Eerst symptomen na eisprong 2!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Meiden, allemaal de groetjes van Duimelot!
    Ze heeft mij het weekend een sms gestuurd dat ze eindelijk op vakantie waren,...nog druk met pakken en dergelijke voor haar vertrek dus niet meer op het furm geweest....
    Ze is er als het goed is over 2 weekjes weer.....

    kuskus
     
  2. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hey berretje,

    ja ik ben ook echt blij met die uitslag hoor :) Want had het ook echt niet verwacht hihi.. En idd nu ga ik goed uitrusten want merk dat die narcose behoorlijk heftig geweest is en ben nu weer dood moe.. Dus ga zo ook echt nog even een uurtje slapen..

    Liefs!
     
  3. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ja meis, doe maar rustig aan, en die narcose moet er ook weer even uit,...even lekker slapen jij,...truste!
     
  4. Siren84

    Siren84 VIP lid

    8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hoi Jeem!

    Dat is iig goed nieuws! Hopelijk hebben ze in September ook zulk goed nieuws voor jullie! :) Beterschap verder!
     
  5. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Meiden wat is het rustig hier??
    hoe gaat het met jullie? LaFemme....? Jeem?? Zus??
    en Duimpie, ik mis je hoor!!

    Hier alles ok,...zit denk ik na mijn eisprong, maar kan ook heel anders zijn natuurlijk,..kan het niet echt peilen en met ovutesten kom ik er ook niet echt uit,...oftewel, gewoon afwachten deze maand...
    Ik wil zooo graag (weer) zwanger zijn,...net zoals jullie dat graag willen natuurlijk,...Ik heb alleen zo een voorgevoel dat het lang gaat duren, waarom weet ik niet....
    Ik zou nu dit weekend (om precies te zijn gisteren!) 25 weken geweest zijn,...wat een drama om daaraan te denken zeg,...kan ik best wel eens depri van worden zeg... Maar goed, het is niet anders, dat weet ik ook wel....Maar het is toch soms nog wel even moeilijk,...en zeker nu ik weet hoe het is om zwanger te zijn (niet alsof ik ik voelde in mijn buik hoor, maar toch, alles er omheen en de hormonen en dergelijke,...gewoon het weten dat je zwanger bent en de echo,...) Ik wil het weer!!!

    nou meiden, hier gaat de gefrustereerde berretje maar even de was opvouwen....

    Dikke knuf voor jullie allemaal!
     
  6. C78

    C78 Niet meer actief

    Ik was aan het rondneuzen voor leuke topics en ik liep hier tegen aan!
    Ik wil ook graag mee komen kletsen!!

    Mijn NOD is tussen dinsdag en vrijdag (ik gok op vrijdag door laat ei).
    Ik heb weer steekjes in mijn buik, maar ik heb dat ook wel eens als ik toch ongi wordt. Voor mijn mk had ik ook buikpijn, rugpijn en last van mijn borsten. Tot nu toe alleen buikpijn! Het blijft spannend...

    Het lijkt me leuk hier verder mee te kletsen!
     
  7. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

    Hier gaat het niet zo goed!:(

    De dag na de operatie veel schouder pijn gehad maar dit kon door de gassen komen.. Vrijdag ging het beter minder pijn en sliep als een roosje heerlijk! Zaterdag verschrikkelijke buikpijn beurse plek bij mn navel en t was ietsje dikker.. Dus dacht oh dat is van die beurse plek.. Nou vandaag deed t nog veel meer pijn!! dus net even bij de HAP geweest..

    Bacteriële wond infectie..!!! Zware AB kuur gekregen :( En die moet voor morgen avond aangeslagen zijn zo niet dan moet ik dinsdag het ZH bellen en word ik waarschijnlijk weer opgenomen :(
     
  8. Siren84

    Siren84 VIP lid

    8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    He gatver! Wat een vervelend nieuws meis! Ik hoop voor je dat de AB goed aanslaat!!!! Ik wens je heel veel beterschap en sterkte!!! Dikke knuf!!!
     
  9. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

    Dank je wel!
     
  10. LaFemme

    LaFemme Bekend lid

    15 okt 2009
    755
    0
    0
    Oh meis, wat erg voor je!! Ik hoop echt dat de kuur snel aanslaat en dat je niet hoeft worden opgenomen!!Veel sterkte meis!!

    Met mij gaat het niet heel erg goed. Gister vertelde een vriendin dat ze zwange is van de 2e en ik kon me nauwelijks inhouden of ik begon te janken. We hebben het ook uitgelegd dat we nu in de mmm zitten want dat wisten ze nog niet. Wel fijn om het ff verteld te hebben. En tuurlijk is het hartstikke leuk voor hun.

    Deze maand word niks want we hebben de hele maand nog niet gesext. Ik had er gewoon echt geen zin in en we zijn doodmoe door de verbouwing van mijn salon, wat gelukkig bijna af is en echt een plaatje is geworden. Foto's volgen nog.

