Eerst symptomen na eisprong 2!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Welkom Gandor,

Hoe is het nu met jou? Hoe gaat het met het ontpillen? Wel vreemd lijkt me om twee periodes vlak achter elkaar ongesteld te zijn.
    En je weet maar nooit of het al raak is ..
    Hou ons maar op de hoogte.

Grtjes

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hey
    dank je wel hoor.
    het is indd heel wonderbaarlijk.
    en ik kan je zeggen het went niet.
    ik was nog zenuwachtiger dan de vorige keren.

3. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    #983 Gandor, 22 apr 2010
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010
    sorry verkeerd topic

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Allereerst,..naar je werk?? wat doe je?? De nachdienst in??

Vandaag idd bloed geprikt,...pff 7 buisjes he! Ik dacht dat zij mij leeghaalden,...was ook mega draaierig daarna....hahaha, niks gewend he!

Maar het gaat weer en ik leef nog;)
    Nu leven we naar vrijdag toe,...de echo!! spannend! en mega veel zin in!
    Dan 4 mei nog even de nekplooimeting en we gaan er maar vanuit dat alles goed is,...nog wel even spannend hoor...
    Dan gaan we een weekje op vakantie, even lekker relaxen, niks doen en genieten van de zon, het leven en elkaar,...en mijn familie want we gaan met het hele gezin, errug leuk! Heb een nichtje van bijna 7 dus dat is ook altijd errug gezellig...!!

Jaaa duimelot, als het goed voelt, dan moet je maar gewoon zien waar het schip strand en nu alles eruit halen wat erin zit he...Wat leuk dat jullie elkaar ook zo goed kennen al,...dat leer je zeker als je elke dag op elkaar lip zit
    ;)
    Leuk joh!

tot snel weer ladies!

Kuskussss

Hai Berretje,

Jeetje wat hebben ze veel bloed uit je gezogen .. :(
    Weet jij eigenlijk hoe en wat ze allemaal precies testen? Hebben ze er iets (begrijpelijks) over verteld?
    En morgen de echo, leuk joh!
    Mama van Bo heeft er ook net een gehad, alles helemaal goed :).
    Dan moet jouw wurmpje nu wel groter dan 2,2 cm zijn ..

Lekker dat jullie even op vakantie gaan. En fijn om met je familie te zijn. Nichtjes zijn leuk hè!
    mijn oudste nichtje is net 7, dus ik weet waar je het over hebt. Jongste nichtje is 3,5. Echt nog een klein dondertje.

Hoe laat ga je morgen? heb je lekker een dagje vrij of daaromheen nog aan het werk?
    Beginnen je collega's al iets te merken?
    Ik zou het zo moeilijk voor me kunnen houden ..
    Maar mijn collega's zijn ook een soort vrienden, dus dat maakt het ook lastiger.

Ik werk twee avonden in de maand samen met een psycholoog waarbij we therapeutische gespreksgroepen begeleiden.
    Verder werk ik drie dagen op een kantoor, voor een bedrijf wat coaching en trainingen geeft op het gebied van communicatie en bewustzijnswerk.
    Harstikke leuk en boeiend!
    Zelf heb ik ook een therapeutische opleiding afgerond en begin zo'n beetje met het opstarten van een eigen praktijk.

nou hopen dat er hier geen cliënten lezen die me hieruit herkennen .. :)
    nou ja, swah, geeft ook eigenlijk niet ..

En jij? Ik las ver terug iets over beurs- of congresbezoek ..?
    Kijk maar of je er iets over kwijt wil.

Nou, ik ga nog even op plantjesjacht voor mijn balkon. Wordt weer heerlijk weer binnenkort, fijn!

tot later,
    Lfs

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Goedemorgen!!

even snel een berichtje want ik moet idd aan het werk,...en vanmiddag om half 6 pas de echo,...zo spannend en nog zoooo lang wachten!! hahaha
    Onze wurmpje zal ongeveer rond de 4,5 cm of 5 zijn dacht ik zo rond deze week, dus ben benieuwd!
    Mijn collega's vermoeden niks, maar die zie ik dan ook niet elke dag en er is ook nog niks te zien, dus dat scheelt hahahaha

hey wat een leuk werk,...en mocht iemand je herkennen, zal vast niet, dan maakt dat ook niet uit toch ....

Sorry, maar ik kom later terug,....vanavond of morgenochtend, want ik moet echt aan de slag!!

@ mamavanbo....Wat goed dat de echo zo goed was en leuk om te zien he, ik verheug mij ook zo op vanmiddag en hoop zp dat alles goed is....!!

nou ladies, fijne dag allemaal en ik laat jullie snel weten hoe het was!

dikke knufffff

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Lieve meiden!!

