Eerst symptomen na eisprong 2!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Meiden,...ik hou het niet meer?? Zal ik morgenochtend testen....ik wil het zo graag weten, maar ik durf niet..
    Ben bang dat het weer ongeluk brengt als ik eerder test (dat voorgevoel zit in mijn hoofd! sorry!) en ik ben zo bang voor negatief...En eigenlijk denk ik ook gewoon niet zwanger te zijn,...we hebben maar 4x sex gehad deze maand...wel rond mijn eisprong, maar wanneer die precies was weet ik niet want ik heb geen ovu testen gebruikt deze maand...
    Hmmmm moeilijk he,...jeetje, sorry hoor dat ik zo raar doe momenteel hahaha....ik zit thuis, dus blijf maar denken en malen enzo,...hopelijk snel beter zodat ik snel weer kan gaan werken en dan niet zo blijf denken....

sorry!!!

groetjes

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Wat balen voor je! ik herken het precies hoor! ik denk altijd waarom zou je niet testen? nee heb je en ja kan je eventueel krijgen.
    Voor mijn positieve test heb ik twee dagen negatief getest dus geloof niet dat het ongeluk brengt.
    Er is allang bepaald of je nu wel of niet zwanger bent!
    Als jij morgen de hele dag verdrietig bent omdat je een negatieve test hebt dan zou ik niet testen! Als je je erover heen kan zetten als deze negatief is dan zou ik wel testen.

Ik word pas 'verdrietig' als ik ongesteld word... dan is het zeker dat je niet zwanger bent, tot die tijd weet je het eigenlijk niet!

Succes meid, ik denk aan je!

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    je hebt helemaal gelijk,...heh dat had ik even nodig hoor,...dank je!
    ik ga er vannacht eens goed over nadenken wat ik morgenochtend ga doen....3 dagen van te voren is misschien wel iets vroeg nog,...heb het al vaker geprobeert,...ook eerder, maar toen werd ik wel ongi, dus het kan nog steeds....
    En tja is ook zo,...nog niet ongi dan blijft de hoop er....
    Gewoon een vroogevoel wat tussen mijn oren zit,...sorry!
    nou mris, ik hou je op de hoogte...Ben morgen ook nog thuis dus kan lekker de hele dag malen...
    tot spreeks!!
    en nogmaals bedankt voor je advies!!!
    Sweet dreams!

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    als je test en tis positief kan je die paar dagen langer genieten
    is het negatief dan kan je je voorbereiden op je ongi he.
    al kan het nog altijd positief worden.

bij mijn meiden was de test op 4 dagen voor nod negatief, op 3 dagen voor nod positief.
    was op die 4 dagen voor nod niet eens treurig, wist dat er wel wat was.

succes meid en indd kunnen werken helpt beter om de dagen door te komen he.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

meissie toch!
    ik had vorige cyclus ook wat eerder getest omdat ik me anders voelde maar helaas gaf hij duidelijk niet zwanger aan :(
    En dit klinkt misschien heel gek, maar zo'n nega test komt bij mij 3x zo hard aan als wanneer ik ongie word :)
    De kans dat je nu een posi test krijgt is nog niet heel groot, dus ik zou beter nog even een paar daagjes afwachten om te testen

veel testsucces!

