Eerst symptomen na eisprong 2!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hallo Meiden!

Duimelot...hoe is het met je?? hoop zoooo dat je nog niet ongi bent!!!

En Glimworm,..ohjee kwaaltjes!! Het is idd voor een goed doel....Morgen de echo toch?? Hoelaat ??
    Duim voor jullie dat het een hele mooie echo is,....!!

Hier is het WEER drama!!
    Ik ben het zat, ik ben er echt even helemaal klaar mee....Gisteren ziekenhuis geweest en gister om 18.15 uur gelijk sacho mijn bed in gedoken,...
    Ik heb nog steeds restweefsel!!
    Ik wilde dus een checkup want ik wil niet zwanger worden als er nog restweefsel zit, dus gisteren een echo,...
    Maar gisterochtend ineens, zomaar uit het niets, bloed verloren...helder en vers bloed,..dus dat gelijk gemeld gisteren bij de echo.

Ze zag wat restweefsel zitten. Vorige keer zag ik het ook op de echo, nu niet, maar goed ik ben geen kenner he!
    Maar omdat ik daar dus altijd zit, want ikw il gewoon snel verder, zei die gyn dus,...ok laten we nog maar eens curreteren omdat je elke keer hier komt en er nu wel vanaf wilt toch,...?
    leek een beetje zo van, we curreteren wel dan zien we jou voorlopig hier niet meer....
    Maar goed, ik dus doorvragen of het wel kan anders zwanger worden nu,...Want ik wil echt geen curretage meer, maar ok! Dus zegt ze ja ik kan ook medicijnen geven (Provera ofzo) en dat wekt een eisprong op, en dan moet ik dat 10 dagen slikken en als ik dan stop word tik ongi en dan wat heftiger schijnt en dan kan het eventueel meekomen, maar ze gaf zelf al aan dat ze dacht dat het niet meer vanzelf komt, omdat het met ongi nu ook niet gekomen is....

Zegt ze ineens,....wanneer ben je ongi geworden, want zou dit niet iets nieuws kunnen zijn??
    dus ik gaf aan 31 mei vermoedelijk ongesteld te zijn geweest, moet wel deels kloppen met de curretage datum enzo, maar misschien heb ik later eisprong gehad en was dat bloed op de 31ste wel innestteling,...?? maar dan had ik toch nu wel al en positieve test moeten hebben,...
    dus ik vanmorgen getest voor de zekerheid en niet zwanger.....
    maar goed, ik naar de balie voor afspraak curretage, kan het pas over minimaal 3 weken!! belachelijk!!
    Dus ik gaf aan om dan ook maar die medicijnen te gaan proberen en dan inplannen voor curretage,....
    Ik kan het allicht proberen met die pillen, dat is 10 dagen slikken en dan ongi worden, dat is ongeveer met mijn cyclus nu ook het geval, en de curretage duurt toch nog een tijd,.....
    Maar goed, nu moet ik vanavond dus beginnen met die medicijnen en nu ben ik ineens zo bang,...stel je nou voor dat het wel iets nieuws is,...?? dan breek ik dat weer af,..
    maar kan het wel iets nieuws zijn?? we hebben wel gemeenschap gehad, maar wanneer mijn ei was,... weet ik niet!
    De gyn zou toch moeten zien als het iets nieuws is,...
    Ik vroeg nog, weet je zeker dat het niks nieuws is (want zij legde het toch een soort van in mijn mond dat het miss wel zou kunnen) zegt ze dus,...feitelijk (als ze uitgaat van 31 mei menstruatie) kan het niks nieuws zijn,..nee dat snap ik ALS ik 31 mei ongi had, maar ik had elke keer bloedingen dus misschien was het wel eerder...

