Eerst symptomen na eisprong 2!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai weegschaaltje!!
    fijn om weer wat van je te horen! Hier gaat het wel weer hoor, het is gewoon erg vervelend geweest, maar we gaan weer positief verder....
    ik zie dat jij alweer 12 weken bent,..meis wat goed! gefeliciteerd!!!

Blijf je wel weer meekletsen??

kussss

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Hoe is het hier?
    Berretje hoe is het met jou meid??

En mamavanbo schiet t al een beetje op met je buik :D

Ik wilde jullie even laten weten dat ik vandaag bij de gyn ben geweest... Ennn we gaan alle onderzoeken starten..Vriend moet zijn zaad in leveren volgende week.. Ik moet maandag bloedprikken ( Cd 4 voor mn hormoonwaardes ) en 21 juni weer ( Progesteron meting ) Om te kijken of mn hormonen goed zijn en of ik een eisprong heb gehad. Als het bij mij hier goed zit krijg ik ipv een hsg een kijk operatie.. Dit omdat ik vaak infecties heb gehad en een hsg dan gevaarlijk is mocht er namelijk weer een infectie zitten kan deze door de contrast vloeistof mn buik in gaan.

Als alles goed is moeten we het nog een half jaar zelf proberen..

Is er iets met een van ons of met ons beide word er gekeken naar een passende behandeling..!

3. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hey meid

ja morgen 13 weken :)
    tuurlijk blijf ik hier mee praten was super hier :p
    hier gaat alles goed allen vanaf week 6 heel ziek geweest maar begint nu toch te beteren :)
    ik duim voor jou meid

xxxxxxxxxx

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hee Ladies,

Het is alweer veel te laat, maar ik reageer toch nog even.
    Wat leuk dat er weer meer meiden hier aan het schrijven zijn!

@ Berretje, gaat het goed met je?
    Hoe is het nu met je buik? Lekker weekend nu hè, dat is fijn!

@ Glimworm, spannend joh, de komende echo, en inderdaad een geduldskwestie, tjonge jonge ..
    iets minder dan twee weken nog ..
    Hoe voel je je verder?

@ Weegschaaltje, gefeliciteerd met terugwerkende kracht :) met je zwangerschap. Ik ben hier later 'aangeschoven'.

@ Jeem, we zitten een beetje in het hetzelfde schuitje (behalve ons leeftijdsverschil ;)). Ben ook net begonnen met de eerste onderzoeken.
    Ik moet maandag mijn bloed op het progesterongehalte laten onderzoeken, en dan over twee weken ongeveer de andere hormoonspiegels (FSH, oestrogeen begin cyclus etc.)
    En daarna wel een HSG, waar ik best tegenop zie. Ik heb de pijnstillers al meegekregen, ook niet echt bevorderend voor het vertrouwen ;) ..
    Ik heb trouwens ook nog al wat infecties achter de rug, ook i.v.m. antibioticakuren enzo. Ik hoop niet dat ik in die zin risico loop door een HSG.
    Ik zal het nog even navragen voor de zekerheid.
    Wel fijn om hier te kunnen uitwisselen over dezelfde soort trajecten en wat daar allemaal bij komt kijken. Dan voel je je er toch minder alleen in.

nou, ik ga als de donder mijn lampje uitdoen en lees hier morgen weer verder.

Liefs!

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja mijn geduld word echt op de proef gesteld en het ergste is nog dat ik aankomend weekend alleen moet doorbrengen. Vriendlief gaat met zijn broertje en neefjes naar Terschelling en er mogen geen vrouwen mee :x, dus ik moet me die 3 dagen maar in mijn eentje zien te vermaken.

Ik heb verder nog niet echt "last" van kwalen, ik merk wel dat mijn buik enorm is opgeblazen en daardoor komt er veel lucht omhoog :)
    (niet dat ik ongegeneerd zit te boeren hoor, haha) en wat vaker maagzuur heb. Maar de vermoeidheid en de misselijkheid bijven tot nu toe nog uit, even heel hard afkloppen!

hoe is het verder met jou, duimelot?

6. zus01

zus01 Niet meer actief

Hello Ladies!