    Ik heb ook alweer sinds een paar dagen een beetje last van bruine afscheiding waar ik zo onzeker van word. Ik ben blij als het de 18e is want dan krijgen we de uitslag van het zaadonderzoek en te horen wanneer ik geopereerd word.

    ik ga weer ff snel in mijn salon bezig. Is nu wel ff een lekkere afleiding.

    Dikke kuss
     
  11. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    heyyyy gezellig, klets lekker mee meis! Zijn een paar meiden op vakantie, maar ook die kletsen vanzelf wee rgezellig mee....!
    We kennen elkaar inmiddels ;)
     
  12. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland

    jeetje meis, wat een drama,...hoop dat het nu al iets beter gaat en de AB aanslaat!!
    sterkte!
     
  13. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    h

    hey meis! jeetje wat klote zeg! kan mij voorstellen dat de moed soms in je schoenen zakt, maar houdt moed,...echt!! dat maakt je sterker...

    En ik praat makkelijk hoor, maar ook hier is de moed en hoop soms ver te zoeken,....maar dan probeer ik mijzelf maar wee rop te peppen,...!

    wat fijn dat je salon bijna af is,...! leuk!!
    en goed dat je het die vriendin uitgelegd hebt,..tuurlijk ben je blij voor haar, maar je wilt zelf ook rgaag, dat is heel gewoon hoor....!

    ik ga morgen voor na controle bij de gyn na de 2de curretage, ben best zenuwachtig eigenlijk,...we zullen zien!

    rustig aan en houdt moed allemaal he! (ik pep jullie wel een beetje op hoor ;))

    kussss
     
  14. C78

    C78 Niet meer actief

    Wat naar dat je zoveel ellende overhoud na je operatie...
    Ik hoop dat de AB snel aanslaat en je snel minder pijn hebt!!

    Heel veel sterkte!

     
  15. C78

    C78 Niet meer actief


    Het is altijd zo dubbel als iemand verteld dat ze zwanger is. Je gunt het natuurlijk iedereen, maar ondertussen wil je zelf ook zoooo graag!
    Ik vond het ook zo moeilijk nu de eersten alweer bevallen zijn die ongeveer in de zelfde tijd zijn begonnen als ik...

    Verder kennen wij het gevoel ook om even geen zin meer te hebben in die verplichte nummertjes... met mijn mk hebben we 2 maanden rust gehouden. Dat was weer eens heel anders!

    Veel succes met je salon!
     
  16. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou hier gaat het iets beter!

    De pijn is weg alleen alle zooi die er in zat komt er nu uit BLEEGGGHHH voel me dr zo vies van..!!!! :(:(
    Ik woon momenteel ook in de douche zo smerig vind ik het..

    Echt heb ik weer hoor :(
    Vannacht ook nog op de SEH gezeten dus gaat allemaal prima haha...

    Achja tis voor een goed doel..!!
     
  17. zus01

    zus01 Niet meer actief

    hallo dames!

    hier even een kort (sorry) berichtje van mij.
    hoop dat het met iedereen een beetje gaat. lees even snel de verhalen. over infecties en drukte, anderen zwangeren...maar hier schiet het blijkbaar niet zo op.
    ik kan me daarbij aansluiten.
    vorige week mijn NOD gehad. nogal heftig, maar voelde wel goed (alsof alle troep er nu uit is na de HSG).
    ik begin dus maar weer met frisse tegenzin aan een nieuwe ronde. eigenlijk begin ik het nu wel zat te worden en begin me er al min of meer bij neer te leggen dat het er gewoon niet in zit voor ons.
    ik ga me daarom nu maar concentreren op onze vakantie in september en het vinden van een nieuwe baan.
    zal daarom waarschijnlijk niet zo veel meer op het forum zijn, maar zal zeker jullie verhalen volgen!! hopelijk snel op heel leuke, vrolijke verhalen. want dat kunnen we allemaal wel gebruiken geloof ik.

    fijne avond!
     
  18. C78

    C78 Niet meer actief


    Wat vervelend zeg!!!!

    Heel veel sterkte verder!
     
  19. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    meiden, het is weer stil hier,...
    hoe gaat het met jullie?

    ikke heb met klussen mijn kop gestoten aan de ijzeren riggel in het plafond bij het trappengat,....heb een diepe snee en 3 hechtingen erin, ook hersenschudding,...vandaag gebeurt, dus heb een koppijn waar je u tegen zegt...
    nu even opknappen,...komt goed...

    hoe gaat het met jullie?

    kusss
     
  20. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Jeetje Berretje het zit jou ook niet mee he??

    Hier gaat het goed gelukkig ontsteking is zo goed als weg JIPPIE :D

    Mn ei is ook op tijd gekomen dus we hebben flink geklust op dat moment en nu weer afwachten geblazen :D
     

Deel Deze Pagina