Hee lieve Berretje, Daar is het dan hè, de tranenvloed .. Ik vind het ook zo verdrietig voor je, lieverd. Ik ga morgen wat uitgebreider schrijven, want ben nu niet thuis. Ik denk elke dag wel even aan je hoor. Veel liefs en knuffel, Duimelot
Berretje lieverd dat is heel normaal dat je zo'n dagje hebt hoor, ligt indd aan je hormonen. kan enkel maar opluchten he. hele dikke knuffel. hier gaat het nog altijd niet. al vind ik het nu heel lastig om te klagen want Berretje zou ook liever klagen nu dan dit. maar ik ben oh zoooooooooooooo misselijk pffff, het stopt gewoon niet, integendeel het wordt erger. ik hoop zo dat het binnen een week mag beteren. ik kan gewoon niet eten, ben 5 kilo kwijt. overgeven is er (nog) niet bij maar da kan nog veranderen want het is echt op het randeke. ah ja het hoort erbij maar het mag nu wel gaan minderen.
@berretje: geeft niets, meid. laat het allemaal maar lekker gaan. je hebt alle recht om verdrietig te zijn. en als je daardoor mindere dagen hebt, dan is dat niet meer dan logisch. huil, gil, schreeuw, lach desnoods...maar je moet die gevoelens wel kwijt. het hoort bij het verwerkingsproces. heel veel succes ermee, wijffie. en mocht je wat kwijt willen op dit forum dan weet je de meiden wel te vinden, toch?
hey meis! klaag maar lekker hoor, ook dat hoort erbij toch! maar zo vervelend dat je je zo voelt zeg,...heh bah,..ik hoop dat je snel een stuk minder misselijk bent!! ik ga zo weer naar het ziekenhuis, ik verga van de pijn in mijn buik,...echt onderin en hmmm raar gezegd maar echt binnen in mijn dinges zeg maar,..kan amper zitten,...en wil voor de vakantie weten wat het is, dus mag misschien straks tussendoor in het ziekenhuis, moet zo bellen,...pfff gaan we weer.... we wachten af,... nou meis rustig aan he! dikke knufff
@ Berretje!! Laat je maar even lekker gaan hoor!! Het moet er toch allemaal uit....tis ook niet niks meid!!! Heel veel sterkte ermee..... Liefs Jessie
hai meiden! pffff ik wordt er gek van!! weer even mijn verhaal kwijt hoor, sorry!! heb sinds gisteren buikpijn, te heftig gewoon, en ik vertrouwde het niet...dus ziekenhuis gebeld en mocht vandaag gelijk komen,... na een inwendige echo blijkt er nog restweefsel te zitten,...oftewel niet alles is gecurreteerd,....klote zeg!! Daarna is bloed geprikt om te kijken of er geen infectie bij gekomen is, dat is gelukkig niet het geval, maar ook dit is erg vervelend! zeker omdat we zaterdagochtend op vakantie gaan,...daarom hadden we juist gekozen voor curretage, maar dat heeft dus niet alles weggehaald,... Nu moet ikmorgenochtend het ziekenhuis weer bellen en ook mijn temperatuur doorgeven aan de gyn,...dan gaan ze kijken wat ze gaan doen... Misschien dat ik morgen dus nog ertussen gepropt wordt voor een curretage, omdat we zaterdag dus op vakantie gaan,...anders moet ik het afwachten en kijken of het vanzelf eruit komt, maar dat gaat dus gepaard met buikpijnen en tja op vakantie niet echt fijn want als het heftig wordt en je niet weet of het allemaal wel goed gaat, geen onstekingen of infectie en ik wil niet in egypte in het ziekenhuis belanden,...dat raadde de gyn ook niet aan,.... anders dus na de vakantie weer kijken of alles weg is en anders dan nog curretage.. wat moet ik nu meiden? morgen toch maar een curretage laten doen zodat ik er misschien dan echt vanaf ben....? dan kan mijn cyclus misschien ook weer op gang komen, dat gebeurt nu dus nog niet want de rest moet er nog uit,...echt zo klote dit! ik wil niet weer een curretage dus ik dacht, ik kijk wel of het vanzelf komt, maar als ik op vakantie ben en ik voel mij neit goed, tja wat dan....? ben zoooo bang weer,....verdomme zeg! waarom is het de eerste keer nou niet gelijk goed gegaan??? Zwemmen zit er dus niet in op vakantie,...dat wordt een bikini aan met maandverband erin want tampons mogen niet, en maar een broekje erover heen,...en liggen op een bedje...pfff echt te rot dit... maar goed, even jullie advies?? thanx meiden!! kuskusss
Hee lieve Berretje, Zit ik nu pas achter mijn PC en lees ik je nare verhaal, hè bah! Wat vervelend dat het niet goed genoeg weggehaald is. Heel goed dat je zelf actie ondernomen hebt en dat het ziekenhuis daar serieus op in is gegaan. Volgens mij moet je morgen voor de zekerheid toch maar naar het ziekenhuis gaan om te kijken of ze het restweefsel nog weg kunnen halen (wel vervelend als je weer onder narcose moet). In ieder geval lijkt het me belangrijk dat ze morgen nog eens goed inschatten of het wel verantwoord is om zo naar Egypte te gaan. En wat volgens mij ook handig is, of je nou de curettage ondergaat of niet, dat je vraagt of je iets van je medische gegevens mee kan krijgen ( is waarschijnlijk in het Nederlands, maar toch, staan vast wel Latijnse namen in ..). Tja, volgens mij moet je vooral je intuïtie volgen .. Ik vind het in ieder geval heel naar voor je, dit nog er bovenop .. Veel sterkte en wijsheid en liefs!
