Eerst symptomen na eisprong 2!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    oh meis wat spannend weer zeg,...! ik ook op het wachtbankje,...
    had 5 dagen een posi ovutest, heel raar,...en vanaf zaterdag negatief,..dus hoop dat het gelukt is deze maand,...dat rot wachtbankje elke keer weer...pffff

    gelukkig is je ontsteking weg meis,...en ben benieuwd hoor over 9 dagen,..
    hou je ons op de hoogte??

    He tis wel rustig hier he,..jammer zeg!!

    kuskussss
     
  2. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meis!

    Oww 5 dagen lang een psoi ovu test? Wow das wel een errug groot ei hihi..

    Ja idd dat wachtbankje Pfff word je af en toe gek van he?

    Ik ga volgende ronde ook weer ovu testen gebruiken maar van CB met smile..

    En voor nu weer verder met afwachten :D
     
  3. LaFemme

    LaFemme Bekend lid

    15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hey meiden,

    Berretje, hoe is het nu met je meis? Heb je nog veel last van je hersenschudding? Het zit je ook niet mee he?!
    Spannend je zit weer op het wachtbankje!! En wat goed dat je ei zo duidelijk aanwezig was. Ik ga heel hard voor je duimen!

    Jeem, voor jou ook weer spannend. En over een maand ben je gewoon getrouwd:D Wij zijn dan alweer een jaar getrouwd, het lijkt echt alsof het gister was, dat jaar is zo snel gegaan.

    Ik ben maandag weer ongi geworden, maar dat was geen verrassing omdat we de hele maand niks gedaan hebben, was er echt ff klaar mee hoor. Volgende week weer naar de gyn dus dan weten we meer. Wel spannend hoor!!

    Ik zal vanavond ff de foto's van mn salon laten zien, maar ik weet niet hoe dat moet, haha. Dus eerst wachten op mn mannetje.

    Dikke kusss
     
  4. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meid!

    Ben echt benieuwd naar je salon hoor :D
    En ja hier weer spannend maar ga er echt niet vanuit..!!
    Dus wachten op die verrekte ongi!
     
  5. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai meiden!

    Jeetje Jeem die ovutesten zijn hartstikke duur die jij wilt gaan gebruiken,...haha nou die neem ik niet hoor hahaha
    maaruh volgende ronde, misschien komt die wel niet meis, alles zag er zo goed bij je uit,...misschien is het wel raak deze maand,...wie weet!

    Ojee Femm altijd balen om ongi te worden he, verdomme!
    Wel fijn dat je salon af is, ben erg benieuwd naar de foto's! En ik moet denk echt bij jou langskomen, kun je mij koppie laten stralen en valt mijn litteken misschien minder op ;)
    maandag mogen de hechtingen eruit, ben benieuwd!

    5 dagen posi ovutest ja, echt een reuze ei denk ik,...maar cyclus is goed van slag hoor door die curretages, dat is wel flink balen...
    Hopelijk komt het wel weer beetje in het ritme,...maar hoop eigenlijk het meest dat het deze ronde raak is,....ik wil opnieuw beginnen met tellen, ik blijf maar tellen van oja nu was ik zover, en nu zover,...dat is echt klote!!!

    al 1 jaar getrouwd me, en jij ook bijna Jeem,...Wanneer gaat die van mij nou op zijn knieen? verdomme ;) hahaha

    Fijne avond,...ennuh foto's fem!

    kuskus
     
  6. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meid,

    Ja ik weet dat ze duur zijn maar de gewone worden bij mij niet duidelijk van geen enkel merk..