Wat zal ik nu doen??
    Maandag gaan ze mij pas bellen om aan te geven wannee rik gecurreteerd kan worden,...
    Als ik met deze pillen begin ben ik sowieso 10 dagen en 2 dagen wachten op ongi en dan 5 dagen ongeveer ongi, dus totaal 17 dagen verder....en als ik nog vloei kan ik niet gecurreteerd worden, want ze gaan dan eerst kijken of ik schoon ben na die medicijnen??
    zal ik die medicijnen proberen en heeeel misschien geen curretage moeten, of gewoon curretage doen (ziet er sowieso naar uit dat het gebeurt, maar ik wil eigenlijk daaraan zien te ontkomen, wil niet meer!!) of zijn jullie bang dat het iets nieuws is,..kan dat wel??

ik wordt echt gek!! en waarom nou 3 weken wachten op een curretage!! kan toch niet! ben ik straks gewoon 7 maanden verder voor ik weer mag proberen, ik vind het zoooo oneerlijk allemaal!!

meiden, hoop dat jullie mij kunnen adviseren,...
    iemand misschien verstand van dat medicijn provera??

Dikke knuf en dank voor het lezen weer!!

kuskussssss

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Jeetje Berretje wat een verhaal! Kan me goed voostellen dat je in tweestrijd zit!
    Weet ook niet zo goed wat ik zou doen als ik jou was! Pfff... denk niet dat het iets nieuws is aangezien je negatief test en de gyn. je geen medicijnen zou meegeven als ze denkt dat het iets nieuws is!

De gyn geeft aan dat ze niet verwacht dat het los komt met die medicijnen dus ik denk dat ik zou wachten tot de curretage! Ook al duurt dat 3 weken. Stel dat je dan toch nog ongesteld bent dan gaat de curretage niet door en als het toch iets nieuws is dan zal dat over 3 weken zeker opgemerkt worden!!

Wat een onzekerheid voor jou zeg!

Denk aan je!! xx

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Dank je wel meis! Ja het is weer even dubben wat ik nou moet doen....wil er zo graag vanaf en weer verder....

Begint bij jou al op te schieten he....26 weken....!!
    Ik was anders aanstaande zaterdag al 18 weken geweest....jeetje, kun je nagaan!
    rustig aan he meis, en goed aan jezelf en de kleine denken.....

kussss

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hee meiden,

Veel te laat alweer, zit nog met een schuin oog naar de verkiezingsuitslagen te kijken vanuit mijn bed..
    IK was van 9 tot 24 uur uit huis, lange drukke dag, poehee ..

Jeetje Berretje, toch waar je al bang voor was, verdorie!
    Zo goed dat je er werk van gemaakt en aan de bel getrokken hebt.
    Helaas nog niet met het door jouw gewenste resultaat. Vervelend dat je weer zo lang moet wachten.
    En wat een verwarring dan weer over 'iets nieuws' ..
    Ik weet niet zo gauw nu wat je volgende stap moet zijn qua medicijnen of curettage ..
    Ben nu eigenlijk ook te moe om hele zinnige adviezen te geven.
    (was net al met Mac op schoot in slaap gevallen).

Ik zal morgenochtend weer met een frisse blik kijken.

Hier helaas toch ongesteld geworden vanochtend, en meteen flink.
    Dus meteen ziekenhuis gebeld om de afspraak voor de HSG-foto te maken. Dat wordt inderdaad volgende week dinsdagmiddag. De zevende dag van mijn cyclus. Brr, geen zin, maar wel goed dat het gebeurt. Gelukkig niet de 9e dag, want als ik weer een eisprong op de 11e dag heb, dan heb ik waarschijnlijk niet genoeg tijd (en zin) van te voren om te klussen en verlies ik ook een maand. En als je richting 41 gaat, gaat de tijd echt wel hard genoeg :(.
    Maar ja, het hangt natuurlijk ook een beetje van het verloop van het onderzoek af. Wat daar uitkomt ..

Nou ga ik toch maar mijn lampje uitdoen, ondanks de spannende verkiezingen. Kom op Job ... ;)

Tot morgen (zo) weer meer en alvast een goeie dag gewenst Berretje!
    Liefs,
    Duim

5. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Zo lieve meiden,

nu is het weer een wat christelijker tijdstip. Wel met flinke koppijn opgestaan van het TV kijken vannacht. En dan ook nog zo'n uitkomst .. :( Niet meer doen dus!

