Eerst symptomen na eisprong 2!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zus01

zus01 Niet meer actief

Goedemiddag ladies,

Zit ik dan, in me oranje-shirtje...af te tellen tot vanaaf...Hoop wel dat het een beetje afkoelt, want ik vind het weer enorm benauwd buiten! bah!
    Maar dat mag de pret niet drukken, natuurlijk

@berretje, ik hoor 23 juli de def. uitslag van de HSG en dus ook of de 2e foto een goede terugvloeiing heeft laten zien. ik hoop eigenlijk niet dat ik daarna nog een laparascopie hoeft te ondergaan, maar ik reken er eigenlijk wel al op.
    ik heb wel het idee dat er enorm veel troep uit mijn lichaam is gekomen, na die HSG. Heb 2 dagen gebloed (geen pijn verder) en gister kwam er ook nog een enorm klodder taai bloed mee...sorry voor de grafische omschrijving. ik dacht eerst dat het slijm (met bloed) was aangezien ik altijd slijm voor mijn ovulatie heb, maar dit leek me veel taaier...ik heb het even onderzocht (nogmaals..sorry...) en het leek wel een soort vlies....ik schrok ervan, maar was ook een soort van opgelucht. misschien heeft dat al die tijd wel in mijn baarmoeder gezeten en is het nu, door die HSG, eindelijk los gekomen.
    ik bloed nu, gelukkig, niet meer, alleen nog wat oud bloed...grote schoonmaak in mijn baarmoeder dus!

wel bizar trouwens dat we nu met zoveel meiden zijn die in de MMM zitten...zo zie je maar; het is echt nog niet makkelijk om ''zomaar'' zwanger te worden.
    ik vind het wel reuze-fijn dat ik mijn ei (hahah) hier kwijt kan. heb veel aan jullie steun en ik hoop dat ik andersom ook wat steun kan geven, natuurlijk...

houdt iedereen het verder een beetje vol met de hitte?
    gaan we vanavond voetbal kijken?
    ik ga in de stad op een groot scherm kijken. en hoop natuurlijk op een positieve afloop voor oranje!
    hup holland hup!!

fijne dag dames en hopelijk tot schrijfs!

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Zus!

lekker voetbal kijken, je zult wel al in de stad zijn,...Wij kijken gewoon thuis,...vriendlief is bang dat hij het in de kroeg op buiten op een scherm niet goed kan zien en hij wil alles nauwkeurig volgen ;)
    Dussss wij vieren hethier,..ook gezellig!

Hmmmm je omschrijvingen zijn toch niet erg,...hoort erbij, en daar zijn we voor,...Wel fijn dat het bloeden gestopt is...en alles wat eruit is, kan er maar uit zijn toch!! laten we hopen op een goede uitslag voor ons allemaal,..en snel een kleintje in onze armen hebben,....Ooit komt het goed met ons allen,...Allen onze ooievaar neemt een omweg,...maar hij gaat het vinden, dat zeker!

Nou meiden, veel plezier met de voetbal en tot snel!

kus

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Lieve Duimelot!!
    we hebben je gemist hoor, maar gelukkig ben je er weer bij,... ;)
    Drukke week dus,...denk je een beetje aan jezelf meis!??
    nu weer even naar Belgie,..en wanneer ga je op vakantie?
    Lekker hoor, samen even weg,...leuke dingen doen en gewoon even niet werken en uit de dagelijkse sleur,...goed zo meis!

positief dus je onderzoek donderdag,...kijk dat willen we horen!! en dat gaat met de rest ook echt goedkomen,...je leeftijd speelt nog helemaal geen rol,...want alles is nog goed op gang,...!! Dus dat leg je nu even naast je neer he meis ;)
    Ik kan mij je gevoel wel voorstellen hoor,..ook al ben ik wat jonger, maar het zag er goed uit, dus dat is stap 1...!

nou meis, succes in belgie van de week,...niet te hard werken met het mooie weer,...! en tot snel weer!

dikke knufffff

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Duimpie, jij zit trouwens wel goed zeker in Amsterdam met de voetbal?? gaaf man!

wij gaan dinsdagavond naar Derk Ogilvie in Amsterdam,..ik hoop dat we de stad in kunnen komen met die drukte van de huldiging (of ze nou winnen of niet, die schijnt sowieso er te zijn!)

