ohhh wat fijn dat je de kleine weer gezien hebt!! Goed zo meis, deze periode is ook weer voorbij,....hebben wij net niet gehaald Laat je even weten hoe de uitslag van de nekplooimeting is,...?? ben erg nieuwsgierig naar de cijfers...en kunnen we iets van leren mocht het bij 1 van ons ooit eens raak zijn,.... Voel je je ook goed? niet ziek?? Geniet er maar lekker van hoor, je hebt het verdient! Dikke knuf
Lieve meiden, Eindelijk weer eens op het forum, jeetje zeg. Ik ben zo hard aan het werk geweest. zondagavond laat uit België terug gekomen. Even halve dag pauze en gister en vandaag weer op kantoor. Ik heb twaalf uur gewerkt vandaag, zie ook helemaal scheel nu. Ik moest echt een hele hoop afhandelen voor we vrijdag op vakantie gaan, maar dat het nog zoveel tijd in beslag zou nemen had ik niet verwacht. Morgen nog wat eigen boekhouding en vooral pakken en nog wat boodschappen etcetera. Ik heb weer even bij gelezen. Wat fijn Glimworm dat het zo goed gaat en je kleintje spartelt en dartelt in je buikie. Geniet maar met volle teugen! En Jeem nog niet ongesteld, spannend hoor, het zou toch zomaar kunnen. Straks pas je je trouwjurk niet meer Je hebt dus nog geen datum voor de kijkoperatie begrijp ik, omdat dat afhangt van wanneer je menstruatie wel (of niet) begint, toch? En Zus, nog even afwachten tot vrijdag, ook spannend hoor .. Ik kan me het gevoel nog heel goed voor de geest halen. Hoewel ik direct na mijn HSG al behoorlijk wat wist, omdat ze een half uur er na, bij de 2e foto al duidelijk konden zien dat beide eileiders dicht bleven . Ik hoop dat het bij jou anders is. In ieder geval is er een open, dat is fijn! Gaat je lief met je mee deze keer? En Berretje, nee, ik heb niet genoeg van het forum hoor. Gewoon geen tijd gehad. En een hele week zonder internet in België. Dat is het voornamelijk. Ik zit nu trouwens ook met vierkante ogen van al de hele dag achter een beeldscherm werken. Op zich doet het me ergens ook wel goed om niet eindeloos te lezen op het forum en gewoon wat meer bezig en buiten te zijn. Ik word er toch niet zwanger van. En jouw cyclus lekker in de war, wat een gedoe hè! Maar je was toch te vroeg ongesteld geworden? geen kans ..? Maar je hebt ook al getest las ik .. Tja, geef het nog maar wat tijd. Je lichaam pikt het wel weer op hoor! En die buikjes kijken, ach ja. Het is ook gewoon fascinerend. Wees maar niet te streng voor jezelf. Alleen als het pijnlijk wordt of je er last van krijgt is het misschien prettig om er niet meer zoveel te kijken, toch? Hier trouwens net eisprong gehad, maandag wel te verstaan. Ik was toch wel blij dat ik de avond ervoor thuis kwam en nog lekker kon 'knuffelen' met mijn lief. Extra leuk trouwens na een week elkaar niet zien. Eigenlijk zou ik maandag pas terug komen. Ik weet dat de kans nihil is om zwanger te worden, maar helemaal aan me voorbij laten gaan voelt toch ook frustrerend. Ik ben ook zo op die eisprong ingesteld geraakt de afgelopen maanden. Moeilijk om dat opeens niet meer te doen. Ik temperatuur ook nog steeds en vind het fijn om mijn cyclus zo bij te houden. Eerst maar eens op vakantie. We gaan tot ongeveer 9 augustus weg. Misschien iets eerder terug als mijn zus eerder bevalt, waar best grote kans op is, omdat haar twee dochtertjes ook veel te vroeg kwamen. Ik hoop echt dat ze het nog even uitstelt, want we zijn echt wel toe aan vakantie! Maar ik zou het ook heel jammer vinden om die eerste dagen van dat kleintje te missen. Dat is zo schattig en indrukwekkend! Ik was bij haar 2e bevalling en heb het toen helemaal gefilmd. Nou, het is weer op z'n Duims, een lekker lang verhaal geworden, inmiddels is het 5 over twaalf, hoogste bedtijd! Ik zal hier morgen nog wel eens polsen en zeg in ieder geval nog even gedag voor ik vertrek. Veel liefs en sterkte en zomerplezier, Duimelot
Hey lieve meiden, Owwww nu ben ik echt bang hihihi. Ik ben nog steeds niet ongi..!!!!!! Maar voel me ook echt niet zwanger!!!! Zou het dan echt zo zijn??? Ik zit gewoon helemaal te trillen van de zenuwen vind het zo spannend maar ben zo bang voor een teleurstelling!