We hebben de echo gehad,...en het is slecht nieuws,...
    Onze kindje leeft niet meer....het is overleden..!!

Het is echt vreselijk!!

We moeten nu wachten totdat mijn lichaam het vanzelf afbreekt, en anders belt de verloskundige maandag het ziekenhuis en dan kijken of het met medicijnen afgebroken wordt en anders dus curretage,...

Meiden echt ik ben er even helemaal stuk van, zeker omdat we met 7 weken het hartje al hebben zien kloppen...!

Ik zal mijn laatste hormoontjes hier even rondstrooien voor jullie! zodat het snel raak mag zijn bij jullie!
    Ik moet als dit klaar is even de molen in voor mijn papp3a uitslag en dan kijken of dat weggehaald meot worden eerst en dan kindjes,...maar ik hou jullie op de hoogte!!

Jullie zijn een steun voor mij, ookal ken ik jullie niet persoonlijk....!! thanx!

dikke knuffff en ik duim voor jullie allemaal!!!

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Berretje dit mag niet!!!!!!!!!!
    waarom toch? dit is zo oneerlijk.
    mijn god wat is er mis? pfffffffff tranen over mijn wangen

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Lieverd!

het is echt vreselijk,...ik kan het niet bekroppen nog,....
    Het moet er nog uit en dat vind ik het ergste, staat mij nog wel 1 en ander te wachten schijnt,...en ik wil het ook gewoon kwijt nu,...zo een rot gevoel...!

het dooierzakje was niet meer zichtbaar, daar haalt de kleine het voedsel uit....echter die was er dus niet meer....wat inhoudt dat het geen eten krijgt, achterstand in groei krijgt want dat gaat heel snel natuurlijk,...en dan stopt het hartje ermee,....

Tja meiden, het zal een reden gehad hebben...
    We gaan nu eerst kijken hoe het met de papp3a afloopt en daarna gaan we het weer proberen,....

De verloskundige zei dat ik het niet hoef te bewaren, maar ander meisje op forum heeft dat wel gedaan en fotos gemaakt, heb ik ook bekeken,..het is echt een klein mensje al....
    Ook ik wil het zien, en ik wil ook weten of het een jongetje of meisje is, dat weet die meid van het forum ook en die had met 9 weken een miskraam....wij met bijna 11 weken want het is nog maar een paar dagen niet meer in leven gaven ze aan....

Zal ik de verloskunidge bellen en dat vragen of is dat stom???

nou meiden, het komt goed hoor hier, en het is afwachten wanneer het gaat beginnen...
    morgen wordt mijn vader 60 en hebben we groot feest, hopen dat ik erbij kan zijn....!

dikke kus meiden!

9. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ben ik weer,...

jeetje ik kan geen ant op met mmijn gevoel,....voor mijn idee dan...
    mijn vriend is er ook kapot van en ik heb echt super steun aan hem, echt zo een lieverd! maar ik wil het eruit hebben, zit een soort van te wachten erop,...
    durf niet weg want verloskundige van de echo zei dat het beter is thuis te blijven want als het losbreekt ben je niet echt vrolijk,...maar net toch even boodschappen gedaan enzo, kan toch niet hele dag binnen blijven hangen....
    pffff het is zo raar,...wil het gewoon weghebben nu, het idee dat het er nog in zit maakt mij niet gelukkig....

nou meiden, komt goed.....

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heel veel sterkte!!!

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Oooohh, Lieve lieve Berretje ......

Wat ontzettend afschuwelijk ...!!!
    Ik vind het ook zo erg dat ik het nu pas lees!

Ik was vanaf gistermiddag bij mijn vriend, en ik ga bijna nooit op zijn computer. Ik heb net bij thuis mijn laptop opgehaald en schrik me echt rot ...!

Ik vind het zo akelig voor je en geloof het nog bijna niet.
    En je bent nog heel jong en dan moet het toch gewoon goed gaan!
    Ik kan het ergens niet bevatten en jij/ jullie waarschijnlijk al helemaal niet.
    Ik vind het echt heel stom dat ik niet eerder even achter de pc ben gaan zitten. Dan had ik meteen kunnen reageren ..
    Wel fijn dat je veel steun krijgt van je vriend. Moet ook, maar toch fijn en belangrijk.

Ik hoop dat je familie je ook een beetje op kan vangen als je nog straks een weekje met ze weg gaat.

Hè bah ! Zo naar. Ik kan er niet over uit.
    Ik wens je alle sterkte en ik zal je blijven volgen en schrijf, huil maar tegen ons aan hier hoor!