Ik meld me hier ook weer eens. Ik heb niet altijd tijd om alles te lezen. Maar ik lees dat alles zn gangetje gaat. Dat is goed om te horen.
    Uiteraard ook wat vervelender nieuws.
    Ik hoop dat vooral Berretje zich weer wat beter voelt, na die vervelende periode....

Verder ben ik, net als Duimelot & Jeem, in de MMM terecht gekomen. Mijn man heeft een 'donatie' moeten doen ;). ik heb een inwendige echo gehad, maar daar waren geen afwijkingen op te zien. en ik heb woensdag bloed laten prikken op CD21 (voor progesteron en chlamydia en nog wat dingen - was 2 formulieren volgeschreven....). Half juni dan terug naar de gyn en dan horen we de uitslagen van alles. Mochten dat verder goed zijn, dan ga ik ook het proces van een HSG in (gezien mijn geschiedenis met endometriose)
    De gyn heeft mij verzekerd dat een groot aantal vrouwen na een HSG binnen 3-4 maanden dan zwanger raken. Zo niet, dan zal er na 4 maanden weer verder gekeken worden.
    Ik vind het allemaal erg spannend, ook een opluchting (een soort van), maar ik merk aan mezelf dat ik ook behoorlijk ongeduldig ben. Het schiet niet echt op, maar uiteindelijk ben je ook afhankelijk van je cyclus-verloop en de afspraken die met het ziekenhuis gemaakt kunnen worden.

Succes iedereen in de MMM en voor de zwangeren: geniet ervan!!

7. glimworm

wat spannend zus!
    ik hoop dat je niet teveel erover gaat piekeren, want dan raakt je cyclus misschien van slag.

Maarja das makkelijker gezegd dan gedaan;)

8. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hai iedereen,

goh, nu zijn er hier drie die net de mmm ingaan .. Voelt toch wel fijn om wat 'lotgenoten'* te hebben in die zin.

(*lotgenoten klinkt misschien een beetje té als je het vergelijkt met een miskraam ..)

@ Glimworm: Hier alles wel okee, behalve dat ik 'er' veel te veel mee bezig ben voor mijn gevoel. Ik had vandaag een min of meer vrije dag (behalve ziekenhuis bloedonderzoek en vanavond werken), maar zit dan toch weer heel wat uurtjes achter mijn Mac te ZP-en en over HSG's etc. te lezen ..
    Wel fijne bijkomstigheid zo te lezen dat veel vrouwen inderdaad eindelijk zwanger raken na zo'n HSG. Ik weet de cijfers helemaal niet, maar ik kwam toch wel aardig wat positieve verhalen tegen,
    duim duim, levert de pijn misschien toch nog wat op ..?

Maar ja, leeftijd en/of hormonen spelen ook een rol. We zullen zien, geduld is een schone zaak.8):(;).

Eerst nog maar eens mijn NOD afwachten. Nog niks te voelen hier, want pas dag 6 na ei. Morgen wordt het al wat spannender .. Maar na 8 rondes van niet, verwacht ik niet zo veel.
    Klus-timing was wel behoorlijk goed volgens mij èn volgens gyn, dus daar kan het niet aan liggen. Hopen dat mijn lief's zwemmers voor Olympisch Goud zijn gegaan, go go go ..
    We zijn allebei een beetje laatbloeiers en wat aan en de trage kant, misschien dat het daar wel mee te maken heeft :).

Fijn dat jij niet zoveel last hebt Glimworm, behalve plofbuik en boertjes .. Hopen dat het zo blijft. Lukt het wachten een beetje? Voelt je wolk een beetje roze?
    Wel fijn dat je weer aan het werk bent en hopelijk mag je rustig inwerken en de tijd nemen hiervoor.

Jeem en Zus, succes ook met jullie onderzoeken, ben benieuwd wat er bij iedereen uitkomt ..
    Zus, jij hebt dus een geschiedenis met endometriose. Ben je daar ook al voor behandeld? en hoe kwamen ze erachter?
    Ik vermoed dat ik daar ook last van heb, chronische buikklachten gezien. Gelukkig waren er geen cystes oid te zien op de echo, maar veel verder heeft hij niet gekeken. Waarschijnlijk weten we na de HSG meer ..