heb je al getest dan meis?? ohhh spannend,..zit hier met kriebels in mijn buik voor jou! laat je het snel weten!?? kusss
Jeempje, wat spannend !!!! Het zou toch wat zijn hè! Ik hoop het heel erg voor je, zodat de hele MMM je bespaard blijft. Zo niet , dan is het fijn dat er goede zorg is voor je. Nou, ik ga weer even verder met mijn voorbereidingen. Ik hoop dat ik het nog lees voor ik weg ga. Liefs voor allen! ( Berretje, ben je lekker vrij vandaag? Of gewoon even tussen de werkzaamheden door op het forum?) Liefs ook!
Hey lieve meiden! Nou heb getest en hij was negatief En nu ook nog eens ongesteld! Dus ZH bellen maar
oh jeem wat balen zeg!! blijft elke keer weer k..!!! om ongesteld te worden he! ik hou het even kort hoor meiden!! Duimpie ik heb alles gelezen van je hoor....!! maar ga weer snel ofline,... Hele fijne vakantie meis, ga lekker genieten samen met je lief!! 9 aug is best een lange tijd,...moeten we je weer even missen....daarna snel terugkomen hoor.... dikke knuffffff
Nou meiden, As woensdag is het zo ver ik word geopereerd. Maandag middag moet ik bellen voor de tijd! Spannenddddd
oh meis, super spannend! maar niks om bang voor te zijn...ze zijn echt super lief in het ziekenhuis...komt helemaal goed! dat weet ik zeker meis!
Hey meid, Ik ben ook niet bang gelukkig! Allee vind de uitslag wel spannend.. Al weet k niet of ik die gelijk krijg.. Maar dat zien we dan wel... Zie er ook niet tegen op lekker een weekje vrij
toen ik gecurreteerd werd was er ook iemand voor zo een operatie, en die hoorde na de operatie in ieder geval even hoe de gyn het eruit vond zien,....dan hoor je al een klein beetje iets volgens mij,...en de uitslag later, maar misschien kunnen ze dit gelijk zien en ook gelijk uitslag geven,...spannend! Ik wordt trouwens helemaal gek hier,...nog geen ongi doorgezet en al een week lang heel klein beetje miniscuul bruinverlies elke keer,...tis maar een bruin draadje zeg maar (sorry voor de details!) en ik heb weer zoooo en buikpijn vandaag,...kramp na kramp na kramp en dan is het weer even weg en komt het weer... zwanger ben ik ook niet, en eisprong is ook niet te vinden, dus dat kan het ook niet zijn,...GRRRRR Ben er nu zo klaar mee, ik wil een mooie cyclus weer hebben en gewoon weten waar ik aan toe ben,....frusterend dit zeg,...zit nu al te twijfelen of ik de gyn zal bellen,....
Jeetje wat vervelend voor je zeg! Tis die onzekerheid he, die maakt het zo vervelend! Zou toch maar even bellen hoor. Even om advies vragen. Succes en sterkte!