hai meiden! allereerst duimelot, dank voor je berichtje...!! ik heb vandaag weer een drukke dag gehad, en dat terwijl ik ziek thuis loop,...pfff... ziekenhuis weer gesproken en ik mag op vakantie! yeah!! en ik hoefde geen curretage vandaag.... hij denkt dat het van de week zelf wel gaat komen, dus het is echt niet zwemmen en lekker onder de parasol liggen, maar ook dat moet mij wel lukken,.. na de vakantie kijken of het weg is allemaal en als het niet zo is alsnog curretage, maar goed dat is na de vakantie, dat zie ik dan wel,... heb wel nog last van krampen, maar ook die neem ik maar voor lief,..als ik krampen voel, voel ik pijn, maar ik denk dan echt, ok kom maar, gooi alles er maar snel uit....dussss hopelijk gebeurd dat... nou meiden, ik ga vanavond even het koffertje verder pakken en even lekker samen met mijn vriend uiteten,...lekker even samen genieten en even nergens aan denken,... dank je wel allemaal voor jullie steun! ik ga even lekker genieten op vakantie (met zetpillen en allemaal zooi tegen de pijn en het leeglopen ) hahah ik spreek jullie daarna weer!! hele dikke knuffel voor jullie allemaal! en als ik terug kom, verwacht ik wel berichtjes dat jullie ALLEMAAL zwanger zijn he hahahaha (ga maar 1 weekje, dus succes) kuskusssssss voor jullie allemaal!
Dag lieve meiden, Lees hier niet altijd mee, vandaar mijn trage reactievermogen ! Duimelot, dankje voor je lieve woorden nog! Als je vragen hebt over de MMM, pb me maar hoor, ben in ieder geval een clomid, spuit en IUI expert Berretje, je kunt evetueel je situatie aangeven bij de hostess, zodat je haar rechtstreeks kan bereiken indien je onverwacht mediache hulp nodig hebt. Zij kent de mensen vaak en spreekt de taal. Overigens, een troostwoord, Egyptische ziekenhuizen zijn heel hygienisch (over het algemeen!), maar ik hoop dat je er niet beland!!! Hopelijk kun je lekker genieten van de zon de komende week meid!! Overigens, mijn eerste symptomen voor ze zwangerschap... - streepjes op mijn borsten en wat grotere, zachtere tepels. - een keer duizelig toen ik snel de trap op Utrecht CS naar boven had gelopen (en heb echt een goede conditie !) - Geen enkel wit verlies (had ik anders wel) - hogere temp - Superlicht, haats niet zichtbaar streepje... - vaak naar de wc! Na NOD: - 's avonds: roodbruinbloedverlies, wat ik meestal heb voor mijn ongie begint, alleen zonder slijmige toestanden... Maar dacht: nu zet het toch door... - Roodverlies bleef aanhouden tot 5wk en 4 dg... - borsten gevoeliger (alsof er soms kleine steekjes inzitten) - frisdrank smaakt minder lekker (alsof er in eens meer koolzuur inzit) - VEEEEEL plassen! - af en toe wat maagzuur Maar blijf onwijs onzeker hoor... Mijn verhaal.. Op 10 april hebben we IUI gehad en op 23 april had ik vage test... op 24 april - mijn NOD - was de test íets donkerder, maar ... 's avonds had ik bruin-roodverlies... Dus ik dacht: game over.... Dat bruinroodroestig verlies bleef, zondag ook... Ik weer getest, zag een streepje, maar heeeel licht... Dacht, gaat vast niet goed....Dacht, ga lekker hardlopen, dan zet de ongie wel door en kunnen we voor de 4e IUI... Maandag de 25e, ietsje duidelijker streepje en... de clearblue zei 1-2!!!! Maar, dat roestig rood werd soms rood, dus ik werd nog onzkerder... Helemaal omdat ik duidelijk wel ongiekrampjes had. Alsof het door wilde zetten... Op woensdag de 27e was er echt wel meer rood. Op lange na niet zoveel