Berretje hoe is het met jou?
    Ik zag nog wat berichtjes van je op andere topics. Hoop dat je snel weer ongesteld wordt in ieder geval en weer in mag haken met de volgende ronde!

Veel liefs voor allen,
    Duimelot

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hey meiden

leuk dat jullie zo eens achter me vragen ookal ben ik hier zo goed als nooit, waarvoor sorry :)

het begint hier te gaan, eten is nog geen hobby van me hoor hehe
    maar qua misselijkheid begint het te lukken.
    vorige week die buikgriep gehad dan nog pfff.

al bij al is er nu dik 10kilo af maar buikje komt goed naar voor, ik vraag me af waar het gaat eindigen.

zal er een foto bijdoen.

dikke kus

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Ladies!

ik heb niet zo heel veel tijd, zijn druk aan het klussen in huis, dat moet nu echt eens af!

Mamavanbo, wat een mooie buik zeg!! Ik duim voor je dat je je snel weer beter voelt....

At alle andere meiden, fijn om te horen at het goed met jullie gaat!! glimworm,...bahhh weekendje alleen, maar het is lekker weer als het goe is, dus trek er even op uit ofzo...

hiero goed nieuws,...gisterenavond tranen van geluk...en van toch ook weer verdriet, maar ik ben ONGESTELD!!! joepieee
    hopen dat alle zooi er nu netjes uitkomt, en dan kunnen we hopelijk snel weer ons best gaan doen....!!
    Het is wel een goede menstruatie zeg, ik verga van de buikpijn en ben er aardig beroerd van (hadden ze wel gezegd in het ziekenhuis) Maar ach, dat is van de week vast weer minder, en dan is het wachten op mijn ei, en heeeeel veel sexen! hahahaha

nou meiden, bericht van de week weer langer,...ben druk aan de klus in huis maar wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk hoor!

dikke knufff voor allemaal!!

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve Berretje,

Ik post ook even snel, want zo naar de opening van het hollandfestival.

Wat Fijn dat je weer ongesteld bent!!

En behoorlijk on time volgens mij. Daar heb je dan gelukkig niet zo heel lang op hoeven wachten. Tenminste als ik het vergelijk met sommige andere meiden hier na een MA. Dat betekent dat je lichaam gewoon heel goed functioneert.
    Bloed alles er maar goed uit. Een Schoon Schip voor een nieuw beebje zullen we maar zeggen!

Tot later weer meer,
    Liefs!

12. zus01

zus01 Niet meer actief

@duimelot mijn endo manifesteerde zich rond mijn navel. een zeer ongebruikelijke en zeldzame plek. het is door een operatie verwijderd. het was aardig groot en ook best een behoorlijke ingreep geweest. doordat het niet op de 'normale' plek zat, konden ze dmv een echo een inwendige echo eerst niets vinden (ben zelfs door een CT-scan gehaald). door de omschrijving van mijn klachten (pijn rond menstruatie), rees dus sterk het vermoeden dat het endo was. na de operatie hebben ze het op kweek gezet en dit bleek dus zo te zien. volgens de chirurg is alles weggehaald, maar geen garantie dat het nooit meer terugkomt.
    voorlopig heeft mijn gyn in ieder geval verzekerd dat er niets rond de eierstokken en baarmoeder zit. dus dat zit goed.
    ben benieuwd naar de uitslag van de onderzoeken, maar wonder boven wonder ben ik er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig. het is meer een geruststelling dat we in de MMM zit en ik vertrouw nu maar op de medici dat ze ons verder kunnen helpen.
    ik heb zelf nl sterk het vermoeden dat het toch een HSG gaat worden en, zoals de gyn zei, hoop ik dat we daar baat van gaan hebben.
    we zullen zien.

iedereen succes verder! leuk (of is dat geen goed woord?) dat we elkaar op de hoogte kunnen houden.
    @mamavanbo mooie buik hoor!
    @berretje goed om te horen dat de ongi heeft doorgezet, nu maar op naar nieuwe rondes met nieuwe kansen!

