Lieve dappere Berretje Vannacht aan de hemel is daar jullie sterretje Wetend dat ze welkom was, wakend over jou Zegt ze zacht en fluisterend "jullie tijd komt gauw" Sterkte lieverd, vind je heel dapper hoe je dit zo oppakt. Krijg er weer een traantje van...! Dikke knuffel! xxxx
lieve juulz,...wat lees ik trouwens....?? je bent zwanger...!! dat meen je niet! meid wat geweldig!! ohhh ik ben zooo ontzettend blij voor jullie...het is jullie zo gegunt!!! dat kleintje blijft vast en zeker heel goed zitten, en geniet er maar lekker van meis! Wowwww ben zooo super blij voor je!! hihihih kussssie
wat mooi meis! ik zit hier ook weer even met traantjes in de ogen,...traantjes omdat je gedichtje zo mooi is, en omdat jij zwanger bent...!! dikke knuffel...
dank je wel lieve mamavanbo...(en mamavan Mila, en een 3de kleine ) ooit hebben wij er ook 3 rondlopen hiero Daar gaan we maar vanuit.... Ik kruip nu lekker onder de wol, kan mijn ogen niet meer open houden, en net lag ik al even lekker in bedje, maar loop toch van alles te denken en wil niet slapen zonder vriendlief naast mij,...maar die komt ook zo erbij liggen.... kusssies en spreek jullie morgen weer....
Lieve Berretje, fijn dat je weer thuis bent en zelfs al uitgebreid hebt gereageerd op onze berichtjes. Zo te lezen was de curettage toch een goed besluit van je, en ben je nu in ieder geval van de onzekerheid en stress af. Kan al je energie nu naar het herstellen gaan. Ik kreeg ook tranen in mijn ogen van het lieve mooie gedichtje van Juulz .. Wat gaat het leven toch alle kanten op hè! Lieve Juulz, Gefeliciteerd ook jij! Wij kennen elkaar nog niet, forumsgewijs dan. Ik ben wat later ingehaakt hier. En volgens mij heb je je handtekening ook ietsje aangepast vandaag, toch? Ik vermoedde het wel, maar kon er eerst niet helemaal zeker uit opmaken dat je nog zwanger was/bent. Mooi hoor .. Volgens mij is het zo belangrijk dat we vertrouwen blijven voelen in ons lichaam en de wijsheid ervan, en in het leven natuurlijk, hoe moeilijk en irreëel het soms ook voelt .. Ik wens iedereen, en met name Berretje, een hele rustige nacht (tenzij iemand behoefte heeft aan een avontuurlijke nacht, kan ook natuurlijk .. ). Ik ben nog even bezig met spulletjes/rommel uitzoeken om te verkopen morgen, en daarna ook lekker (weer eens alleen) mijn bed in. Flink geavontuurd namelijk i.v.m. ei, dus eh, ook effe uitrusten. Tot morgen ergens, Liefs voor iedereen!