Ik moet nu even helpen met koken, maar check af en toe even hoe het is.

Liefs, en veel sterkte,

Duimelot

12. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Bekijk bijlage 67548

Lieve Berretje,

Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat. Je bent veel in mijn gedachten en ik hoop dat jullie de nacht een beetje goed doorgekomen zijn .. Dat wachten lijkt me echt tergend, maar misschien laat het je ook wel even wennen aan dit verdrietige feit ..
    Ik wens dat jullie hier samen goed doorheen komen en dat je lichaam er ook niet te lang over doet om het los te laten.
    Misschien is het al op gang gekomen .. ?
    Wat een dilemma dat je vader vandaag zijn verjaardag viert. Het zou natuurlijk fijn zijn om erbij te kunnen zijn, maar het belangrijkste is natuurlijk dat jij op de plek bent die voor jou nu het fijnst voelt.
    Berretje, ik blijf aan je denken en duim voor je dat het zo soepel mogelijk verloopt (voor het geval dat kan), en dat je vertrouwen blijft houden in dat het een volgende keer ook helemaal goed kan gaan.

Liefs en dikke knuffel,
    Duimelot

13. twyty

twyty Lid

16 apr 2010
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Berretje,

Wat AFSCHUWELIJK zit hier gewoon met kippenvel en tranen in mijn ogen.Dit is echt oneerlijk gewoon. Je vraagt je af waarom!!
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Ik denk aan jullie!!

heel veel liefs

14. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Lieve meiden!!

ontzettend bedankt voor jullie lieve berichten!! dat doet mij echt goed,...! en duimelot, geeft neit dat je niet eerder kon reageren,...
    ik ben zelf ook even niet online geweest, hebben gisteren lekker gelopen samen, gewoon niks gedaan en op tijd naar bed gegaan,....vrijdagnacht heb ik geen oog dicht gedaan, vannacht al iets beter geslapen,...toch voel ik mij een beetje een zombie!
    heb een koppijn, maar dat is alle spanning en stress....

nog niks op gang gekomen,...helaas, want hoe langer ik ermee loop hoe enger/viezer (sorry) ik het vind,...er zit iets in mij dat niet meer leeft, en dat vind ik geen prettig idee.....

ik heb met vlagen pijn in mijn buik, dus misschien is dit het begin,...
    het schijnt ook dat je echt weeen gaat krijgen en dat kan ook een tijdje duren,...niet zo prettig, maar we wachten af...

als het morgen niet op gang gekomen is, dan belt de verloskundige het ziekenhuis en dan gaan we kijken hoe en wat...ik wilde geen curretage, maar hoe langer het nu duurt, des te sneller ik dat toch wil,...ook met de vakantie in het vooruitzicht....

Meiden, ik hou jullie op de hoogte, en ik dank jullie echt dat jullie er voor mij zijn,...!
    ouders en schoonouders en vrienden zijn er ook voor ons, en toch moest ik snel vrijdagavond online want wilde het jullie ook vertellen,...raar maar toch ook erg belangrijk voor mij!
    meiden thanx! en het komt goed met mij,...!!

de laatste hormoontjes zijn al aan het wegzakken hoor, maar ik zal hier nog even wat achterlaten, zodat jullie ook snel zwanger kunnen worden allemaal!!

wij gaan zo even op verjaardag bij mijn paps, even lekker nergens aan denken,..Zul je zien dat familie gaat zeggen,...en jullie nog geen kids en dat soort opmerkingen, maar ook dat hoort erbij, die weten van niks en die zeggen we ook niks,....
    Kom vanavond wel weer even melden hoe het ervoor staat,...en ben van de week de hele week thuis (mag niet werken van de verloskundige,....ook best lastig als ik bij een klant zit en begin te vloeien he ;))

nou meiden! dikke knuf en tot vanavond! Geniet van het weertje he!

15. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve Berretje,

Ik heb net ook even naar de foto's gekeken van de miskraam van 9 wk van Ilona (?). Inderdaad ongelofelijk indrukwekkend. Ergens had ik eerst het gevoel dat ik er niet naar moest gaan kijken, maar het voelt niet angstaanjagend uiteindelijk. Ik heb ook even jullie correspondentie erover gelezen.

Je idee of verlangen om het ook te willen zien lijkt me heel okee en voorstelbaar, anders kan het ook zo gaan spoken in je hoofd. En het is dus echt niet stom om dat aan je verloskundige te vragen. Nogmaals sterkte met dit proces en ik blijf je volgen!