Ik heb je verhaal nog eens overgelezen Berretje, en tja, het blijft moeilijk om je een goed advies te geven. Gewoon omdat ik er te weinig over weet. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van medicijnen die hormonaal zijn, maar een curettage lijkt me ook wel vervelend voor je. Wat maakt dat je daar zo tegenop ziet? Zijn er nog vervelende bijwerkingen of risico's aan? Of dat het misschien daarna nog niet helemaal schoon is?

Is het mogelijk om nog een paar dagen te wachten met die medicijnen voor de zekerheid, zodat je weet dat je in ieder geval niet weer zwanger bent? Raar dat de gyn dat niet echt even uitzoekt trouwens.
    Je geduld word inderdaad op de proef gesteld, vervelend voor je.
    Maar ik denk ook dat haastige spoed zelden goed is. Het lijkt me wel zinvol om nog te proberen om eerder een curettage te krijgen als je daar toch toe besluit (maar ja, als er geen plek is is er geen plek). maar wat het reilen en zeilen in je eigen lijf betreft, gaat je lichaam toch haar eigen gang. En de kunst is daarop dan maar proberen te vertrouwen ..

Ik weet van mijn zus dat ze na de laatste miskraam (2e of 3e vorig jaar) pas echt het gevoel had dat ze weer helemaal hersteld was (wat ik interpreteer als schoon, zal ik nog even navragen) en toen ze daarna zwanger raakte ze ook het gevoel had dat het goed zat. En dit zonder medisch ingrijpen. Vergeet niet, zij is wel een stuk ouder dan jij, dus veel meer kans op miskramen.
    Maar wat ik wil zeggen is dat de natuur daarin ook haar eigen gang gaat, hoe moeilijk dat soms ook is, maar het wel zelf heeft opgelost. Het lijkt me goed om in ieder geval advies te blijven inwinnen en goed te overwegen of je wel of niet medisch in laat grijpen. Maar volgens mij doe je dat wel, ook bij andere forums. Tja, en geen twee lijven zijn hetzelfde net als zwangerschappen.

Wat ik in ieder geval zou proberen is het moeder worden toch iets meer tijd en ruimte te geven, zodat je er meer ontspannen in kan zijn. Die druk van tijd die je nu ervaart maakt het vooral frustrerender lijkt me ..
    Net als ik die druk voel wat betreft mijn leeftijd. Daar kan ik me ook helemaal gek mee maken en al bijna op voorhand moedeloos van worden. Terwijl we eigenlijk feitelijk nog helemaal niet weten hoe het voor ons beiden uit zal pakken ..
    Het is een groot avontuur, mooi en pijnlijk tegelijk. daar weet jij alles van. En wat we zelf kunnen doen doen we. Nou hou ik maar eens op met mijn 'geadviseer', en ik hoop dat je er iets aan hebt ..

Sterkte meissie, en aan iedereen hier: fijn dat we elkaar zo volgen en tot steun kunnen zijn!

Liefs!

En aan Glimworm: ik ben heel benieuwd hoe je echo gegaan is ..
    Laat je het ons weten?

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

voor de nieuwsgierigen :D:

de echo was helemaal goed, we hebben een duidelijk vruchtje gezien, zelfs ik, die nooit iets kan zien op een echo foto;)
    en we zagen ook heel duidelijk het hartje kloppen!!

(de echofoto staat trouwens in mijn fotoalbum)

ben er nog ondersteboven van!:)

volgende echo is de 24e, ik kijk er nu al naar uit en krijg al iets meer het gevoel dat de tijd wat sneller gaat
    bij de eerste echo heb ik er echt tegenaan gehikt, zo tergend langzaam leken de dagen om te gaan

kwaaltjes blijken tocch niet door te zetten :D zondag was blijkbaar een grote weeige vlaag. (zal je net zien, nu ik dit typ , komen ze he? hihi)

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Meiden!