Hoop dat je veel verkoopt meis....! ennuh, buikie goed warm houden na je eitje,...tip van mamavabo, en bij mij heeft het ie maand echt gewerkt,..1x geprobeert en die maand was het raak, dus kruik erop elke avond hahaha hier een goede nacht gehad,..veel geslapen, ook aardig wat keren wakker, maar toen weer lekker ingeslapen,.... heerlijk uitgeslapen!! en nu lekker weinig doen vandaag,.... nou meiden, ga even een lekkere douche nemen...dikke kusss
Hai Berretje en other girls, Hè, had ik net een uitgebreid bericht geschreven, was mijn batterij leeg van mijn laptop, tekst weg .. Nou ja, dan maar weer opnieuw. Hoe gaat het nu met je Berretje? Ik hoop dat je weer een goeie nacht achter de rug hebt, en een beetje bij aan het komen bent van alle heftigheid van de afgelopen weken. Ondertussen blijft het ook zo ontzettend verdrietig voor jullie .. Heb je volgende week nog een paar dagen de tijd om thuis te zijn of moet / ga je nog werken voor jullie vakantie? Gelukkig heeft de arbo-arts je alle tijd gegeven, toch? En hoe is het met je lief? Volgens mij hebben jullie wel veel steun aan elkaar .. Ik ben benieuwd hoe het met de andere meiden hier gaat. In ieder geval hebben we twee zwangeren onder ons! Mama van Bo, gaat het goed? Begint de moeheid een beetje te zakken, en/of de misselijkheid? en Juulzon, spannend hoor en fijn dat het na zo lang wachten gelukt is! Heb je veel last van kwaaltjes? Ik moet zo weer even teruglezen hoe het met de anderen zit, wat hun cyclus betreft .. (Glimworm, Femke, Jeem en Poely). Volgens mij kunnen Jeem en Poely bijna testen? Ik zit sinds vandaag weer op het wachtbankje. Een prachtige eisprong volgens mij, ouderwets weer eens op dag 14, 'zoals het hoort'. Ik verwachtte het eigenlijk op dag 12, dus vanaf dag 9 al aan de klus, maar ik had dag 11 (di) en 12 (wo) negatieve ovulatie testen. (ik had ze nog liggen van mijn zus en bijna over datum, dus dacht, ach waarom niet? Ze moeten op..). Donderdag meteen een duidelijk positieve, dus vriendje gebeld, 'kom nog maar even langs na je werk' ('s middags). Het is de 1e maand dat hij er zo duidelijk bij betrokken is en hij ook zo helemaal meedoet, ontroerend wel hoor .. 'Moet je nu niet met je billen omhoog?' Echt een schat. We groeien er steeds meer naar toe. En een beetje raar vind ik het ook wel, om een vrij-date af te spreken .. Maar ja, we zijn gelukkig nog lang niet op elkaar uitgekeken. Gister, na het opruimen van de vrijmarkt (ik heb trouwens lekker verkocht!) ook nog maar een keer voor de zekerheid, nou ben ik voor deze maand wel even uitgevreeën . Vannacht lekker alleen in bed, en natuurlijk met kruik op mijn buik. Deed ik eigenlijk altijd al, als ik alleen slaap. Is het trouwens niet slecht als hij behoorlijk heet is? Misschien weet jij dat, Mama van Bo? Vanochtend had ik iig een mooie temperatuurstijging, dus we hebben volgens mij goed gemikt met iedere keer iets langer dan een dag ertussen. Ik twijfel nl. soms toch of we nou om de dag of elke dag moeten. Ik weet ook niet hoe goed zijn zaad is. We zullen het zien. Ik hoop alleen wel dat ik er niet weer helemaal door beheerst raak de komende weken. En ik was ook behoorlijk geraakt door alle verdrietige verhalen. Best moeilijk om te blijven vertrouwen .. En dat is wel precies wat ik iedereen hier en mezelf toewens! Liefs voor iedereen en tot meer!
hai Meiden! Hier alles lekker hoor,....ik verlies nog weinig boed, gaat echt super! Voel mij weer goed, en heb sinds vandaag ongi krampen,..misschien komt het er wel snel aan...zou beter zijn, is mijn cyclus weer op gang hahaha (maar zal wel niet heel snel zijn hoor) duimelot, goed zoooo goed verkocht, beter! altijd lekker, oude troep weg en ook nog eens wat geld ervoor ontvangen! En wat goed geklust hahaha en lekker de kruik erop nu...heel goed! wij deden het ook om de dag en dan weer eens elke dag hahaha, kan niet vaak genoeg dan he Gaan we straks ook weer doen, vriendlief heeft er al zin in hahaha.... hier willen we wel proberen een menstruatie af te wachten,...dan weet ik dat het allemaal weer op gang is, maar stel je voor dat we van de week al eens gemeenschap hebben en het misschien wel eens raak zou kunnen zijn (gaan we niet vanuit natuurlijk!) dan zou ik dat wel eng/raar vinden, denk beter een keertje ongesteld worden denk ik,... hoe gaat het met de rest??? ik duim voor jullie allemaal,...!! Ga nu even lekker weinig doen, lekker een bankhang avondje denk ik...heerlijk!!! Hele dikke knuf!!!
