Ja 1e kindje, ik zou ook echt niet weten hoe je je moet voelen. Sommigen voelen "het" zwanger zijn gewoon... Maarja een lichaam kan je goed voor de gek houden
Typje weet je al meer? Berretje hoe gaat het meid? lekker aan het genieten? wanneer moet jij naar de vk of heb ik dat gemist? hihi hier alles goed. alleen alle dagen echt moe, sinds vanmiddag ook misselijk maar krijg nu toch honger. af en toe koud maar zoals ik al zei in bed altijd warm. ik mag 22 april naar de gyn. fijn weekend
hai hai! hier echt de hele dag al misselijk en draaierig,...vreselijk, maar ik klaag niet, het hoort erbij....hahaha Rest nog helemaal geen last van gehad. ik heb nog geen afspraak bij de Vk, eerst aankomende dinsdag nog eens naar de gyn in ziekenhuis, inwendig kindje kijken en daarna vk zoeken,..hahaha ojeee jij ook beetje klachten,..nou ja rustig aan en goed aan jezelf denken en je rust nemen als het nodig is he....! leuk hoor 22 april gyn,...ben benieuwd...hou mij op de hoogte he meis!! nou ik ga even wat te eten voor veiendlief maken en zelf maar even kijken of ik wat weg krijg.... dikke kussssss
hey meid oh ja das waar jij moest nog een keer bij je gyn gaan. komt helemaal goed. en indd die dingen horen erbij maar is niet altijd leuk he en dan mag je zeker eens klagen hoor. ik ga je heel zeker wat laten weten hoor. hier net wat gegeten maar terug misselijk maar het zakt wel. fijn weekend
hai meiden!! hoe gaat het hier? Hoe voelt iedereen zich?? Met mij alles goed,...alhoewel vanaf smiddags 16 uur tot savonds ik naar bed ga de misselijkheid echt heftig is,..maar ik heb het ervoor over... Vandaag naar de gyn geweest, extra inwendige echo, en alles zag er goed uit...Ik loop zelf iets voor al, ik ben 3 dagen verder dan het vermoeden was,.... Hartje klopt erg mooi, geweldig om te zien zeg!! Nu op zoek naar een verloskundige,..... nou meiden, succes allemaal he!! kuskussss
hey meid! super om dat allemaal te lezen, alleen die misselijkheid is minder he. hier ook terug meer misselijk en dan weer honger pfff snap mezelf ni hehe. dan neem ik iets om te eten en smaakt het me niet. ik was van de week krakkers aan het eten met chocolade eitjes tussendoor hehe. hoop dat je snel een VK vindt waar het goed mee klikt, je zal haar nog vaak zien hihi. en ook nodig hebben als je aan iets twijfelt ofzo. is er nog nieuws van de andere meiden? groetjes
ohhh hier ook misselijk en dan weer honger en dan eet ik iets en dan ben ik weer zo misselijk,...nu ook last van buikpijn,..pffff,...ga zo maar eens lekker mijn bedje in.... rustig aan meiden!! kuss
wow Selma, wat goed!! Gefeliciteerd!!! hoe voel je je?? zwanger van de 2de zie ik?? leuk hoor!! geniet er maar lekker van!!
wat heerlijk hier dames !! gefeliciflapstaart!!!!! euhm ik heb het al op een paar topics geplaatst en nog steeds ik heb sinds za avond heeeeel weinig bruinig bloedverlies soms beetje helder erbij! ik heb 20 of 21 maart mn eisprong gehad want had de 19e maart een posi ovutest! ik wil zoooo graag testen!!
Hey meiden, Zo ik was jullie helemaal vergeten SCHAAM SCHAAM Even een berichtje weer..!! Nou nog 6 dagen wachten ALWEER wachten Heb vrijwel nergens last van op wat kleine krampen na ( helaas heb ik dit altijd ) En een beetje spierpijn gevoel aan de zijkant van mn borsten naar mn oksels toe.. Maar misschien ook alleen maar omdat ik wat wil voelen..!! Verder wel goed nieuws ik ga volgend jaar trouwen Ben helemaal happy en zit echt op een grote roze wolk
he Jeem proficiat meid! trouwen is ook zo leuk! he maar wa je daar zegt had ik ook he en nog, was de eerste maand dat ik die pijn had aan mijn borsten aan de zijkant naar mijn oksels toe. en met het gekende resultaat he
hai meis! ik duim hier heel hard voor jou hoor.... en wat een leuk nieuws,...trouwen!! Gefelicteerd!! echt super gaafffff Kuskus
hallo ladies! ik meld me hier ook weer eens! na wat drukke (en emotionele) weken hebben we afgelopen week de stap naar huisarts gezet en we hebben nu voor eind mei een afspraak bij de gyn. we gaan de MMM dus in! aan de ene kant een enorme opluchting en aan de andere kant vind ik het ook reuze eng. ik ben best bang voor wat het ons allemaal gaat brengen en vooral; hoe lang het gaat duren. mijn geduld is het laatste jaar behoorlijk op de proef gesteld, dus ik vraag me af hoeveel meer ik er nog bij kan hebben. vooral omdat ik dit weekend te horen kreeg dat het zoveelste stel vrienden in blijde verwachting is...ik vind het steeds moeilijker om blij te zijn voor iedereen..maar ik doe mijn best! vooralsnog zijn we ''gewoon'' aan het doorklussen. ik ga me echter niet meer blind staren op symptomen en heb zelfs geen banner aangemaakt voor mijn NOD (ik weet dat deze ergens over 1,5 week moet zijn, maar wanneer precies...??) goed om te lezen dat het met de zwangeren (berretje, mamavanbo) goed gaat. fijn dat jullie nog steeds hier in dit topic zitten!
Hey meiden, Pfff ik word knetter van mezelf..!! Ik ben moe..!! boobs are killing me..!! En ben niet te genieten..!! En ik moet nog 5 dagen
hai zag dit onderwerp en dacht laat ik mijn verhaal eens neerzetten ik heb mijn ei gehad op 22mrt de banner gaf de 19e aan als meest vruchtbaarste dag dus 18 en 19 mrt geklust 22mrt voelde ik me ei zeer pijnlijk en zaterdag nacht dus 24 mrt werd ik wakker en kon niet rechtop lopen van de pijn daarna steeds lage rugpijn en ms buikpijn zeurderige buikpijn tot nu toe af en toe misselijk veel trek en duizelig veel plassen en me darmen doen gek dan dia dan obsti word er gek van en steken aan me eitjes dan links dan rechts oh het vreemdste is nog dat als ik me dochter moet op tillen van 2 ze lood loodzwaar lijkt ik hoop en hoop de pendel zegt dat ik zwanger ben maar ja na een jaar bezig te zijn durf ik niet te hopen