    Dus dan maar een x die dure wie weet heeft t nut ;)

    En ach deze maand nee denk t niet hoor al die medicijnen in mn lijf hebben geen goed gedaan denk ik dus in augustus gaan we er voor ;)

    En ja nog 27 dagen dan ben ik ook getrouwd ( hihi klinkt nog steeds onwerkelijk hoor :D )
     
  7. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ja wow he, gewoon nog maar 27 sagen, gaaf zeg!!
    en tja je weet he tniet, misschien juist wel door deo medicijnen,...we blijven hopen toch!
    ik hoop het hier ook hoor, soms denk ik ineens JA het is echt raak deze maand, en dan denk ik weer,..nee vast niet! ook om mijzelf in te dekken natuurlijk,...drama dat wachten, dat moeten ze echt afschaffen zeg!!!
     
  8. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Jaa het word nu echt spannend hoor en de zenuwen gieren al langzaam door mn lijf haha..

    Ik krijg nu ook van die ramp dromen ( dat mn bruiloft mislukt en mn jurk verprutst is en mn kapsel enzo :D )
    Maarja laat het rustig op me af komen :D

    En ja dat hopen heb ik dus ook soms denk ik van jaaa het zou wel eens kunnen.. Maar dan denk ik weer nee waarom nu wel??
    Idd afwachten en ben t met je eens dat moeten ze afschaffen!!!
     
  9. zus01

    zus01 Niet meer actief

    Hello!

    Daar ben ik ook weer eens! Hoe gaat het met de dames hier?
    @Jeem: lekker aan het aftellen voor de grote dag? Leuk hoor!
    @Berretje: hoe gaat het me de 'klachten'? waar zit je nu in je cyclus?

    Ik heb maar weer eens een banner aangemaakt. Het is nu weer aftellen naar mijn NOD. Goed geklust deze maand, maar denk dat mijn ei later was dan verwacht en juist toen niet zo fanatiek geklust...ik reken dus maar nergens op (ja ja...;))
    maar ik dacht dat we misschien weer het topic konden oppikken? Dus wat onze symptomen na de eisprong zijn?

    Ik zit nu 9 dagen voor NOD en sinds 2 dagen last van de volgende symptomen:
    - mooeeeeeee (elke avond om 8 uur op bed - zelfs op zaterdagavond!!!)
    - borsten doen zeer (vooral savonds), maar dat heb ik elke maand vlak na mijn eisprong
    - darmen spelen af en toe op. gister wel heel erg. zal we te maken hebben met iets dat ik gegeten heb. mijn darmen reageren daar al heel snel op.
    - pukkel in mijn nek, die maar niet kleiner wordt. ik heb nooit pukkels en al helemaal niet in mijn nek. hij doet ook aardig pijn, moet ik zeggen...
    - Iets meer afscheiding dan normaal (gelukkig nog geen bruin, maar dat kan nog veranderen, zoals elke maand... :()

    Vind het wel weer voldoende voor nu ;). Zal het de komende dagen in de gaten houden!

    Hopelijk hebben jullie ook wat symptomen om te delen! :D
     
  10. Duimelot

    Duimelot Fanatiek lid

    18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hee Lieve Meiden,

    Ik ben er ook weer, terug uit de Spaanse Pyreneeën. We hebben er nog een paar dagen aan weten te plakken, vandaar dat ik me nu pas weer eens meld. En ik moest meteen werken en weer een beetje omschakelen toen ik eind vorige week thuis kwam.
    ik heb weer een beetje bij gelezen en zie dat er nog geen zwangeren zijn helaas, maar wel goede berichten van Jeem en Zus, die een goede uitslag hebben wat betreft geen verklevingen, fijn hoor!
    En Jeem, vervelend dat je die ontsteking kreeg n.a.v. de kijkoperatie, maar ook goed dat het snel genezen is.
    en nu vooral aftellen naar je bruiloft en veel voorpret beleven!

    Arme Berretje, je hoofd gestoten, wat een gedoe toch allemaal. En je cyclus lijkt ook nog niet helemaal op orde .. Of misschien toch zwanger? Heel frustrerend en verwarrend lijkt het me.
    Ik las net even wat berichten van je op een ander forum en lag zelf ook net met chips in bed, :), moet hier ook wat kruimels verwijderen vrees ik. Ik had ook zo'n ontzettende PMS deze vakantie, jeetje zeg. Wat was ik opvliegerig en chaggie, arm vriendje ..
    Morgen ga ik nog wel weer wat schrijven, maar nu moet ik toch echt slapen, want al weer veel te laat. In ieder geval fijn om me weer even te melden.