Allereerst weer dank voor jullie advies en steun!

ik ben woensdag begonnen met die pillen en moet dat tot en met aanstaande vrijdag slikken,...dan menstruatie en dan zien we wel weer verder.
    Maandag bellen ze als het goed is van het ziekenhuis wanneer ik terrecht kan voor een 2de curretage, en ik ga ervoor dat ik zo snel mogelijk aan de beurt wil zijn....!

Glimworm wat goed dat de echo zo mooi was! Super meis!
    De 24ste heb je gewoon weer een mooie echo, geniet ervan he, zonde als je dat niet doet!

Duimelot, dan kje voor je advies.....we gaan het zien allemaal...
    Jij ongesteld geworden, balen zeg!! echt even klote he! maar goed meis, je zit in de molen om nagekeken te worden, en dat kan helemaal geen kwaad....en tussendoor wordt je vast en zeker stiekem eens zwanger.....MAak je niet te druk hoor meis!!

Hoe is het met de rest van de meiden?
    Juulz hoe gaat ie met je??
    mamavanbo met jou?
    Jeem,..ook alweer tijdje geleden?

Nou meiden, blijven posten hoor ;)

Dikke knufff

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey allemaal!

Idd een tijdje geleden ik lees niet vaak meer mee met t zwanger worden enzo :p even een beetje afstand genomen..

Hoe het hier gaat.. Best k*t eigenlijk hihi.. Volgende week vrijdag krijgen we de uitslag van de zaadtest en vind het echt dood eng..!! krijg de gekste dingen in mn hoofd en ben bang dat er echt wat mis is ( aan de ene kant fijn want dan worden we geholpen ) Maar toch! 21 juni moet ik ook weer bloedprikken dan gaan ze kijken of mn progesteron hoog genoeg is ( dan heb ik namelijk een ei sprong ) Dus spannend allemaal.

Verder ben ik ook druk met de bruiloft.. Pfoew hoop regelen en doen want nog iets minder als 3 mnd en het is zo ver :D Volgende week mn jurk passen.. en samen met mn vriend een pak kopen.. en schoenen voor onder mijn jurk.. Eind deze maand gaan we voor de taart :D Ook hebben we de getuigen gevraagd..

En ik heb voor januari een vakantie naar Egypte geboekt.. even een weekje er uit..

Maar las dat berretje nog een curretage krijgt jeetje meid wat vervelend :(:( denk je er van af te zijn zit er nog wat...

En glimworm fijn dat je eerste echo goed was..!! gefeliciteerd :D

Liefs

9. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Jeem!

Fijn om iets van je te horen, en misschien wel even goed van jezelf om afstand te nemen van het forum!
    Niet bang zijn voor de uitslag,...of het is goed,...prima! of het is niet goed en dan gaan ze er iets aan doen,...dat is alleen maar prettig dan,...maar nogmaals. ga van het positieve uit,...Dat probeer ik ook elke keer maar weer te doen...

spannend ook hoor de bruiloft, erg leuk! Maar ook zeker erg druk van alles regelen enzo....Ook goed om de gedachten daar even op te zetten toch...

nou meis, af en toe blijven posten hoor, en hou je ons op de hoogte wat betreft de uitslagen enzo???

dikke knuf

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja dat is ook zo hoor berretje maar toch die angst k weet t niet hahaha..

En ik zal jullie zeker laten weten wat de uitslag is ;)

En ja ik ben wel blij met de bruiloft even mn gedachten verzetten maar het vergt zo veel energie..!!:( Ben blij als de dag er is hoor hahaha..

Ik zal wat meer blijven posten hierzo!

Liefs

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Wat ontzettend fijn voor je Glimworm!
    Ik heb je echofoto bekeken, en ziet er heel lief uit, zo'n klein vruchtje.
    Genieten maar en zoveel mogelijk ontspannen blijven. Dat genieten lukt geloof ik wel als ik je handtekening zo lees. Lijkt me ook zo bijzonder om mee te maken en het dan ook voor je te zien.

Ik wens je veel geduld m.b.t. je volgende echo!