Hey Duimelot, niet nat geregend op de rommelmarkt? Wat een rotweer was het zeg. Ik kan pas over 9 negen dagen testen als ik uitga van een cyclus van 35 dagen. mijn vriend denkt dat ik zwanger ben hihi hopelijk heeft hij weer gelijk!! Jij mag ook pas over 13 dagen testen, pff duurt zo lang he!! Succes
Hey meiden, Berretje wat fijn om te horen dat het weer wat beter gaat met je..! Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dan 9 mnd lang mag genieten van een heerlijke baby in je buik @mamavanbo hoe gaat het met jou en je misselijkheid? al wat minder geworden? @ de rest jullie ken ik nog niet Maar Juulzon van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er lekker van @ hier ik ben nu op dag 28 en nog niet ongi... Morgen test kopen en dinsdag testen... Al ga ik er niet vanuit dat ik ze hoef te kopen hoor..!! Meiden jullie horen het van me
ohhh spannend!!! ik ga voor je duimen! en ik hoop ook dat je vriend gelijk heeft..... hou je ons op de hoogte?? kuss
hai Jeem! Ja hier alles weer beetje beterder,...ben nog wel thuis van de week, lekker even thuis rommelen en opruimen enzo, even nergens aan denken en gewoon even niks doen.... Vanaf woensdag is mijn lief ook vrij, dus hebben we nog even samen,...heerlijk! Jeetje spannend zeg! morgen al testen,...duim zoooo voor jou meis dat je zwanger bent...ik hoop het echt zo enorm!! ik weet hoe de drang is om zwanger te willen zijn! wij gaan ook weer snel aan de slag hoor hahaha Nou meis, laat je het ons weten morgen?? dikke knufff
Hey meid! Ben echt blij om te horen dat t weer wat beter gaat! En heerlijk dat jullie vanaf woensdag lekker met zn 2en vrij zijn.. Helaas was het testen hier niet meer nodig Gister middag alsnog gaan bloeden.. Ik heb nu een afspraak staan bij de HA ( ik mocht ivm medische redenen eerder komen ) Dus ga de stap maar nemen. En ga er niet eerder weg tot ik een verwijskaart heb!! Die drang is idd heel sterk en word alleen maar heviger
hai meis! Heh wat balen,....maar zeker begrijpelijk dat je verder wilt kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn,...gewoon eens langs de gyn in ziekenhuis langsgaan, kan geen kwaad....dus gewoon daarvoor gaan hoor, en niet weg gaan zonder verwijsbrief! succes meis! dikke knufff
Hai lieve meiden, Ik meld me ook weer even. Jeem, wat jammer dat je weer ongesteld geworden bent. En altijd goed om het een en ander te laten uitzoeken. Wat is het toch een onzeker en zenuwslopend gebeuren hè, als de wens zo groot is .. En ik kan me ook voorstellen dat het voor jou extra spannend is Berretje, na deze ervaring. Gelukkig hebben jullie je leeftijd wel mee. Daar kan ik nog wel eens jaloers op zijn. Maar ik probeer dan weer even aan de positieve voorbeelden in mijn omgeving te denken van vrouwen die 40+ zijn, en besef dan dat niks onmogelijk is .. Ik heb alleen geen idee hoe het met mijn lichaam gesteld is qua vruchtbaarheid .. Ik heb wel wat complicerende factoren, maar die staan in principe het zwanger raken niet in de weg. Ik denk dat ik volgende maand of de maand daarna ook maar eens een afspraak met een gynaecoloog maak voor een eerste onderzoek. In ieder geval om het zaad van mijn lief te testen, kan nooit kwaad . Wat een vies weer is het vandaag, Nat en Koud, Brr. Fijn dat je ook lekker thuis kan blijven Berretje. Hoe voel je nu? Je klinkt toch wel goed, als ik je zo lees. Nog (veel) traantjes? Misschien even een maandje wachten, om je baarmoeder weer wat rust te geven en dan weer aan de slag . Ik zit hier een beetje onrustig omdat ik opgeroepen kan worden bij een oude werkgever (in een hele leuke winkel), in geval van drukte. Hopelijk weerhoudt de regen veel mensen om nu de deur uit te gaan om te shoppen. En vanavond weer therapiegroep van 8 tot half elf. Niet echt zin in. Maar het voelt toch altijd weer heel goed en bevredigend als ik geweest ben. Goed inpakken dan maar! Nou, tot een volgende update, liefs en knuffel!
