Eerst symptomen na eisprong 2!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Lieve meiden!!

Zo ik ben er weer even,...was even rustig alles aan het meelezen, maar kon het niet opbrengen iets te typen,...sorry!!
    Ik ben nog thuis,...voel mij nog niet 100% en vind dat ik dat wel moet zijn voor ik weer ga werken,....
    Heb nog zere steken in mijn buik, en ik weet het, het mag niet,..en van vriendlief ook niet, maar ik denk het toch de hele tijd, het voelt niet goed...
    MAar ik ga mij nu even nergens druk meer om maken (ookal had ik elke keer gelijk)
    Ik ben ook bang, bang dat het niet meer lukt, bang dat ik verkleving in mijn baarmoeder heb/krijg van die curretages, bang voor alles gewoon,...dus daarom, nergens aan denken hier! hahaha
    Ik heb vandaag heerlijk relaxed,...niks gedaan,..
    Gisteren heb ik het hele huis door gewerkt, slecht, ik weet het, het was ook veelste veel, ik was kapot savonds, draaierig en lag vroeg in bed, maar het MOEST gewoon schoon en ook echt ALLES! hahaha

Morgen nog even een dagje relaxen, en wasjes draaien en kijken of ik mij weer beter voel voor vrijdag en dan dus wel werken,..

Duimelot,...voor jou duim ik ook nog steeds hoor,...wanneer hoor je nou precies meer....> ben erg nieuwsgierig!
    En zus, jij ook he,...jeetje meiden, allemaal iets anders, maar allemaal hebben we wat ;)
    MAar onthou, het komt goed, met ons, allemaal! Ook met 36 en 41 jaar!!

Jeem,..al ongi?? hoe voel je je verders?

Nou meiden, ik ga nog evn kijken of ik wat kan klussen in huis, er moet nog zoveel gebeuren maar ik kan mijn zin er niet toezetten deze dagen,...en ik wil verder! zeker als het ooit weer lukt, dan wil ik dat alles geverfd is met die stink verf op terpetine basis....!!!

Dikke knuf voor jullie allemaal, en ik denk aan jullie hoor!

Dikke knufffff

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

hier een dagje gewerkt vandaag en het was zo verschrikkelijk warm op mn werk was niet leuk meer :(:(

Lieve berretje met jou is vast en zeker alles in orde ookal denk je van niet ( wat ik ook volkomen begrijp hoor! ) Maar meid ook jij moet positief blijven ;) Hoop Echt dat je ongelijk hebt en dat alles goed is dit keer!!!

@ duimelot hoe is het met jou weet je idd al meer???? Of was dat nou morgen? ( Heb een geheugen van een zeef op het moment sorry daarvoor )

En idd zus ook voor jou geld geef de moed niet op meid! Wij raken vast en zeker dit jaar allemaal zwanger! Dat kan niet anders ;)

@ Hier nog niet ongi wel een beetje rosige afscheiding dus zal morgen wel komen :( Achja ben t wel gewend nu kan er niet echt verdrietig meer om zijn stom he?

Morgen avond lekker voetbal kijken alleen ben ik de bob :(:(

Dus geen wijn voor ikke..

Liefs

3. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hai Hai allemaal,

Ik zit er ook weer achter hoor, wat een forum toch ..
    Zo maar snel weer even in de zon na een lange vermoeiende ingewikkelde werkdag.

en jij gekke Ber, je bent me dr ook één, zo hard aan de schoonmaak in je huis.
    Kom hier ook maar even langs ;). Kan me ook wel voorstellen hoor, toch een soort nestdrang en afleiding in al dat gewacht ..
    Ik moet het eigenlijk ook doen, klussen in huis, zeker nu het nog kan qua conditie. Je weet maar nooit hoe het is na die kijkoperatie.
    Maar alles is nu toch ook zo onzeker en onduidelijk wat huizen betreft, want samenwonen wordt nu toch ook een reëler plan.

Maak het niet te gek hé, beetje rustig aan, is goed voor de wederopbouw van je 'nestje' zullen we maar zeggen.