@ Berretje: Ik hoop dat je vandaag een betere datum hebt gekregen voor de curettage. En ben natuurlijk ook benieuwd hoe de uitwerking van de medicijnen zal zijn .. Heb je last van bijwerkingen of valt dat mee?
    Ik snap dat het een lastige periode is om zo te moeten afwachten, afhankelijk van wat je lichaam wel of niet gaat doen, afhankelijk zijn van plaats in het ziekenhuis .. Je geduld en vertrouwen worden wel op de proef gesteld. Ik hoop iig dat er snel wat 'schot in de zaak' komt, op welke manier dan ook.

En Jeem, niet panieken hoor. Stapje voor stapje door de onderzoeken heen, je hebt nog alle tijd. En verder fijn je aandacht op je trouwen richten.
    Krijg jij ook nog een HSG-onderzoek trouwens?

Hier:
    Vanavond moet ik de eerste pijnstiller slikken (naproxen) en dan morgen twee uur voor de HSG nog een. Zodat de boel alvast een beetje verdoofd is. Ik ben zo benieuwd ...
    Ik heb zelf het voorgevoel dat het aan de rechterkant nog weleens flink pijn kan gaan doen, omdat ik daar al chronische pijnklachten heb. Maar we zullen zien, niet teveel op vooruit lopen.

Nu las ik ergens over naproxen dat vrouwen die zwanger willen worden dit middel niet moeten slikken, omdat het de vruchtbaarheid nadelig kan beïnvloeden. Tja, wat nu weer ..
    Wat moet ik daar nu mee ..?

Ze zouden me als het echt zo slecht is, me dit bij de fertiliteitsafdeling nb toch niet mee geven? Misschien dat het dan alleen voor de eerstvolgende eisprong slecht is, maar dat wil ik ook niet, want dan mis ik weer een maand ..
    Nou ja, ik vertrouw d'r maar op dat ze weten wat ze doen ..

Nou, ik ga weer iets nuttigs doen.
    Liefs voor allen en tot later weer!

12. glimworm

lijkt me idd ook niet dat ze dat dan zomaar zouden voorschrijven als het kwaad kon.

misschien is het gevaarlijk voor vrouwen die al zwanger zijn

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland

hai meis!

Spannende dag morgen voor jou,...probeer er nog niet teveel aan te denken,...het komt goed meis, echt!
    Die pillen tja, die geven ze niet zomaar ga ik vanuit,....en 1tje of 2 moet niet heel slecht kunnen zijn denk ik,...maar goed, ik snap je gevoel, zou zelf ook zoiets hebben van ja hallo waarom moet ik dat nu weer slikken,...
    De onderzoeken zijn voor een goed doel meis,...Ik zal aan je denken morgen!! en laat je ons weten hoe het allemaal gegaan is??
    Extra dikke knuf voor jou even nu hoor!!

Hier niks gehoord van het ziekenhuis, dus ik belde zelf eind van de middag en ze zeiden dt ze niet gezegd hadden maandag te bellen, dat zeggen ze nooit,...! Hoe kan ik daar dan bij komen vraag ik mij af, maar ok!
    Dus ik gaf aan dat het zo wel erg lang gaat duren en dat ik het goed zat ben...ben straks gewoon 10 weken na 1ste curretage, dat kan toch niet!! ik ben goed pist!!
    Dus ik vroeg wanneer ik wel wat zal horen, nou hopelijk morgen gaf dat mens aan! Dus morgen ga ikz elf weer bellen en dan echt uit mijn slof schieten, ik wil verdomme actie!
    Anders bel ik morgen een ander ziekenhuis en kijk ik of ik daar eerder terecht kan, want ik heb het idee dat ik hier niet meer serieus wordt genomen,...

Glimworm, wat goed he een goede echo, zo fijn voor jou!!

nou meiden, fijne avond!