als bij ongie, maar dacht: game over... Test was volgende dag weer wat duidelijker... Inmiddels (zie banner) zit ik op 5wk en 6dg . Ik duim en bid dat het allemaal goed zit! Het rood-bruin is weg... Maar genieten en ontspannen naar de WC gaan durf ik nog niet echt... De testen werden tot dinsdag 4-3... donkerder... En maandag stond er op de Clearblue Zwanger 2-3... Maar, vanmorgen lichtere test, dus ik in de stress... Mag as maandag voor een echo, zit dan op 6wk en 2dg... De verpleegkundige zei dat ik moest ophouden met testen en dat een iets lichtere test helemaal nix zei! Pffff nu maar hopen dat er maandag wat te zien is... Ben je ein-de-lijk-zwanger, ben je nog zo wachtende... Stresskip ben ik hé! Meiden, suc6 allemaal met zwanger worden!! xxxxxxxxxx
Jeetje, Jeetje wat een spannende tijden toch weer voor iedereen ..! Leuk (en spannend) Juul om je verhaal zo uitgebreid te mogen lezen. Ik wens je dat je een hele mooie echo hebt maandag. Dat is dus al een week eerder dan je handtekening aangeeft, toch? Leg je handen maar vaak op je buik met positieve gedachten. En ik lees het hier op meerdere plekken dat veel zwangeren bloed of roodbruin verliezen in het begin. Het lijkt me zo'n ontzettend bijzonder gevoel als je voor het eerst een positieve test in handen hebt .. En het blijven spannende tijden, zoals je ook bij Berretje kan zien. We hebben er niks over te zeggen, behalve gezond leven en zoveel mogelijk happy proberen te zijn. En bij zoveel vrouwen gaat het ook 'gewoon' goed. En dan gaat het goed en dan ben je zo misselijk als een aap. Arme Mamavanbo .. Ik hoop dat dit de laatste stuiptrekkingen van je misselijkheid zijn! Wel gratis afvallen he . Maar ja, dat moet ook niet de spuigaten uitlopen. Binnenkort de nekplooimeting zag ik. Ook weer spannend. Het is een aaneenschakeling van spannende dingen. Maar jullie hebben je leeftijd mee! Wat fijn Berretje dat je geen curettage meer hoefde te hebben. Daar zou je dan ook weer van moeten bijkomen (narcose en gefrut aan en in je baarmoeder, ook geen pretje ..) Ik hoop dat het 'schoonmaken' een beetje geleidelijk verloopt, tenminste, op zo'n manier dat je er zo min mogelijk last van hebt. Goed dat jullie uit eten zijn gegaan en hoop dat jullie lekker slapen straks. Maandverband mee en lekker niksen en boekjes lezen en je laten verwennen door je lief en je familie! Zal wel even raar zijn dat je twee weken weg bent. Of ga je vanuit daar ook af en toe forummen? Misschien wel goed om er even helemaal los van te zijn, lijkt me. Ik zal je missen . Een hele goeie reis morgen en take it easy! Hier komen er wat spannende dagen aan. Ik voel nagenoeg nog niks (vanochtend steken in mijn re-tepel en af en toe pijnscheutjes boven mijn schaambot), maar het is ook nog vroeg. Ik neig wel naar het idee van niet zwanger te zijn, ondanks onze zorgvuldige en uitgebreide klusactiviteiten. Ik heb weer teveel gelezen over de kleine kans van veertigers. En dat zoveel (ik geloof 50 ) procent van de bevruchte eitjes zich niet eens innestelt, dan valt daar ook nog eens 30% vanaf. Tja, hoe ontmoedig ik mezelf .. . Waarschijnlijk doe ik het vooral om niet te veel te gaan hopen en mezelf te behoeden voor teleurstelling. We zullen het zien, weer een mooie oefening in geduld en proberen mijn tijd op een andere manier nuttig te besteden. Nou, lieve vrouwen, iedereen veel sterkte en plezier en vertrouwen en wordt vervolgd! Liefs!