Morgenochtend om 11 uur krijgen we alle andere uitslagen te horen. toch wel behoorlijk spannend, qua hormoonwaardes en ook eventueel uitstrijkje (weet niet eens zeker of ze dat gedaan hebben ..)
    En wat de prognoses dan zijn, en de wachtlijsten natuurlijk voor de laparoscopie en /of IVF .. en de kans op vervroeging.

Ik was gisteren zo verdrietig om te voelen dat mijn eisprong was geweest (keurig op dag 13). Om alle tekenen te voelen, helemaal voor niets, in het 'luchtledige' als het ware .. We hebben ook niet meer gevreeën, ruim anderhalve week, dus nul kans op zwangerschap.
    Echt heel raar om dat voorbij te laten gaan, na al die maanden zo zorgvuldig gepland te hebben, elke ochtend tempen (doe ik nog steeds trouwens) en zwanger-worden-vitamines, foliumzuur, niet drinken en ander gedoe..

Ik heb vanmiddag lekker een glaasje witte wijn gedronken. Gelukkig is de antibioticakuur klaar. Nu hopen dat het geen nare bijeffecten heeft. Voorlopig 'probio' ik nog even stevig.

En ja Zus, we zijn nog hartstikke jong ;)! Zo voel ik me ook. Ben wat alles betreft een laatbloeier, net als mijn liefje.
    We gooien de handdoek zeker nog niet in de ring.
    En als die HSG goed is bij jou, lijkt het mij juist heel fijn om de natuurlijke manier toch een kans te geven, die dan ook vergroot is na dit onderzoek. Geen gedoe met hormonen en eicelpuncties, ja toch ..?
    (er is trouwens ook nog IUI, wat minder ingrijpend is).
    Ik zou trouwens niet teveel opzien tegen die HSG hoor, mocht je dat doen. Het onderzoek viel mij in ieder geval reuze mee. Niet echt pijnlijk en heel goed te doen. Ik duim ook voor jou!

Okee, ik stop er weer even mee, moet ook nog even eten.
    Veel liefs voor iedereen!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey Lieve meiden!

Nou weer even een berichtje van mij...

Ben vandaag ongesteld geworden ( had het al verwacht hoor!!)
    Dusja.. 2 weekjes wachten dan de afspraak spannend!!:D
    Heb er zin in en ben onwijs benieuwd wat er uitkomt!!:D:D
    ( Stom he )

Hoe is het verder hier dames?

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    owwwww Duimelott ben het helemaal vergeten

Maar meid succes vandaag!
    En ik denk aan je!!

6. zus01

zus01 Niet meer actief

@jeem. blij met je NOD...dat hoor je niet vaak! ;)
    maar je weet nu hoe het verder gaat, das wel een geruststelling...

@duimelot. hoe is het gegaan??

@berretje. alles goed met jou? wel beetje van het mooie weer genieten heh?!

ik heb net mezelf even moeten terechtwijzen. ik hoorde via via dat de ivf bij die 'vriendin' niet gelukt is. ik voelde me een soort van opgelucht...heeeel slecht van me heh? ik vind het echt sneu voor haar en haar man, maar het was voor mij een soort relativering. beetje dom gedacht van me. maar goed..

nou meiden, ik hou het kort. veels te mooi weer om achter de PC te zitten. fijne avond met een mooi potje voetbal! (voor de liefhebbers...)

7. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Goh ja Jeem, blij met je ongesteldheid, gek hè .. Als je toch in die onderzoeksmolen zit, is het dan fijn dat het komt.
    En ook fijn dat je niet opziet tegen de uitslagbespreking. Dat getuigt van vertrouwen.

Zus, tja rot voor je 'vriendin' en tegelijk rustiger voor jou, dat kan ik me voorstellen. Hadden we allemaal maar zo'n groot hart dat we geen last zouden hebben van jaloezie en dergelijke rotgevoelens ..
    Ik vind het een hele kunst en gaat mij ook niet vlekkeloos af.
    Ik ben bijvoorbeeld heel bang dat mijn schoonzusje van net dertig binnenkort zwanger raakt (wil ze nog helemaal niet, maar je weet maar nooit), en dan mijn oudere zus die binnenkort haar 3e kindje gaat krijgen. Zo bang dat ik als enige van de drie, degene die al van jongs af aan kinderen wilde, kinderloos zal blijven .. :(