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    meiden hoe gaat ie??
    mamavanbo...al wat beterder??
    duimelot, bijna testen,..spannend! wacht je af of ga je testen? en zo ja wanneer???
    glimworm hoe gaat ie met je meis? voel je je goed?

dikke knuffff voor jullie

14. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hee Hallo iedereen,

het is alweer wat dagen geleden. Misschien wel goed dat ik even wat minder aan het ZP-en was. Daar word ik toch niet zwanger van ;).

@ Zus: dank je voor je reactie over de endo. Jeetje zeg, wat is het toch een raar fenomeen. Dat weefsel dat maar een potje kan gaan woekeren in je buik. Fijn dat het er uit is bij jou, en hopen dat dat zo blijft!
    Is de operatie al lang geleden? Ben je er goed van hersteld? Dat hebben ze vast niet via een laparoscopie kunnen doen, maar waarschijnlijk echt via een snee ..?
    Mijn buikklachten zitten voornamelijk rechtsonder, een soort chronische pijn die wat in sterkte varieert. Een ostheopaat heeft wel eens een sterk vermoeden hierover uitgesproken.
    Dus waarschijnlijk krijgen we straks beiden een HSG (misschien dat daar iets meer duidelijk wordt inzake mijn pijnklachten).
    Ik verwacht wel dat ik ongesteld word namelijk. Ik voel amper iets. Gister heel even misselijk en duizelig, af en toe wel mijn borsten een beetje, maar niet noemenswaardig.

@ Berretje, ik denk dat ik dan ook niet ga testen voor woensdag (NOD). Tenzij er de komende dagen opeens wel nog verschijnselen komen, maar daar heb ik een hard hoofd in.
    Mijn temperatuur is eigenlijk zoals de afgelopen maanden. Geen rare uitschieters, geen dip rond innesteling, wat ik in november wel had, naast allerlei andere sensaties.
    Nou ja, we zullen maar netjes afwachten. Er is wel minder spanning omheen dan vorige keer. Dat is fijn. Maar ook ligt er een beetje een moedeloos gevoel op de loer. En ik zie op tegen de onderzoekstoestanden. Aan de andere kant ondernemen we wel actie wat ook goed voelt. En we zijn er heel erg samen in.

Mama van Bo: inderdaad mooie buik zeg!

Glimworm, gaat het een beetje in je 'eentje' ?
    Waarschijnlijk heb je vast wel een goeie invuling gevonden voor je weekend zonder lief. Voel je je goed?
    We tellen af naar je echo: 5 .. 4 .. 3

Berretje, hoe is het met je menstruatie? Neemt het al een beetje af? Heb je het gevoel dat je het allemaal kwijt raakt, dus echt schoon maakt?
    Nog veel buikpijn? En emotioneel? Krijgt het een beetje plek voor zover dat mogelijk is?

Spannend hoe je cyclus nu verder gaat lopen. Als het goed loop je dan een weekie voor op mij. Had jij ook relatief vroege eisprongen?
    Ik meestal rond dag 12.
    Jij alweer bijna(?) aan de klus, denk ik .. :). Dit mooie weer is misschien wel inspirerend .. ;)

Nou, ik ga zo lekker nog aan het eind van de middag bootje varen met mijn liefje en lekker eten mee aan boord. Beetje over het IJ, of over de Amstel. Leuk hoor!

Geniet van de zon allemaal en tot meer!
    Liefs!

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai Duimelotje,...

je had ons ook wel mogen bellen hoor om een rondje mee te varen ;) haha heerlijk meis! goed gedaan!

Hier is de menstratie over,...Aangezien het alleen de eerste dag vrij heftig was en verder niet heb ik mijn twijfels of ik schoon ben....er is niks meegekomen wat op weefsel of iets leek...
    als ik niks vreemds zou voelen na de menstruatie en gewoon niet langer als 1,5 week zou vloeien dan mogen we weer ons best gaan doen,...maar toch zit het mij niet lekker