hai Lieve Juulz! allereerst,...Ophouden met testen jij! hahaha,...echt het komt goed, en maak jezelf niet te gek, dat is niet goed voor je,... je moet genieten! en ook als het fout gaat moet je genoten hebben,...dan is het niet voor niks fout gegaan,...! Dat hoorde ik van iemand hier in het dorp die ook miskraam heeft gehad,... Je bent dan een 2de keer ook onzeker, en zal ik ook hebben als het ooit weer lukt, maar ook dan moet ik genieten, zo zonde als je het niet gedaan hebt....Dusssssss doen nu! Echt ket komt allemaal goed!! Kun en/of wil je uitleggen wat IUI precies inhoudt,...weet dat je met spuiten aan de gang bent/of geweest bent,...maar ben dus erg nieuwsgierig,...Kan het wel pas volgende week lezen denk ik Maar jij gewoon lekker genieten he, ik zeg het nog maar eens voor de zekerheid! hahaha En meid, ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik voor je ben..het is je zo gegunt! en nogmaals, zoals ik toen ook al zei, dan wil ik best nog wat rondes wachten...maar je bent zwanger, dus ook ik ga er straks weer voor hoor hahaha onee WIJ, want alleen lukt het niet he nou meis, maak je niet te druk, laat je ons even weten hoe de echo is gegaan van de week,....wil alles weten hoor! en misschien lees ik (als ik daar internet kan vinden) nog wel mee vanaf vakantie van de week,....ben zo verslaafd aan dit forum Dikke knuffffff voor jou en jij hebt van de week een hele mooie echo! kusssss
hai lieve duimelotje!! Ik ben gelukkig (lang genoeg met familie) maar 1 weekje weg,...dus kan volgende week meelezen als je gaat testen en nogmaals, ik probeer ook stiekem wel eens online te komen, kan vast wel ergens in het hotel of waar dan ook Lukt het niet, dan denk ik heel erg aan jullie allemaal, en zal ik jullie ook zeker missen,...ben al verslaafie van deze topic geworden hoor Jeetje meis, nog een weekie,...erg he dat wachtbankje,...gewoon weten dat je er niks meer voor kunt doen nu, en wachten totdat je meer weet,..hopen dat het allemaal goed gaat en dat het raak is deze maand,...pfff dat wachtbankje moeten ze echt gaan afschaffen, vind je niet? Maar goed, ik heb de hele week vrij, ga niks doen, en ga de hele dag duimen voor jullie allemaal! duimen dat jij een positieve test in handen hebt, duimen dat Mamavanbo niet meer misselijk is en ik ga er gewoon vanuit dat Juulz een hele mooie echo heeft van de week... dus komt allemaal goed meiden!! en niet teveel gaan lezen he duimelot! tuurlijk gewoon zelf vanuit gaan dat het niet raak is,...wel hopen, maar denken ik zie het wel,....dan valt het misschien iets minder hard tegen, maar het blijft elke keer weer jammer als het niet raak is, maar daar gaan we nu nog niet vanuit he! en ook als je niks voelt kan het gewoon raak zijn,...dat had ik zelf, dusssss alles kan! nou meiden, ik kruip onder de wol, de koffer is vol, de paspoorten liggen klaar en we gaan morgen vroeg mijn hondje wegbrengen...dan lekker naar schiphol en ik duim nog even voor mijzelf dat de aswolk van die verdomde vulkaan blijft hangen waar ie hangt en geen roet in onze vakantie gaat gooien (ook nog eens!) hahaha hele dikke knuf voor jullie allemaal, echt ik zal heel veel aan jullie denken! en ik probeer nog online te komen! tot snel meiden!! kusssss berretje
Hee lieve vrouwen, Ik kom me even weer melden. Berretje ligt nu hopelijk lekker onder de parasol (en met niet al te veel buikpijn hopelijk !!). Misschien kijk je daar nog eens op het forum, Berretje, verslaafd als je bent (net als ik ). Ik had inderdaad niet goed gelezen dat je maar een weekje weg ging. Met (iig mijn) familie is dat zeker voldoende. Op volwassen leeftijd met je familie èn aanhang een tijdje samen zijn en tegelijkertijd ontspannen blijven, is altijd weer een uitdaging . Ik hoop in ieder geval dat het heel gezellig is en je goed verzorgd wordt! Verder ben ik natuurlijk benieuwd hoe het met Mamavanbo gaat.. Hoe was de nekplooimeting vandaag ... ? En heb je de uitslag van je bloedtest al binnen? Hopen dat je misselijkheid