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

@ Duimelot nee ik krijg helemaal geen HSG ze gaan me opblazen met lucht en dan gaan ze met een cameratje kijken of ik verklevingen heb en of mn eierstokken door gankelijk zijn.

Aangezien ik een keer een bacterie heb gehad waar nog restjes van kunnen zitten die kunnen ze met een hsg je buikholte is spuiten en dan ben ik ver van huis zeg maar.
    ( Bacterie is niet meer actief gelukkig ) Maar het zekere voor het onzekere.

Ja gelukkig is er voor ons nog hoop van mn vriend zn kant dan.. Want weet nog steeds niet hoe het bij mij is ;) Maar dat hoop ik snel te weten...

Verder heb ik een rot weekend gehad zal jullie de details besparen maar laat ik het zo zeggen mn vriend had zaterdag zijn vrijgezellen feest en was na 1,5 uur al zo ver heen dat ik hem om half 8 al weer op kon halen en we hem met 3 man naar boven hebben moeten tillen..

Jullie kunnen wel begrijpen dat k dus best kwaad was en heb hem gister de hele dag niet aangekeken of ook maar iets tegen hem gezegd.... Gelukkig begreep hij die hint vanacht om half 2 eindelijk en heeft gezegd dat ie niet meer gaat drinken en heeft zn excuus aangeboden ( nu maar eens kijken hoelang hij dat vol houd )

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    alles goed met mijn dinnetjes van het forum??? hoor of zie even niks meer van iemand,...!??

Hiero ongi geworden,..helaas!! tuurlijk ik wist het hoor, maar stiekem hoop je dat het gelijk weer raak is natuurlijk,....MAar goed, even grote schoonmaak in mijn lichaam nu hoop ik, en dan met frisse moed weer verder,...vriendlief wil nog wel een maandje proberen hoor ;) Waarom vinden die mannen het nou niet erg he,..verdomme ;)

nou meiden, laten jullie wat horen??

kuskussss

7. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey meid is weer tijdje geleden

jeetje wat erg weer voor jou :(
    tja denk dat mannen dat nu eenmaal achter hun stoer gedrag willen weg steken :)
    meid ik duim mee dat je nu eindelijk volgende maand geluk mag hebben
    en ik probeer af en toe mee te lezen

liefst

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey Meiden,

Zooo ik zit mn ongi af te wachten hoop dat het eerder komt dan kan mn operatie ingepland gaan worden! maarja nog 3 of 4 dagen..Dan weten we meer...En dan kan ik onder het mes :D

Heel raar ik zie er ook niet tegen op! Alleen de uitslag!
    Want wat als ik verklevingen heb oid?
    Hoe dan verder?
    Welke behandeling is er dan mogelijk?

En verder denk ik er niet veel bij na...
    Ik ben wel goedgekeurd voor mn operatie dus dat is een voordeel.. Heb een doosje met zware pijnstillers mee gekregen voor ná de operatie dus denk dat ik maar goed gedaan heb aan een weekje ziektewet...

Verder ben ik echt aan het aftellen voor mn bruiloft jaja nog 6 weekjes :D Ohhh wat gaat het hard :D en ik heb er zo'n zin in!

We gaan ook of een dag na de bruiloft of een maand later op minicruise naar York of Newcastle.. 3 dagen waarvan we 2 nachten op de boot slapen :D Lijkt me zoooo gaaf :D

Liefs

9. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai hai!!

leuk om weer wat van je te horen!! hoe gaat het met jou?? 20 weken alweer,...goed zeg!!
    Al een goed buikje??

geniet ervan meis!! en blijf af en toe meelezen en posten he!

kuskus

10. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hey meiden, ook ik laat weer ff van me horen.
    Eigenlijk gaat het niet zo goed met mij. Ik ben zo bang voor de operatie en weet net als Jeem niet wat me te wachten staat.
    Ben ook bang voor verklevingen of dat de endo al door mn hele buik zit.