Het zag er niet zo rooskleurig uit vandaag bij de afspraak.
    Ik heb de röntgenfoto's gezien en kon duidelijk zien dat de contrastvloeistof echt mijn eileiders niet uit kon. Soort opgeblazen ballonnetjes leken het wel.
    De gyn was ook niet heel optimistisch over de slagingskans van een operatie en heeft me gevraagd rekening te houden met het moeten verwijderen van mijn eileiders ..:(. Die zouden anders ook nog het succes van IVF in de weg kunnen staan. Ik ben dus weer opnieuw behoorlijk verdrietig. Aan de wachttijd valt in mijn ziekenhuis ook niets te doen en ik kan ook niet alvast op de wachtlijst voor IVF (6 to 8 maanden :$), dus we moeten echt gaan rondbellen. Waarschijnlijk wordt er begin september de laparoscopie gedaan, waar ze al anderhalf uur voor heeft uitgetrokken. Brrr ..
    Mijn hormoonwaardes waren gelukkig wel goed en het zaad ook. Geen tekenen van vervroegd in de overgang ofzo. Nu moet ik de 3e dag van de cyclus nog een echo om te kijken hoeveel eicellen er aan het rijpen zijn en weer een bloedonderzoek. Wat een gedoe allemaal.

We zijn vanmiddag lekker even gaan varen, dat hielp wel even als afleiding, maar het blijft voelen als een donkere wolk die boven mijn hoofd hangt ..

En Berretje, gaat het weer een beetje met je? hoe is het in je buik? Alles geschilderd met die vieze verf? ;)
    Ben je nog angstig over of het wel goed is gegaan / gedaan, of vertrouw je het inmiddels wat meer. Lastig hè .. Ik snap het hoor.

Nou, ik moet nu maar eens naar bed. Morgen de wekker weer om half zeven. In ieder geval heeft Nederland weer gewonnen :).

liefs voor allen!

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

@ Duimelot: jeetje meis wat een rotnieuws!:( dikke knuffel van mij en glimmeke

@ Zus: das echt geen rare gedachte hoor! ik ken het maar al te goed. ik heb ook bij sommige kennisjes (die ik eigenlijk ook niet echt mag) gewenst dat ze een miskraam zouden krijgen en helaas is dat bij hun ook gebeurd :$ op zo'n moment voel je je door en door slecht, maar je weet diep van binnen dat het niet door jou gedachtes komt. Het is gewoon iets gevoelsmatigs en hoe stom ook, ook heel natuurlijk, zeker als je iets heel graag wilt en het niet lukt en zeker als je daar al een tijdje voor bezig bent.

maar leuk is anders idd.

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    JEetje duimelot wat een verschrikkelijk nieuws :(:(
    Krijg er gewoon kippenvel van.
    Weetje wat je kunt doen meid even je zorg verzekeraar bellen.. Die kunnen bemiddelen en bij sommige ziekenhuizen kan je dan eerder terecht.. Tenminste mijn zorgverzekeraar doet dat wel..

@ Zus nee dat is geen gemene gedachten k heb t zelfde gehad met mijn schoonzusje 2x zelfs... Die meid werkt 5 dagen 10 uur per dag en dr vriend ook zoiets om de huur te kunnen betalen en de boodschappen.. En dan willen ze een kindje.. ze heeft nu 2x een miskraam gehad.. Erg sneu voor haar serieus.. Maar om nou een kindje te nemen als je net aan rond kan komen.. Vind ik sneu

10. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Duimelot, ik zat het met open mond te lezen. Ik kan er wel omheen draaien, maar het is gewoon k*t!!!! @#$%^^&*!!! Zo dat moest er ff uit!! Is het misschien zo dat als je naar je HA gaat hij/zij misschien een afspraak kan maken in het ziekenhuis? Die krijgen het vaak wel voor elkaar. Ik vind het echt belachelijk dat ze je zo lang laten wachten omdat je leeftijd toch een rol speelt.
    Lekker dat jullie even samen zijn gaan varen en belangrijk is om er veel met elkaar over te praten. Hele dikke kus voor jou!!