Dank je voor je reactie...! durfde nog niet te bellen vandaag,..ik wacht het weekend even af en ga anders maandag even bellen... trouwens vandaag een ovutest gedaan om te kijken of het daar soms aan zou liggen,...en ik kreeg een streepje te zien, nog niet zo donker als de controle streep, maar volgens mij zit mijn eisprong er toch aan te komen,...iets wat vroeg volgens mij, maar goed, liever te vroeg dan te laat Morgen nog maar weer eens testen en goed aan de klus dit weekend
hi ladies! een dag later, maar ik zou nog even de definitieve uitslag van mijn HSG-onderzoek laten weten. volgens de gyn is alles goed! het leek met inspuiten van de vloeistof er inderdaad op dat de linkereileider wellicht verstopt was, maar bij de restfoto bleek dat alles naar behoren werkte. gezien alle andere uitslagen goed waren, zag hij geen reden waarom wij niet op de natuurlijke manier zwanger zouden kunnen worden (waarom is het dan al die tijd niet gelukt??). we moeten het nu een half jaar op eigen houtje proberen en dan komen we in aanmerking voor IUI (6 behandelingen) en als dat niet werkt IVF... Ik heb meteen maar gevraagd naar wachtlijsten (anders had ik me preventief maar meteen op die lijsten gezet ), maar volgens hem waren die er niet (beetje vreemd, want ik hoor overal om me heen over wachtlijsten. maar goed, de goede man zal het wel weten) mijn man vond het wel een goed bericht dat we het op eigen houtje moeten proberen en gaf zelf aan dat we gewoon dan maar wat frequenter moesten gaan klussen . mannen! haha! @berretje: al wat meer dichter je ei? wel raar dat je geen echte menstruatie heb gehad. maar ik moet zeggen dat ik ook maanden heb dat het minder is dan de andere keer. geen pijl op te trekken! succes met vinden van je ei en veel plezier met klussen! hoe gaat het met de rest van de dames?
Met mij gaat het goed, beginnen aan de 2e ronde pas hoor. Maar mijn ongi duurt nu al 8 dagen pffff... ben ik niet gewend, zo lang! Hopelijk ben ik er snel vanaf en kunnen we lekker aan de klus hihi!! X
hai Zus! wat fijnd at het er goed uitzag, en ook fijn om te weten dat wanneer het nu niet lukt, jullie hulp krijgen,....! Hier is het bij alleen bruin gebleven, en dacht van de week op de ovutest een sttreepje te hebben maar die is niet donkerder geworden, alleen maar minder,...gisteren helemaal geen streep meer,...vreemd! mijn cyclus is behoorlijk van slag, hoop dat het snelw eer de goede kant op gaat, want hier baal ik behoorlijk van,...! maar goed, we proberen maar aan het klussen te blijven, alhoewel we het even gehad hebben en pas 1x gedaan deze maand,...saai!! maar goed,....rustig aan.... ga nu lekker mijn bejde opzoeken, erg vroeg, maar ben gebroken!!
Hey meiden, Zo even een berichtje van mij. M'n operatie is goed gegaan heb nog wel veel pijn zowel in mn buik als mn schouder door het gas. Heb 2 inimini gaatjes in mn buik 1 bij mijn navel en 1 bij mn schaambot. Dat is ook een beetje gevoelig maar doet geen pijn. er zit ook in elk gaatje 1 hechting die is gelukkig oplosbaar dus ook daar hoef ik niet voor terug te komen.. Maar een voordeel alles is goed geen verstopte eierstokken of verklevingen! Nu moet ik 17 september weer terug komen en dan gaan ze kijken hoe groot de kans is op een spontane zwangerschap... En of we verder geholpen worden ja of nee. Maar al met al is het me 100% mee gevallen
hai Jeem! wat fijn dat het er goed uitzag meis!! ben zo blij voor je! dat is in ieder geval positief! Ik hoop dat de pijn snel minder wordt,...doe rustig aan meis!! Hele dikke knuf voor jou!!