mij over aan de verloskundige,....dus volgende weke weer even kijken naar ons wurmpie,....Wat machtig is dat zeg! nou meiden, jullie ook even op de hoogte, ik ben super gerustgesteld en over 9 maanden zien we wel weer verder... dikke knufff