Jeem, balen van je ongi, maar ik snap wat je bedoelt. Ik heb nu ook telkens als ik ongi ben dat ik nuchter zeg, oh ik ben weer ongi geworden. Alsof het normaal wordt ofzo.

Zus die jaloezie is heel menselijk. Van de week zat ik in de tuin en ik hoorde de buurvrouw huilen. Zij is dus zwanger en ik dacht echt heel even zou er wat mis zijn?? En dat ik dat niet erg zou vinden, en ook echt omdat het rare mensen zijn hoor. Maar toen dacht ik wel, oh wat ben ik gemeen!Maar de jaloezie blijft.

Berretje, hoe gaat het met je? Schiet je huis een beetje op nu?

Glimworm, groeit je buikje al lekker?

Nou meiden, ik ga van het mooie weer genieten.Doen jullie dat ook?

Kuss

11. zus01

zus01 Niet meer actief

@duimelot. jeetje, meid. wat een nieuws. en dan ook nog te horen krijgen over die vreselijke wachtlijsten! ik snap werkelijk niet dat dat bestaat in zo'n land als nederland! hebben jullie overwogen om IVF in het buitenland te proberen? ik heb geen idee of dat kan, maar ik geloof dat de wachtlijsten daar een stuk korter zijn.
    sterkte ermee....

wel goed om te horen dat ik niet de enige ben, met die jaloerse gedachtes. ik vind het vreselijk om dat te voelen, maar ik kan er echt niets aan doen. en het lijkt echt alsof ik overal om me heen zwangere vrouwen zie. mijn vriendinnenkring maakt het er niet beter op. ik ben, met 2 andere, de enige die niet zwanger is. en die andere 2 zijn puur omdat de 1 nog maar net in een relatie zit en de ander omdat ze volgend jaar nog een wereldreis willen maken....
    frustratie alom!

ik wil heel graag gaan genieten van het weer om iig mijn gedachtes even te laten gaan, maar ik heb vanmiddig om 14.30 uur nog een sollicitatiegesprek. onmogelijke tijd, maar het kon niet anders. baal er flink van en ook omdat ik eigenlijk helemaal geen zin heb om te gaan (ik heb op dit moment hartstikke leuk werk, maar de toekomst van dat bedrijf is een beetje onzeker ivm de crisis en dus kies ik eieren voor mijn geld)
    ik hoop dat ik snel klaar ben, dat ik vanmiddag nog even in het park hier om de hoek kan liggen en boek uitlezen, waar ik al lang geleden aan begonnen ben.

meiden, hou jullie taai. zwangeren; geniet ervan! en we spreken elkaar weer....;)

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Lieve lieve Duimelot!

Sorry voor mijn late berichtje, wij waren weg gisteren,......!!

Jeetje wat een verhaal weer zeg! Klote, rot, niet tof en helemaal niet leuk!! We gaan in ieder geval nu nog uit van een goede operatie en dat het wel slaagt,...Zo niet, kun je voor IVF!! Onthou dat meis, probeer het (ik weet het het is heeeel moeilijk!!) maar positief te denken,...!
    Het kan zijn dat het wel slaagt! en je geeft je nu alvast op voor IVF (of kan dat niet??) en mocht het niet slagen, ben je daarvoor aan de beurt....Het duurt wel lang, maar nu moet je eerst die onderzoeken nog en die operatie, dat kost ook tijd, dus die tijd kun je hopelijk al ingeschreven staan voor IVF...

Ik snap je helemaal hoor meis, dat je je zo klote kan voelen,...maar laat je lekker vertroetelen door je mannetje,...die staat er ook miss weer anders in dan jij, maar laat het jullie goed samenbrengen,....

Fijn dat je even bent gaan varen, maar ik ken het gevoel dat je je toch somber voelt dan,....maar probeer te genieten van elk moment, ook met je vriend samen! want echt het komt goed meis,...Dit is nu ontdekt,..had ook late rontdekt kunnen wordenm, of helemaal niet...dus nu kijken we vooruit...! afgesproken ???