ik lees bij de topic miskraam veel over restweefsel en ook slechte verhalen dat het weg leek te zijn allemaal en toch niet zo was,...Dat dat ook weer nare gevolgen had en zelfs een miskraam kan veroorzaken als er nog restweefsel zit....
    En ik ben nou eenmaal iemand waar het geluk niet altijd zo meewerkt, dus ik zie het gewoon somber in,...
    Ik wil gewoon weten dat ik schoon ben, anders durf ik ook niet verder...
    Dat mocht ook vand e gyn, als ik twijfelde mocht ik komen en dan keken ze even...Dus ik vrijdag gebeld omdat mijn ongi toen een soort van op zijn eind was....
    Kan ik pas 22 juni terecht...
    Dat is over 2,5 week! dat is na mijn ei! dan moet ik bijna alweer ongi worden he!!
    Dus ik ben echt zwaar teleurgesteld...
    ze snappen toch in zo een ziekenhuis wel dat je wilt weten of je verder kan en dat zo snel mogelijk!!
    hoelanger ik erover nadenk hoe bozer ik wordt, dus ik ga maandag gewoon weer bellen en zeggen dat ik deze week wil weten waar ik aan toe ben, want al ik niet schoon ben en nog een curretage moet (zoals heeeeel veeeel mensen op het forum) dan wil ik dat nu, en niet over een maand en dan weer maanden verder zijn,...Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken ;)

en tja anders,...anders dus wachten tot 22 juni denk ik, en dan?? wat vinden jullie??
    zal ik het dan proberen dit eitje of niet...?
    vind het zo zonde, dat als ik nu schoon ben ik het eitje niet benut, maar wat als er nog wel iets zit, en stel dat he wel gelijk raak zou zijn (ga er niet vanuit, maar toch, wat als...) kan dat dan weer kwaad voor een eventuele nieuwe zwangerschap....??

sorry meiden voor mijn lange verhaal!!

duimelotje, ik kan mij voorstellen dat je wat opziet tegen de onderzoeken, maar het is echt goed dat je het doet...!! dan weet je waar je aan toe bent, en het kan geen kwaad, dus waarom niet...
    maar nogmaals, ik snap wel dat je beetje angst hebt ervoor...
    ik hoop toch nog stiekem dat het raak is deze maand bij je!! en anders loop ik net even voor op jou ja,....aar zorg maar dat je zwanger bent, dan komt de rest daarna en zijn we allemaal gelijk zwanger... hahaha
    moeten we opschieten want mamavanbo gaat ook al hard ;)

nou meiden, ik ga even verder....zouden gaan bbqen vanmiddag maar dat wordt denk niks.....

tot snel weer! en nogmaals sorry voor mijn lange zeurverhaal weer!!

kusssss

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Jeetje Berretje,

wat kan jij toch 'zeuren' ja, ;) . Hoef je niet te zeggen hoor, hele logische gedachten en angsten die je uitspreekt!
    En daar is dit forum toch de geschikte plek voor.
    Ik heb inderdaad ook gelezen over restweefsel wat soms blijft zitten en niet gezien wordt op een echo.
    Bij mijn zus is het wel allemaal goed gegaan zonder medisch ingrijpen.
    Zij heeft wel meerdere miskramen gehad (2 of 3 vorig jaar, redelijk vlak achter elkaar), maar er zit nu toch echt een 'plakbeeb', lief klein jongetje van ongeveer 26 weken en gaat het hartstikke goed. Zij is nu 41. Het waren wel vnl. vroege miskramen, dus misschien dat dat makkelijker loslaat, dat weet ik niet.

Maar ik kan me heel goed voorstellen, aangezien je geen aantoonbaar weefsel verloren bent tijdens je menstruatie, dat je dat nog wilt laten checken. Vervelend dat je niet eerder kan!
    Wat jouw gyn betreft kan je dus wel deze maand vrijen rond je eisprong en gaat hij/zij er kennelijk vanuit dat je geen extra risico loopt om weer een miskraam te krijgen door eventueel restweefsel.
    Als het er tijdens de echo dan schoon uitziet heb je deze maand i.i.g. benut en zo niet, en je raakt inderdaad zwanger moeten ze echt even vinger aan de pols houden. Kun je dit dilemma ook telefonisch voorleggen? In ons ziekenhuis kun je ook een mail sturen met je vragen.Waarschijnlijk vraag je dat ook vandaag. Ik ben benieuwd ..
    En laat je je bloed ook nog op HCG testen? (ik weet dat dit niet 100% uitsluitsel geeft over of je schoon bent, maar het kan wel enige indicatie geven).
    Volgens mij hoef je daar niet zo heel lang op te wachten, maar kan je als je een formulier hebt, zo naar het laboratorium.
    Maar als het je niet lukt om eerder een echo te krijgen is het volgens mij ook niet zo héél erg om een maand later weer echt te starten. Je baarmoeder heeft dan nog wat langer rust gehad om te herstellen en weer in evenwicht te komen. Maar ik kan je ongeduld en frustratie wel voorstellen hoor. Ik moet er niet aan denken om dat mee te moeten maken, gegeven mijn leeftijd vooral. Je bent inderdaad zo maanden verder.