En ik heb nog steeds heel veel last van mn darmen. Ik denk meteen weer dat het iets ernstigs is. Ik had toch 3 weken geleden pillen gekregen die je niet mag innemen als je zwanger bent of wilt worden. Nou ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik het nu in ga nemen want dat is nu toch ook wel heel belangrijk dat mn darmen weer zn werk gaan doen. En aangezien ik net ongi ben geweest weet ik dat ik niet zwanger ben nu.

Eigenlijk moet ik echt ff wat in mn nieuwe salon gaan doen, want die is nog niet helemaal af.

Berretje, balen dat je ongi bent maar het is inderdaad wel goed dat alles ff schoongespoeld wordt! Ik duim hard voor je voor de volgende ronde!!!

Dikke kus

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    LaFemme weet jij al wanneer je geopereerd gaat worden?

12. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Nee ik moet eerst 18 augustus terug en dan heeft hij uitgezocht wat er mis is gegaan bij die andere gyn. Dan is ook de uitslag van het zaadonderzoek. Maar ik wil pas na mn vakantie omdat ik nog nooit geopereerd ben en dus niet weet hoe ik erop reageer. Kan jij ook niet beter na je trouwerij of doe je dat ook?

Leuk zeg die minicruise:)

13. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey meid

ja hoor meid alles hier goed
    ben idd vandaag 20 weken
    en buikje begint nu toch te groeien heb fotoke in de album staan
    ik duim dat je snel ook zwanger bent net als voor de andere meiden hier
    kweet nog hoe ik hier altijd zat zag vele zwanger worden en bij mij lukte het niet en als ik zwanger was ging het steeds mis :(
    ik duim voor jou en al de meiden hier dat er snel voor jullie geluk mag komen

liefst

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nee ik ga ervoor want die operatie stelt niet veel voor.

Er word bij je navel 1 klein sneetje gemaakt van nog geen 2 cm en hij duurt maar 15 min dus geen zware narcose ( heb al een operatie gehad van 4 uur en was toen goed ziek van de narcose ) Maar denk dat dat nu wel mee valt. Maar heb dat aangegeven bij de pre-op en ze geven me nu voor ik onder narcose ga een middeltje tegen de misselijkheid. Na 7 dagen mogen de 2 hechtingen die je krijgt er ook weer uit dus ik red dat wel voor mn bruiloft ( tenzij het 3 dagen voor mn bruiloft is uiteraard ) maar zoals het er nu uitziet is het binnen nu en 4 weken dus ruimmm voor mn bruiloft ;)

En geloof me meid het stelt echt niets voor... Je bent weg voor je het weet en weer wakker voor je het weet.. Ik was ook altijd heel erg bang voor operaties maar na mn operatie ben ik er echt niet meer bang voor.. Kun je na gaan ik word liever geopereerd als dat ik een kies laat boren bij de tandarts hihi...

Als het goed is krijg ik over 3 of 4 dagen de datum dus ben benieuwd

15. zus01

zus01 Niet meer actief

goedemorgen meiden!
    hier weer een berichtje van mij. ben de laatste tijd druk met werk en natuurlijk ook van het mooie weer aan het genieten, dus vandaar dat het even stil is geweest.
    daarnaast heb ik eigenlijk niet zoveel te melden. behalve dat we dus vrijdag de complete uitslag van de HSG horen. ben bang dat het een laparascopie wordt. ben daarom heel benieuwd naar jouw bevindingen, Jeem!

ik heb, volgens mij, vorige week weer mijn eisprong gevoeld. weer zo pijnlijk als andere keren en weer aan de linkerkant (waar de verstopping te zien was). dus ik denk dat die 'doorspoeling' en het vloeien van daarna niet afdoende is geweest.