Hier gaat het prima verder...wat draaierig in mijn hoofd nog, en ik vloei nog wel helaas....! maar de buikpijn is zo goed als weg,..beetje ongi gevoel, maar dat is geen probleem....
    Ik ben voornamelijk erg nieuwsgierig wanneer mijn ei komt en of ik mijn cyclus weer een beetje op gang krijg,....en ik wil dit eitje eigenlijk wel gaan benutten, maar innesttelen kan toch nog niet goed, dus moeten we het maar even een maandje inhouden ;)
    Eerst nog maar even naar de gyn over 6 weken en dan groenlicht zien te krijgen,....

Jeem...ongesteld, wel fijn om te weten waar je nu aan toe bent,....en ook vooruit kijken weer,....laten we dat met zijn allen proberen te doen....!
    Ook jij zus! hahaha

nou meiden, hele fijne dag,..geniet van het weer en laat de zon door de donderwolk schijnen Duimelotje!!
    Ik kan niet voelen wat jij voelt, maar ik ken het idee wel dat de zon niet meer lijkt te schijnen, maar ook dat komt goed, echt!

Dikke knuf!!

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

nee die groeit nog niet, de baby gelukkig wel ;)
    maar ik heb van mijzelf al een behoorlijke reserve dus lijkt het alsnog of ik 4 maanden onderweg ben :)

14. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve meiden,

dank jullie heel erg voor jullie betrokken reacties! Zo fijn om dit niet allemaal in mijn eentje te beleven. En ik ga echt proberen iets aan de wachttijden te doen, misschien inderdaad via mijn verzekering. Gelukkig heb ik maandag overdag vrij, dus dan kan ik misschien al wat telefoontjes plegen.

Ik ga snel wat uitgebreider schrijven en op jullie reageren hoor. Ik was veel weg, en buiten natuurlijk vanwege het mooie weer. Ik hoop jullie ook.

En Glimworm, gefeliciteerd zeg met je mooie echo! Wat fijn dat je kleintje zo vitaal in je buik rondzwemt en zwaait :).

Nu maar hup naar bed en hopen dat ik niet weer zo somber wakker word ..

Tot meer en liefs van mij!

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey lieve meiden,

Had weer ff niet gereageerd ben weinig thuis geweest vanwege het weer :)
    Gister hebben mijn vriend en ik gewinkeld..
    Zijn trouwpak gekocht.. En nieuwe schoenen.
    Ennn en nieuwe tv voor in de slaapkamer en heb gelijk mezelf even gekieteld met nieuwe kleding en een lekker luchtje en 2 nieuwe brillen een gewone en een zonnebril soms wel even nodig hahaha.

Vandaag ook weer heerlijk weer dus in de zon zittennnn moet natuurlijik wel een kleurtj op doen voor 8 september :D hier is mn ongi weer bijna weg whoehoooeee :D En dan aftellen naar vrijdag 9 juli :D:D

16. zus01

zus01 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Iedereen van het lekkere weer genoten? Ik ben (gelukkig) ook nauwelijks binnen geweest, we genieten er maar goed van toch?

@duimelot. fijn dat je vandaag even de tijd heb om orde op zaken te stellen. ik ken dat gevoel: anders blijft het maar malen in je hoofd. succes!

ik voel mijn ongesteldheid aankomen! na al die rondes ken ik mijn lichaam nu al geen ander. standaard vlak na mijn ei, pijnlijke borsten en dan zo'n dag voor NOD wordt dat minder en word ik prompt ongesteld. Ik verschil alleen nog wel eens in mijn cyclus (of 26 of 27 dagen), maar werd vanmorgen wakker zonder pijn in de borsten. ook een beetje zeurderige onderbuikpijn, dus bereid mezelf maar vast voor. Dan dus bellen met het ziekenhuis voor een HSG!
    nadat de vorige onderzoeken allemaal goed zijn uitgepakt, zit ik me nu hier weer druk om te maken. Wat als ze hier iets vinden, wat ernstig is? weer die spanning van wachten...soms wou ik dat ik tijdmachine had...pfoe....

Nou meiden, ik ga vandaag nog even van het lekker weer genieten. hierna is het gedaan met de rust en moet ik weer vol aan de bak! :(

Fijne dag!