    Liefs voor iedereen,
    Duim
     
  11. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Heey meiden!

    Wat leuk dat jullie er weer zijn :D

    @ Zus dat klinkt wel goed allemaal zeg!
    hier weer de gebruikelijke symptomen pijnliujke boobs buikpijn en moe.. Zit dus ook echt op mn ongi te wachten!!!

    Duimelot idd ik ben echt aan het aftellen en de laatste dingen aan het regelen :D

    Hoe was je vakantie?

    En ik zie in je onderschrift iets staan over Mc kinderwens?
    Mag ik vragen wat dat is?
     
  12. reallove

    reallove Actief lid

    11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    #1292 reallove, 18 aug 2010
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
    hoi hoi allemaal

    Zag dit topic staan en ben op het moment best met mijn eigen aan het stoeien

    zondag 15 aug 2010 getest voor eisprong via clear bleu en deze was positief vrijdag en zaterdag ervoor voelde ik mijn eier stokken werken
    zondag laat in de middag was mijn buik zo hard aan het werken dat ik niet wist hoe ik moest gaan zitten

    maandag avond was ik niet te genieten hier in huis en had vriend lief zijn handen vol aan me ;)
    Dinsdag avond 17 aug voel ik drukkend gevoel op mijn eierstokken kleine krampjes
    woensdag 18 aug had me voorgenomen om half acht op te staan en schrok pas om 11:45 wakker zo totaal niet mijn doen na het wakker worden ineens een bloed neus daarna nog steeds last van krampen en drukkend gevoel toen ik in de winkel stond moest ik niesen en voelde een hevige kramp op mijn rechter eierstok

    Mijn buik is opgezet en ik ben behoorlijk uit mijn doen ik voel mijn buik werken en heb sinds vandaag ook last van slijm verlies wat doorzichtig is
    heb veel dorst op het moment drink behoorlijk veel en dat zijn bepaalde tijden op een dag dat ik ineens zoveel dorst heb


    zijn dit goede dingen die er op dit moment in mijn buik gebeuren ?
    en niet te vergeten hoe ik zelf op het moment ben want ben best wel de weg kwijt :p vergeet dingen doe dingen dubbel en ben snel op mijn tenen getrapt

    Nu zit ik alleen te twijfelen of ik mijn paard op het moment nog zal rijden want zou het wondertje niet willen verliezen omdat ik zo nodig op mijn paard moet klimmen

    wat is jullie mening ??
     
  13. reallove

    reallove Actief lid

    11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    niemand ???
     
  14. typje

    typje Fanatiek lid

    14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Spannend...en wachten duurt zolang.
    ALs ik paard zou rijden, had ik gewacht tot de nod, als hij dan negatief is. Zou ik weer paard gaan rijden.

    Maar het is aan jezelf natuurlijk.

    suc6
     
  15. zus01

    zus01 Niet meer actief

    @reallove: ik zie dat je nog 11 dagen tot NOD te gaan heb. de symptomen die je beschrijft kunnen op een eisprong duiden. Ik heb dan ook altijd een vrij gevoelige buik en dat doorzichtige slijm is vaak een voorbode van de eisprong (zijn verhalen bekend dat dit ook nog na de eisprong voorkomt).

    geduld is een schone zaak! ;)

    succes ermee.
     
  16. reallove

    reallove Actief lid

    11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    thx voor de antwoorden

    het is indd spannend hoop stiekem wel dat het zover mag zijn

    met paardrijden zet ik het even op een laag pitje want wil geen risico nemen paardrijden kan ik daarna nog altijd natuurlijk en denk dat me paard het ook niet zo erg vind even rust te hebben ;)
     
  17. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ Reallove,

    Je kan én mag gewoon paardrijden hoor als je zwanger bent en probeert te worden.