Liefs,

Duimelot

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai hai!

we willen het ook zeker zien, en ik wil ook weten wat het geslacht is als dat mogelijk is, dan weet ik gewoon hoe en wat en kan ik het een plekje geven,...toch raar om niet te weten wat het was en gewoon maar te denken ok, weg is weg en niet gezien te hebben,....
    Gaan we zeker vragen, en zelfs eisen als ze het niet willen hahahaha

kuskussss

17. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Oh Berretje, ik zit hier met vol ongeloof je berichten te lezen.Wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie!! Er zijn geen woorden voor.

Ik weet ook eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen:(

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende periode en dat je het uiteindelijk en plekje kan geven. Hoe moeilijk dat ook zal zijn.

Veel liefs Femke

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Dank je wel Femke,...
    Het komt goed,..ooit, eerst even de tijd nodig,....En nogmaals, even afwachten wanneer het gaat gebeuren....anders weg laten halen..klinkt ook zo vreed, maar ook dat hoort erbij.
    Nu nog steeds niks aan de hand, en wil toch wel dat het snel gebeurt,..zit er echt soort van op te wachten.
    Morgen ziekenhuis bellen....
    Hou jullie op de hoogte!

kusss

19. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Nog even een hart onder de riem voor de komende tijd, Berretje.

Hoe was het om bij het feest van je vader te zijn? Ik hoop geen lastige vragen en opmerkingen ..
    En ik hoop natuurlijk heel erg dat je lichaam het zelf oplost. Misschien moet je daarop maar vertrouwen. En het kan even duren, dat hadden mijn zus en een vriendin van mij ook. Maar het is wel het meest natuurlijk. En hopen dat het voor je vakantie gebeurt en dat je voldoende opgeknapt bent voor jullie weg gaan. moeten jullie ver vliegen?

Nou, in ieder geval fijn dat je je even niet met werk bezig hoeft te houden en je met je aandacht helemaal hierbij mag zijn.
    Ik zal morgen ook af en toe even een kijkje hier nemen.
    Ik wens je een goeie nacht.

Liefs!

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai lieve duimelot...!

dank je voor je berichtjes elke keer,...sorry dat ik elke keer hierover post, maar ik moet het gewoon even kwijt soms,...sorry!
    Het feestje van mijn vader was erg gezellig,...maar ineens kwam het toch...Aangezien we aan het verbouwen zijn begon iemand,..ja en dan zeker trouwen en huisje boompje beestje,...waarop een neef zei,..beestje...en naar mijn buik keek,....ben jeeee...??? heb ik iets gemist....??
    dus mijn vriend en ik,..Nee joh, gekkie, alles op zijn tijd he!
    die neef kwam even midden in het gesprek vallen en ja dan kan zoiets gebeuren,...ik moet eerlijk zeggen, ik dacht toen,..heh bah...maar ik kon het ook wegstoppen, dat vond ik al erg goed van mijzelf...

Hopelijk komt het snel op gang want nogmaals de vakantie komt steeds dichterbij en ik kan niet 2 weken gaan zitten wachten en dan alsnog naar ziekenhuis want dan gaan we al op vakantie en toch willen we wel mee natuurlijk,..we gaan met het hele gezin dus ja dan wil je toch wel mee,...gaan naar egypte trouwens....lekker hoor...even weg en nergens aan denken....en van elkaar genieten en onze familie...

hoorde trouwens dat je bij een curretage het kindje niet meer kunt zien, want het wordt weggezogen en dan is het daarna niet meer in tact, dat vind ik wel erg jammer, want ik wil het toch wel zien in het echt...dan kan ik het denk meer afsluiten, en ook mijn vriend wil het zien, dus ja,...hopelijk komt het snel op gang, maar meestal begint het met iets bloed verlies en ik heb nog helemaal niks,...dus kan best nog even duren,..spannend...!
    Curretage schijnt wel weer sneller te gaan dan het zelf verliezen want dat kan nog wel eens met heftige weeen gepaard gaan,...ook raar eigenlijk...
    vriendin van mijn moeder had het ervaren als nog erger dan haar eerste kindje krijgen, dus ik ga maar van het ergste uit dan kan het allemaal meevallen,...
    moeilijk he dan die keus,...curretage is geen kindje mee rin tact en het niet zien,...lichaam zelf op laten lossen is misschien aardig wat pijn, maar wel het kindje eventueel zien en toch denk iets intiemer en makkelijker om afscheid te nemen,...pfff lastig dit...

sorry meiden voor mijn gezeur elke keer,...
    nou ik ga nu lekker mijn bedje in en morgen mijzelf ziek melden,...best moeilijk, maar goed...

sweet dreams meiden!!

kussss

Deel Deze Pagina