een beetje aan het afnemen is. En Juulz, hoe was jouw echo ..? Nog zulke onzekere gevoelens? Kan me je zenuwen zo goed voorstellen .. Hier: Ik heb even mijn banner aangepast, want mijn eisprong was een dag later. Nog weinig voelbaar .. helaas .. In november, toen ik waarschijnlijk heel even een bevrucht en kort (niet goed) ingenesteld eitje had, had ik nu zo ongeveer wel wat symptomen. Vooral mijn borsten/tepels waren toen heel gevoelig. Dat heb ik nu weer niet. Wel een heel klein beetje menstruatie-achtige pijn toen ik gisteravond tegen mijn lief aan in bed lag, tja .. Verder ook gedroomd dat ik toch echt () zwanger was. We zullen het wel zien. "...G e w o o n r u s t i g b l i j v e n ..".. Goh, terwijl ik dit aan het schrijven ben, belt mijn vriend me net op met de suggestie om alvast een afspraak bij het ziekenhuis te maken voor de eerste onderzoeken. Zo fijn dat ook hij er (zelfs tijdens zijn werk) zo mee bezig is .. Vanaf woensdag zijn we een paar dagen naar het oosten van het land, even lekker buiten, en valt mijn NOD en testdag daar middenin. Hij dacht, als de test negatief uitvalt, dan hebben we in ieder geval al actie ondernomen en hebben we een afspraak staan. Zo maar eens even googlen .. Nou, ik hoop dat het met iedereen goed gaat (blijft gaan), tot later weer en liefs!
Hoi allemaal, Sorry dat ik even kom binnen vallen, maar een nieuw topic hiervoor openen hoeft nu ook weer niet.. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met het volgende: Vandaag is mijn NOD. Ik dacht mogelijk zwanger te zijn, zaterdag getest en negatief (tijdens m'n vorige zwangerschap testte ik met Clear Blue digi een aantal dagen na m'n NOD nog negatief, dit was 2 dagen voor m'n NOD met KV 2 voor 5.. Ja ik weet het, geen enkele zwangerschap is hetzelfde ).. Nu is het bij mij met een normale ongesteldheid zo dat ik eerst al bloed verlies, dan enorme buikpijn krijg en alles meteen doorbreekt. Nu begonnen vanmorgen de buikkrampen, maar ik verloor nog geen bloed, opzich al vreemd voor mijn doen, maar tot daar aantoe. De krampen waren precies zo als bij een normale ongesteldheid, misschien iets minder.. Ik verloor alleen een beetje bruin en donkerrood bloed/slijm.. En verder niets.. Nu is het zelfs helemaal over, alleen nog wat bruine sliertjes bij het afvegen (sorry voor de detaills haha). Heel ongewoon voor mijn doen.. Ik lees hier op het forum wel vaak andersom (verlies van bloed/bruin zonder krampen), maar kon niet veel vinden over echt heftige ongesteldheidskrampen en geen/nauwelijks bloedverlies.. Alleen met een innesteling, maar in mijn geval lijkt dat me vreemd, zou wel heel laat zijn toch? Heb m'n ei rond 25 april gehad.. Verder zijn we niet echt bezig met zwanger worden, de wens is er zeker maar ik studeer nog, alleen we doen het niet altijd geheel safe.. Na mijn ongeplande zwangerschap die eindigde in een miskraam is de kinderwens van ons behoorlijk en ben er de eerste maanden daarna erg mee bezig geweest. Sinds een aantal maanden toch alles maar in de koelkast gezet want ik haalde me elke maand in m'n hoofd dat ik weer zwanger was, tot grote ergernis van mezelf en m'n vriend. Reden dat ik dit keer ging testen was omdat ik me zo 'anders' voelde de laatste tijd en toen ik last van maagzuur kreeg (alleen gehad toen ik de vorige keer zwanger was), ging er een lampje branden Maar toen ik vanmorgen voelde dat ik ongesteld werd, had ik me er bij neergelegd dat het dan zeker toevallig zo was.. Maar dan verlies ik ineens geen echt bloed en stopt het zomaar ineens, vandaar mijn vraag! Heb dit echt nog nooit meegemaakt.. Ik wil nog even wachten met testen tot het einde van de week eigenlijk.. Als het me lukt Alvast bedankt voor het antwoord Overigens wil ik alle zwangeren een goede zwangerschap toewensen (gefeliciteerd!), allen die bezig zijn: veel succes! En Berretje, ontzettend veel sterkte.. Heb je verhaal gelezen.. Je lijkt er enorm sterk mee om te gaan en ik hoop dat je ondanks alles van je vakantie geniet!