    Ten eerste als je nu zwanger zou zijn zit jou baby'tje nog zo goed verstopt dat hij amper merkt dat jij aan het paardrijden bent.

    En als je straks wat verder heen bent kan het ook geen kwaad alleen zou ik geen gekke dingen doen ;)

    Ik rijd zelf ook paard en een vriendin van mij die heeft paard gereden tot ze moest bevallen ;)
     
  18. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai meiden,...

    hehe het wordt weer drukker hier,...goed zo!

    Zus wat spannend,..je bent aan het aftellen tot je nod,..hoop zo dat het raak is!!

    Jeem,...bijna trouwen,...gaaf gaaf gaaf!!

    Duimpie, joepie je bent weer terug meis, heb je gemist hoor!!!
    Hoe was het?? lekker weer gehad? naar het zinnetje? Hoe gaat ie verders met je meis?

    Femme,...waar blijven de fotos van je salon?? of ben je gelijk al erg druk??

    Hier lag ik idd met chips in bed,...was ongesteld geworden,...drama!
    Mijn cyclus was echt zo mega onwijs van slag, en eindelijk ongi,...maar was gelijk zo sacho, voelde mij zo down,...
    maar nu ben ik wel blij ermee,...nou ja, was liever zwanger, maar wel goed om even alles weer op de rit te hebben, even ritme in mijn cyclus en lekker schoon worden nu,...en op naar de volgende ronde....we gaan ons best weer doen,...
    heb een mega drukke maand,...begint maandag al, en ben ook weinig thuis,....dus moeten tussnedoor veel zien te klussen samen, want wil mijn ei echt proberen te pakken deze maand ;)

    nou meiden, we gaan weer lekker kletsen he!!

    kuskusss
     
  19. reallove

    reallove Actief lid

    11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    hier zijn we weer ;)

    Nu was ik gister best geschrokken gister avond nogal laat ben ik intiem geweest met vriend lief en daarna had ik licht roze afscheiding

    NU heb ik op dit moment verder nergens geen last van heb dit na het intiem zijn nog nooit gehad met vriend lief

    kent iemand dit ???
    hoor graag van jullie
     
  20. zus01

    zus01 Niet meer actief

    @Jeem: eindelijk toch die menstruatie. maar nu weet je een beetje weer wat je cyclus is, toch?
    @Berretje: ik zie dat je ook ongesteld bent geworden. balen. sterkte ermee...maar je lekker concentreren op je bruiloft!!
    @Reallove: ik heb tussendoor ook wel eens bloedingen (vooral bij het klusen), niets om je ongerust om te maken. Het is lichtroze, dus het kan gewoon zijn dat er een adertje ergens gesprongen is.

    nog een paar dagen tot mijn NOD. Ik ben gisteren uit eten geweest en heb bij elkaar 3 glaasjes wijn gedronken (zolang ik niet zwanger ben, geniet ik daar gewoon nog van ;)), maar ik heb nu echt het gevoel alsof ik door een enorme vrachtwagen ben overreden. voel me katerig, maar dan anders. geen hoofdpijn (gelukkig), misselijk maar ook weet niet (heb eigenlijk ook een beetje trek). twijfel heel erg of ik mijn dagelijkse cappucino nou wel moet/wil nemen...bang dat ik nog beroerder wordt.
    zou dat nou echt van die 3 glaasjes wijn komen? Ik kan normaliter echt goed tegen alcohol. pas bij 3 flessen krijg je mij onder tafel :D
    ik wacht maar af. ben de hele week al kwakkelig eigenlijk. slaap slecht. best veel stress op (van) werk, dus wellicht dat ik gewoon aan vakantie toe ben...nog 3 weekjes gelukkig...

    meiden, hou jullie taai! ik ga even van mijn vrije dag genieten (voorzover het gaat....)
     

Deel Deze Pagina