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ook goeiedag lieve meiden,

Ik zit alweer de hele ochtend op internet te speuren naar allerhande informatie, over wachttijden, IVF, Laparoscopie ,leeftijd, kansen, veel mislukkingen (jezus, wat ontmoedigend), etc etc. Word er een beetje naar van, dus ik stop zo. Hup naar buiten. En misschien moet ik dit ook maar gewoon samen met mijn vriend doen, wat betreft 'wachttijdverkortings-onderzoek' , anders verdwaal ik echt ..

Misschien gaan we het wel in het buitenland proberen, maar qua volledige vergoeding is dat niet gunstig en wij zijn helaas ook de rijksten niet. Maar ik sluit het niet uit.

Ik hoop zooooo dat ze mijn eileiders nog open krijgen en ze nog een beetje okee zijn ... Zucht.

Lieve Zus, tja, op een gegeven moment ga je je lijf goed aanvoelen hè. Hoewel Berretje, net in de maand waarin ze het minste voelde zwanger bleek te zijn .. ;) . Maar goed dat je er rekening mee houdt dat je ongesteld wordt.
    Hoe is trouwens je sollicitatie gegaan? En nog fijn met een boek in het park gelegen?
    Tip voor de HSG, probeer 'm zo snel mogelijk na je menstruatie te plannen, zodat je eventueel nog je eisprong kan benutten die maand (tenzij anders geadviseerd natuurlijk). Jij hebt volgens mij ook vroege eisprongen. Is ook wel fijn als je niet meteen weer hoeft te vrijen na de HSG. En anders komt natuurlijk weer een volgende maand.
    Mocht je antibiotica moeten slikken, net als ik, zou ik meteen ook aan de probiotica gaan (op tijden precies tussen de AB-pillen in). En liefst een goed merk, zodat je zo weinig mogelijk last van bijwerkingen krijgt. Het gaat hier behoorlijk goed moet ik zeggen. Geen tekenen van candida o.i.d. (en straks weer lekker een ijsje ;)).

@ Jeem, lekker zeg dat jullie zo gewinkeld hebben. Een mooi trouwpak, fijn dat dat vast in orde is. En jouw jurk, wordt ie mooi? Vast geheim voor je lief heh ..?
    En lekker even andere dingen kopen, kan toch wel prettige afleiding geven en troostrijk voelen.

En hoe is het met jou La Femme?
    Dank je voor je meeleven!

Berretje? Jij weer aan het werk waarschijnlijk? Beetje opgeknapt?
    nog aan het vloeien?

Gaan jullie nog voetbal kijken?

Ik moet vanavond een therapiegroep in mijn eentje begeleiden, want de psycholoog waar ik mee samenwerk kan er niet zijn. Altijd weer een beetje spannend. Maar ook goed om te doen!

Nou, toch weer een heel verhaal. Liefs voor jullie allen,

Duimpje

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
  19. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Ladies!

Wow Jeem is dat je jurk?? Te gaaf gewoon,...Als ikd at zie wil ik helemaal trouwen! hahahaha

Duimelot,...wat wijzer kunnen worden met het zurfen op internet??
    Weet je al wanneer je aan de beurt bent voor het onderzoek?? of bellen ze als er plaats is ofzo?

Ik ben weer lekker aan het werk,..zelfs gisteren gewerkt! hahaha met dat stralende weer! Dramaaaaaaa
    MAar goed, ik ben dus weer aan de slag,...ik vloei niet meer...! Heel soms nog wat donker slijm (sorry!!!) maar positief volgens mij....dus ja,...nu afwachten tot de echo, maar ik heb besloten dat ik niet meer erover nadenk (teveel) en dat we gewoon weer lekker gaan knuffelen als we daar zin in hebben...
    Het kan toch niet goed innestellen (hebben ze gezegd) dus waarom zouden we niet gewoon lekker lief voor elkaar kunnen zijn toch,..Alhoewel met die warme weer,..pff wat een gekleef en geplak, niet lekker! hahaha

nou meiden, ik ga snel even eten maken, hebben net voetbal gekeken....Geef er niet zoveel om, maar wil het ook niet missen hahahaha

Dikke knufff voor allen!!

Ennuh Jeem,....jij zult echt stralen op jullie bruiloft, wat een jurk he,....gaaf!!

kuskus

Deel Deze Pagina