Ah nee lieve Juulzon, ik was even niet meer op het forum, maar wat een verdrietig bericht, jeetje zeg! Je vertrouwde het al niet helemaal .. Het lijkt wel of het bij bijna niemand gewoon in één keer goed mag gaan. Ik vind het heel naar voor jullie en hoop dat het inderdaad snel op gang komt, zodat jullie weer verder kunnen. Misschien is het al gebeurd .. Ik hoop dat je er goed door heen komt en vertrouwen houdt! Je kan zwanger worden, dat is nu wel duidelijk. Veel sterkte en ik hoop dat we elkaar af en toe op de hoogte houden en steun hieruit putten. Ik ben net weer ongesteld en heb nu 25 mei de eerste afspraak voor een fertiliteitsonderzoek. Dus ik ben ook niet heel vrolijk. Maar gelukkig ook niet geheel zonder vertrouwen. Ik ben benieuwd of er iets (belemmerends) uitkomt. Ik hoop natuurlijk van niet. Nou, veel sterkte jij, en voor Berretje, welkom thuis! Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad ondanks alles en dat je lichaam op een niet al te onprettige manier het laatste restje weefsel heeft opgeruimd. Volgens mij kom je vandaag terug .. Liefs voor jullie en tot gauw!
Je mag best even klagen hoor! tuurlijk zou iedereen die kwaaltjes voor lief nemen om een mooi kindje ter wereld te brengen, maar je moet nog wel enigszins normaal kunnen leven. Ik hoop echt voor je dat het gauw minder wordt en dat je volop van het zwangeren kunt genieten, want dit is echt niks zo @ Juulzon en Berretje: een hele dikke knuffel voor jullie en jullie mooie sterrekindjes!
hai lieve meiden! sorry sorry dat ik nu pas online ben,...! de pc was ermee gestopt toen we terug waren van vakantie en nu kan ik er weer op...! Juulz, ik heb je een berichtje gestuurd! ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vind dit zo erg voor je! niks kan ik zeggen om je beter te laten voelen nu, ik denk aan je! Duimelot....ongi geworden aan je banner te zien? heeeh wat balen! maar wat goed dat je gelijk voor onderzoek in het ziekenhuis gaat,...gewoon doen, kan nooit kwaad! Ik heb jullie wel gemist hoor,...!!! mamavanbo....hoe gaat ie met je?? voel je je al iets beterder?? ik hoop het zo voor je meis!! gaat alles goed verders?? Glimworm,...meis wat zie ik,...ronde 20,...roze wolk?? is het waar...?? gewoon gelijk weer raak,...? hoop het zo voor je meis! en ik ga mega mega hard voor jou duimen!! Hier gaat het weer goed...Tuurlijk ik heb mijn dagen, maar het gaat! Ik ben weer aan het werk en ben woensdag voor controle in het ziekenhuis geweest... er zat nog restweefsel , maar ik hoef nu nog niet extra gecurreteerd te worden...het was wel iets kleiner geworden,...dus dat is positief! Er zat zelfs een eitje in groei!! dusssss ik moet nu deze maand ongi worden, dit zal ongeveer over 2 tot 3 weken zijn, (als dat eitje dus verder groeit en gaat springen) en dan daarna weer naar het ziekenhuis om te kijken of ik dan helemaal schoon ben, want meestal komt het met die ongi allemaal mee,...dus daar hoop ik op! als ik niet schoon ben volgt alsnog een curretage, maar daar ga ik niet van uit! Als alles goed is na die ongi, dan mogen we die ronde weer gaan oefenen,... het liefst ga ik nu weer aan de gang, zeker nu ik weer dat er een eitje aan het groeien is, maar als er nog wat restweefsel zit is dat niet zo een best idee,...duss dat wordt veilig klussen deze maand Maar wel fijn dat er een eitje zichtbaar was, en nu hopen dat die lekker gaat groeien! de vakantie was heerlijk, hebben gewoon niks gedaan en alleen maar relaxed! het was zo heerlijk samen met mijn lieffie, die is ook zo mega lief voor mij geweest afgelopen tijd..echt een kanjer! nou meiden, allemaal heel veel succes, ik duim voor jullie allemaal! en voor juulz een extra dikke knuffel,...en je weet het meis, als er iets is, roep me en ik kom je kant op! kusssssss