Nou, wat hier betreft lijkt het er nog voor geen meter op dat ik zwanger ben, maar ik zal proberen geen conclusie te trekken voor woensdag. Ik hou mijn testdrang in bedwang. Niet heel erg moeilijk gelukkig, beetje maar .. ;) .

Tot gauw weer, en ben benieuwd naar wat het ziekenhuis je geantwoord heeft ..

Liefs en knuffel!

Ps: Bootje was heel fijn. Tot tien uur 's avonds lekker getuft door het water, heerlijk!

17. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai hai!!

ik mag morgen naar het ziekenhuis!! joepieeeeee!!! eind van de middag, maar ik mag voor controle!! ik heb gewoon gezegd dat het zo rot voelt zo lang te wachten enz enz...!

Ik hoop zoooooo dat ik schoon ben,...en als dat zo is, kunnen we het hele weekend aan de klus ;) letterlijk en figuurlijk want ons stomme rot huis schiet ook niet op,..ben elke keer weer aan het klussen, schuren, verven, stucen....maar ooit komt het goed!

sorry dat ik weer ofline ga, maar moet aan de klus in huis....laat morgen wel even weten hoe en wat ok!!

en jij duimelot,....geen bloed geeft moed zeggen ze toch,..dus hou nog even vol....het is nog geen woensdag!
    ik voelde ook nikssss voor nod....ik had mij verrekend en ik had dinsdag nod moeten hebben en donderdagnacht dacht ik ineens iets te voelen, vrijdag getest en het was raak, maar ook toen voelde ik verders nog niks,..dus alles kan nog, echt!!

ik duim in ieder geval heel hard voor jou!!

dikke knufffffff

18. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Gek hoor ..

Hier nu een beetje bruinverlies met klein bloedstolseltje twee dagen voor NOD. Dat heb ik één keer in december ook gehad zag ik trouwens net op Fertility friend. Toe werd ik wel ongesteld helaas.
    Nou, even afwachten maar ..
    Ik dacht heel even innestelingsbloed, maar dat zal waarschijnlijk toch niet. Wat een gedoe toch die onzekerheid, brr.

Hoe is het met de anderen die hier af en toe op bezoek komen?

Lfs

19. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Heee Berretje, da's grappig.

Waarschijnlijk waren we net tegelijk aan het schrijven. Ik zag je bericht net pas namelijk.

Wat fijn dat je morgen voor een echo mag komen!
    Heel goed dat je er werk van hebt gemaakt!

Ik hoop dat je een schoon nieuw vers nestje te zien krijgt, waar volgende week een mooi bevrucht eitje in mag nestelen!

Hier dus een beetje oud bloed met een rood stolseltje. Ik vrees toch het ergste. Even afwachten maar..

Klus ze vanavond als je dit nog leest en wordt vervolgd,
    deze spannende soap ..

20. glimworm

nou meis, hier zijn de kwalen langzaam aan aan het heersen!
    gisteren echt zoo weeig/licht misselijk geweest dat ik amper wat naar binnen heb kunnen krijgen, vanmorgen ook nog, trok in de middag weer weg en werd tegen etenstijd weer afgewisseld door flinke maagzuuraanvallen :S

ik hoop niet dat het erger gaat worden, maarja het is blijkbaar voor een goed doel he?
    en ja ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat ik er zeker niet aan zou ontkomen ;)

nog 3 daagjes tot de echo... spannend!!!

hoe is het met jullie?

Deel Deze Pagina