hai hai meis! Niks is onmogelijk he,...dus positief blijven denken, en ook jullie kunnen nog zwanger worden,....Hoop dat het deze maand al raak is voor je!! spannend!! hier gaat het dus goed hoor, alleen ik loop teveel te denken,..teveel op het forum te kijken,... Zou dit weekend 13 weken zijn geweest,...getsie wat klote dat ik dat nu niet ben zeg! gewoon weer helemaal opnieuw beginnen,.. lees verhalen over 20 weken echo's,....helemaal leuk natuurlijk, maar ik moet het niet teveel lezen momenteel,....misschien kan ik maar beter gaan werken, gedachten op andere zaken,...pffff....ik blijf maar malen en denken,... maar goed, misschien is dat ook wel even goed,...komt goed hiero hoor....tis alleen soms even hard....en ook zo eng voor een 2de keer.... Mamavanbo,..hoe gaat ie met jou?? hoor je niet zoveel meer,...Denk aan je hoor!! Juulzon,...tell me,..hoe voel je je?? ben zoooo blij voor jou, echt ik kan er niet over uit hoe tof ik het voor je vind!! duimelot, rustig aan en als je eenmaal gewerkt hebt, is het vaak wel weer een goed gevoel toch,...? nou werkse, en ik spreek jullie snel weer! kuskusss
Hey meiden, Wat lief van jullie dank je wel! En inderdaad ik laat me donderdag echt niet wegschepen zonder verwijskaart...!! Wil nu wel weten waar ik aan toe ben En indd wat een weertje he bah..!! Ben blij dat ik binnen zit moet alleen om 5 uur een stukje naar t OV lopen zonder paraplu
Hallo dames, Ik ben een tijdje weggeweest op dit forum en heb even het e.e.a. bijgelezen en ben erg geschrokken van de MK van Berretje. Meis, ik was erbij toen je de positieve test in handen had (in gedachten uiteraard) en heb toen enorm met je meegeleefd en nu doe ik hetzelfde. Ik vind het enorm triest dat jou dit moet overkomen. Ik wil je daarom ook enorm veel sterkte wensen de komende tijd. Uit je berichtjes maak ik wel op dat je een enorme sterke persoonlijkheid hebt en dat je heel goed met dit verdriet omgaat. Fijn dat je zoveel steun aan de meiden op dit forum hebt! Nogmaals, heel veel sterkte en ik weet zeker dat ooit een keer jullie tijd komt en jullie een kleine in de armen mogen sluiten. dikke knuf, zus
hai zus! Dank je wel voor je lieve berichtje,...ik ben sterk dat volgens mij wel ja Maar toch heb ik een F*ckdag achter de rug gisteren,...echt drama,...ik was zo verdrietig, ik kon niet meer bijkomen,...had koppijn van het huilen,..mijn vriend kon mij niet troosten, zo klote gewoon,... het komt goed hoor, maar het is zo hard soms da het gewoon niet meer in mijn buik zit,...pffff.... even de laatste hormoontjes eruit, dan ben ik misschien ook minder breekbaar.... nou meiden, het komt goed, ik ga maar even in het zonnetje zitten achter het glas,... dikke knufff