@ Berretje: Ja idd, maar ik ben er nog helemaal niet gerust op na de vorige ronde, die angst of het deze keer wil blijven plakken zit er nog goed in en kan pas een beetje ademen als ik ook daadwerkelijk op controle ben geweest (ik heb de vorige 2 keer de intake nooit gehaald) ik had mezelf voorgenomen om zoiezo niet voor nod te testen maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn gevoel toen ik nog een test zag liggen en nu 2 dgn voor de nod een knaltest!! (zie testtopic) maar hoest verders met jou, trek je het een beetje? (lichamelijk en emotioneel)
Ik weet even niet waar ik t het beste kan neerzetten vandaar hier: ik heb een vraagje.. op 6 april werd ik na de bevalling (eerst bv gegeven) weer voor het eerst ongi.. daarna weer op 8 mei (32 dagen dus.. vrij normaal voor mij).. nu had ik afgelopen maandag 17 mei ineens veel slijm.. maar een eisprong kon dat niet zijn dus heb er verder niet bij stil gestaan.. zondag wel sex gehad, maar met condoom..(weet ik.. niet helemaal veilig).. nu kreeg ik gister ineens hele zere boobs.. ik vroeg me dus af (ook hier in een topic) of je dit VOOR je eisrpong kunt hebben omdat ik dus mijn ei verwacht binnenkort.. puur uit nieuwsgierigheid was ik hier benieuwd naar omdat ik dit nog nooit gehad heb.. altijd pas NA mijn ei..Lees op internet nl alleen maar over pijn NA je ei... hier las ik dat er een paar dames het ook VOOR de eisprong hadden.. ongeveer 2 dgaen.. Maar nu verloor ik gisteravond ineens wat bloed...... TIs nu alweer weg.. nog een beetje met afvegen.. HUH????ik zat gister op CD12 iemand een idee????
hai Glimworm,... jeejt ewat goed zeg, maar tegelijkertijd natuurlijk ook heel spannend! Maar geniet sowieso meid,...of het nou goed gaat of niet (klinkt heel bot maar zo bedoel ik het niet) maar ik bedoel, als dit gewoon allemaal goed gaat (waar we vanuit gaan!!) en je hebt weken/maanden in angst geleeft, dan heb je er niet genoeg van genoten....dat zou zonde zijn... elke zwangerschap is weer een nieuwe, en bekijk het dus weer positief.... ik begrijp ook wel dat je jezelf in wilt dekken voor een tegenslag, dat zou ik ook doen, maar iemand vertelde mij dat, toen ik zei dat ik een volgende zwangerschap heel bang zou zijn, en zij gaf aan dat je moet genieten, en toen dacht ik, ja dat is waar...dus probeer het ook meis! wanneer moet je voor controle? was nu gelijk raak na je vorige mk dan zeker??jeetje wel goed meis, nou gewoon rustig aan, en positief blijven denken ok,... hier alles wel weer ok hoor,...tuurlijk heb zo mijn dagen/uren.... liep vandaag in een winkelstraat en ik zag een zwangere meid kleding passen, van die wijde tuniekjes enzo,...en dan toen dacht,..tja zo een klein buikje had ik misschien nu ook wel gehad,...en toch blijf je dat denken,..van goh, nu was ik al zoveel weken,..maar het is niet anders,....ik weet ook diep in mijn hart dat het beter is als het vanzelf stopt, want het kindje was gewoon niet goed om tot een volmaakt kindje te groeien,.... we houden de moed erin, en nu is het eerst zaak dat ik mijn cyclus weer op gang krijg en dus hopelijk snel ongi wordt,...en dat mijn lichaam schoon is, en daarna gaan we ons best weer doen.... nou meis, hou ons op de hoogte he!! dikke knuff