En jij Duimelot, nergens aan denken (weet hoe moeilijk he tis, maar probeer het meis!), en probeer goed te slapen meis! Ik denk aan je!!

kuskus voor allen

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden

@ Duimelot nee ik krijg geen HSG maar gelijk een kijk operatie als mn waardes goed zijn. Ik krijg die kijk operatie omdat ik nogal bekend ben met ontstekingen aan mn eierstokken en dus een vergrote kans heb op verklevingen ( die ze dan gelijk voor zover het kan weg gaan halen )

15. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hey meiden,

Na lang niks te hebben laten horen wil ik graag weer mee kletsen:)
    Ik heb jullie wel steeds gevolgd, maar ik wilde toch wat afstand houden. Samen met Jeem zat ik in een ander topic met een paar meiden, maar meer dan de helft wilde graag wat afstand, dus ik had niet meer zoveel om te kletsen.

Berretje, wat vervelend dat je steeds van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ze houden zoals ik het lees totaal geen rekening met jouw gevoelens en dat je het graag af wil sluiten. Ik hoop voor je dat je vandaag meer duidelijkheid krijgt en anders moet je inderdaad aangeven dat je er nu klaar mee bent en actie wil. Ik denk dat het goed is om s flink uit je slof te schieten, want anders maken ze gebruik van je en denken ze van: oh, zij kan nog wel even wachten. Heel veel sterkte meis.

Glimworm, ik heb je echo gezien en wat blijft het bijzonder he.
    Hoe voel je je verder?

Duimelot, ik zie dat je vandaag je hsg hebt. Spannend hoor.
    Ik hoop dat het meteen veel goeds oplevert. Je hoort wel vaak dat het dan meteen raak kan zijn. Heel veel sterkte en laat ons weten hoe het is gegaan!

Jeem, slopend he dat wachten! Probeer je niet te druk te maken, hoe moeilijk het ook is. Ik duim voor je dat de uitslag goed is.

Ik heb voor mezelf besloten dat ik naar een andere gyn ga.
    Ik heb altijd een fijne gehad, een vrouw, maar de laatste keer dat ik er was, 2 maanden geleden, voelde ik me toch niet zo prettig. Ik wilde heel graag dat er wat meer gedaan werd omdat ze een paar jaar geleden een onderzoek via echo had gedaan en zei dat ik hoogstwaarschijnlijk een lichte vorm van endo heb. Maar dat blijk je dus alleen vast te kunnen stellen via een kijkoperatie. Dus ik zei tegen de gyn dat ik toch graag onderzoek wil omdat ze een paar jaar geleden zei dat we niet te lang moeten wachten met de kinderwens. Nu zegt ze dat ik me niet te druk moet maken en dat ik gewoon te graag wil en dat het daardoor niet lukt!!!
    Ja, vind je het gek dat ik me druk maak, omdat ik gek word van onzekerheid! En ik heb bijna altijd last van bruine afscheiding voor mn ongi en ze zegt dus dat ik me daar echt geen zorgen over moet maken. Ze wil ook eerst dat ik ga tempen, dat doe ik nu dus ook, maar ik gebruikte altijd al ovutesten. Dat doe ik nu 2 maanden overigens niet meer, omdat ik dus wel probeer er minder mee bezigte
    zijn. Maar goed, om een heel lang verhaal kort te maken, ik wil nu dus naar een andere gyn in een ander ziekenhuis om te kijken hoe het daar gaat. Ik lees dus van meiden hier op het forum die met 6 maanden proberen ook onderzocht worden, nou dat wil ik dus ook.
    Meiden wat vinden jullie? Stel ik me aan en moet ik inderdaad nog wachten? Ik denk elke keer, oke ik wacht deze maand nog af en dan bel ik... Maar dat denk ik dus al een paar maanden.

Kuss

16. glimworm

nee ik vind zeker niet dat je je aanstelt, eerst verteld ze je doodleuk dat je misschien(dan wel een lichte vorm) endo. hebt, dus snapt ze toch wel dat je daar behoorlijk zorgen om maakt? en vervolgens zegt ze dat je je niet druk moet maken omdat het wel losloopt?

beetje raar allemaal :(

ik ben vorig jaar ook voor het eerst naar de gyn geweest, baarmoederecho gehad en semenonderzoek en die gyn (het is een man) staat me ook totaal niet aan, hij komt op mij heel koel en arrogant over. ik voel ook totaal geen klik.
    gelukkig zijn we na die 2 afspraken niet meer teruggeweest, (zie resultaat in mijn banner) maar mocht ik weer een gyn nodig hebben ga ik ook voor een andere kijken

het lijkt me een stuk fijner voor jezelf als je een goede klik met je gyn hebt en er ook op kunt vertrouwen. dat scheelt al de helft.

succes met het vinden van de juiste!

17. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Dank je glimworm. Ik kon het ook altijd goed vinden met haar en ze heeft me ook elke keer onderzocht om te kijken of mn eierstokken schoon zijn maar dat lijkt me toch niet genoeg alleen ff met zon echotje naar binnen? Maar nu doet ze ineens zo. En ja het kan best zijn dat als je er teveel mee bezig bent het alleen maar langer duurt, maar als je het zo graag wil kan je dat echt niet zo makkelijk van je af zetten, ik niet tenminste. Maar nu weet ik niet wanneer ik een afspraak zal maken, deze maand nog afwachten of gewoon mn stoute schoenen aantrekken...

Ik hoop voor jou dat je de gyn nooit meer nodig hebt. In ieder geval 9 maanden lang niet:)

Kuss

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Vandaag telefoon gehad, en ik zou donderdag terecht mogen zei ze, voor mijn missed abortion,...dus ik zeg,...2de curretage toch,...??
    Ohhh dan heb ik het niet goed gezien zei die vrouw,....dan bel ik u later terug,....

Dus ik weer wachten,...belt ze terug, dat ik pas 2 juli aan de beurt ben,...ik ging uit mijn stekker zeg! ik werd echt even boos. Eerst zegt ze donderdag en dan ineens 2 juli, dus ik vroeg of ik niet belangrijk genoeg was en er geen spoed bij was,...
    Ik heb gezegd dat ze nog maar eens in de planning moest kijken en mij vandaag nog terug moest bellen,...
    En wat denk je,...ik kan maandag terecht! Helemaal top!
    Maar zo fout dat ze eerst al niet weten waar ik voor kom,...dan niet belangrijk meer ben en dan ineens mag ik toch maandag, want je met infectie gevaar enzo moet ik toch maandag komen,...!

MAar goed, volgende week is het hopelijk allemaal achter de rug!
    En bij ons prikken ze niet op hcg, wat ik heeeel raar vind, maar daarna mag ik dus als het goed is weer verder gaan,....

Pffffff hopelijk snel een einde aan deze ellende, en ik hoop het echt nooit meer mee te maken,..en ik wens ook dat niemand anders het ooit meemaakt meer...!!

En Duimelot, hoe is het gegaan vandaag...ben zo nieuwsgierig meis!!

ik klets snel weer bij morgen, moe tnu echt wat in huis gaan doen!

Dikke knufffff

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ LaFemme,

Nee hoor meid je stelt je echt niet aan!!
    En wat ik weet is dat ze endo pas vast kunnen stellen na een kijk operatie ( mijn eierstokken zien er ook mooi schoon uit ) maar dat schijnt niks te zeggen..

Ik zou zeggen ga naar een andere gyn en zeg gewoon dat je langer als 1 jaar bezig bent! Dan word je gewoon binnenste buiten gekeerd..!!

20. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ja maar ze kunnen natuurlijk info opvragen bij het andere ziekenhuis, voor de overdracht zeg maar. En mn gyn weet dat we niet langer bezig zijn dan een jaar. Maar ik denk toch dat ik morgen ga bellen. Het is de gyn van mn zus en zij heeft er meer dan 2 jaar over gedaan dus wie weet dat ze mij dan wel eerder willen onderzoeken.

Oh Berretje, wat een achterlijke mensen daar zeg bij jouw in het ziekenhuis!! Maar heel goed dat je op je strepen bent gaan staan!! Als je uit je slof schiet dan kunnen ze ineens meer voor je doen. Heel raar dat dat altijd op zon manier moet gaan. Maar fijn dat je nu eindelijk maandag kan.

Deel Deze Pagina