vandaag werd ik wakker met ook ineens van die ovulatie/menstruatiekrampen. ik zit notabene 1,5 week voor mijn NOD! mijn boobs doen ook weer pijn, zoals elke maand een paar dagen na mijn eisprong...snap nu werkelijk waar helemaal niets meer van mijn lichaam. jammer dat vrijdag nog zo ver weg is...

meiden, iedereen sterkte met de komende tijd en eventuele operaties! ik ga weer aan het werk (ja, met dit mooie weer...:()

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Zus!

mijn eisprong was ook goevoelig deze maand, en ik had ook na een week al menstruatiepijnen,..ben het ook geworden, en dus eigenlijk veelste vroeg,...Misschien is je lichaam even van de slag door het onderzoek...??
    Ohhh was het maar vrijdag zeg! ik ga voor je duimen dat het snel vrijdag is en voor een goede uitslag meis!

Werkse (ook ik met dit mooie weer aan het werk hoor ;))

17. zus01

zus01 Niet meer actief

@berretje, dank voor je medeleven!
    ik lees overal wel dat je lichaam inderdaad van slag kan zijn door een HSG. dus ik ga er maar vanuit dat het allemaal nog effecten van dat onderzoek zijn. het is gelukkig nu al een stuk minder.

hoe gaat het nu verder met je? op naar volgende ronde? nu kunnen jullie weer serieus aan de slag heh?! ;)
    hopelijk is het snel raak!!

wij hebben onze 'stress' even in de koelkast gezet en gaan ons nu op onze vakantie richten. hebben van het weekend een reis naar bali geboekt! ben er nog nooit geweest maar heb al zoveel mooie verhalen erover gehoord en gelezen. ben heel benieuwd en heb er onwijs veel zin in!

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Wat is het stilletjes hier?!

Nou vandaag ongi moeten worden ben t nog niet!
    Zul je net zien zit je er op te wachten word je het niet :(
    Wel voorgenomen mocht ik morgen nog niet ongi zijn om vrijdag ochtend een testje te wagen just in case ;)

Hoe is het verder hier meiden???

19. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Jeem,...

Jeetje blijft stiekem toch spannend he!
    nou ik ben wee ropnieuw gaan tellen, want mijn cyclus is goed van slag,...!
    Donderdag bruin verloren en verder niks,...toen paar dagen niks en toen weer bruin, maar echt zooo weinig!
    MAar geen echte ongi,..dus ik ga maar vanaf afgelopen donderdag tellen als begin van cyclus,...erg vreemd,...Ook testje gedaan natuurlijk, maar niet zwanger,....
    Nu maar weer zoeken of ik mijn eisprong kan vinden met ovutesten,....
    Jeetje meis, laat je het even weten vrijdag...?? duim stiekem toch extra hard voor je hoor!!

Hoe is het met de rest?? Duimpie??? ik mis je meis!! gaat alles wel goed met je? of even afstand van het forum??
    (soms ook wel eens goed hoor, maar ik kan het niet!! ik blijf ook het forum kijken met de buikfotos,....heel slecht van mij, wordt er niet gelukkiger van, en toch blijf ik het doen!)

dikke knuf voor iedereen

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

hier gaat alles goed!
    heb gisteren de nekplooimeting gehad en voor zover de echoscopiste het kon zeggen zag het er keurig uit. officiele uitslag krijg ik nog

maar ik vond het eigenlijk veel belangrijker om te zien of alles het nog deed!
    en dat doet het :D heel even hartje gehoord
    ukkie is heel beweeglijk en zwaait alle kanten op met de armpjes en de beentjes, haha
    uk had een volle blaas dus drinkt en plast ook goed.
    oja en ukkie is 5,5 cm groot lekker gemiddeld gegroeid

we zijn weer helemaal opgelucht! en over de gevarenzone heen, oef!
    volgende week voor het eerst hartje luisteren bij de vk, heb er nu al zin in

Deel Deze Pagina