6. sammy

sammy Niet meer actief

Heb gewerkt anders had ik eerder gereageerd! Januari ik wil jou heel erg bedanken!!! Wellicht heb ik een miskraam gehad dit vind ik plausibel.Dan zou ik het wel fijn vinden dat mijn lijf weer een beetje normaal wordt en dat ik gewoon ongesteld wordt, want heb nl geen belang bij uitstel van behandeling. In de kliniek is mij verteld toen ik maandag te bloedprikken ging dat het wellicht te vroeg zou zijn om al hcg te vinden, ik zat nog 2 dagen voor de nod! Een zwangere collega die meedoet aan moeders voor moeders (wat ik tzt ook wil gaan doen) vertelde mij dat het bij sommige vrouwen langer duurt eer er hcg in urine gevonden wordt. (bij bloed zal dit wellicht eerder zijn.., maar lees hierboven). Ik heb nooit ophef willen veroorzaken bij de dames op het barratopic, maar mag ik alstjeblieft mezelf serieus nemen en ik wil nogmaals zeggen dat wij het natuurlijk zwanger juist volledig hadden losgelaten en toeleefden naar de inseminatie in februari. Ik heb geen belang bij uitstel nl.Als ik schijnzwanger zou zijn, wat ik haast ook wel eens vanuit de onzekerheid ga denken, dan zou ik dat wel heel wrang vinden en echt vragen waarom in godsnaam, want nogmaals wij richtten ons op februari en ik ben een nuchter persoon!! En wie kan dan mijn bloeding verklaren danwel daar een logische verklaring voor geven?? Dit rook niet als ongesteldheid en was bij lange na niet een ongesteldheid die ik ken (en die altijd hetzelfde is..). Om nog meer te specificeren: normaliter begint het met beetje bruin bloed en al snel drie dagen hevig (tampons + maandverband nodig). Deze bloeding begon zaterdagavond (4 dagen voor nod)(kon het af met minimaandverbandjes) tot zeg maar dinsdag en veeg nu nog steeds beetje bruin bloed af, dit heb ik bij een normale ongesteldheid nooit op het eind! Jullie kennen mij niet persoonlijk, maar weet dat ik juist heel erg meeleef met vrouwen met de wens om zwanger te worden en als dat niet wil lukken is dat super K.T. Ik vind dit dan ook heel jammer allemaal!

7. sammy

sammy Niet meer actief

Wat ik net ook even gegoogled heb en dat zou ook veel van mijn (zwangerschaps) symptomen kunnen verklaren is symptomen overgang. Kijk maar eens hoe dat overeen komt. Gevoelige borsten, ander slaappatroon, gewichtstoename etc..Laat het mij niet hopen zo op mijn 35e... Maar dit is iets wat ik zeker mee ga nemen als ik evt onderzocht moet worden.

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Berretje: beterschap!!!! Hoop zo dat je niet ongie wordt.... Doe wat je gevoel je zegt, wat mamavanbo ook schrijft, een nega-test komt ook bij mij altijd harder aan... ik wacht dus echt af... zie onder :( Duim voor jou!
    Sandra, sterkte met alles meid!!! Hopelijk geen overgang... haal je niet teveel in je koppie meid en dat bedoel ik lief! Maak jezelf niet gek... Zo'n overgang kunnen ze uit bloedtesten halen, vraag er anders naar en bespreek met je gyn dat de mmm je erg bezighoudt... Ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt!
    januari: hopelijk een mooie echo!!! Ben benieuwd!!!!! Zou je vakantie even overleggen met je huisarts of gyn... Maar als wordt gezegd dat het te hoog is... Ik zou het nooit nooit doen, want zou gewoon geen enkel risico willen nemen... Maarja, mijn situatie is anders: we zijn al zo lang bezig enne... ik ski niet, dus heb makkelijk praten, ha ha! Suc6 met je keuze, doe wat je gevoel zegt!
    Weegschaaltje: hoest nu met jou?

:( Denk alleen toch eigenlijk echt dat het game over is hier... Vandaag weer het bekende witte slijm met roze gloed, wat ik altijd enkele dagen voor ongie heb... (zaterdag is NOD)... Tuurlijk, blijft afwachten en geen bloed geeft moed, maar toch... voelt echt alsof het eraan komt, en zat er nog nooit naast... Hou jullie wel op de hoogte...
    Kruip nu gauw weer naast vriendjelief. Morgen een drukke dag (hopelijk breekt de ongie niet door :() en dan finally weekend!!!

Liefs voor allemaal!!!

9. sammy

sammy Niet meer actief

He juulzon ook nog laat hier. Het is niet zozeer de mmm die me bezig houdt. Hoewel na die brief van gister van het ziekenhuis, daar gaan we dus zeker niet mee in zee, geen vertrouwen in. Als ik niet zwanger ben wat natuurlijk kan wil ik graag weten wat er lichamelijk met me aan de hand is!

He lekker slapen, zonder zorgen!!

10. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    dames, mijn nod is 11-12 febr. volgende week dond-vrij.
    Nu vanochtend, had ik opeens heel veel afscheiding, doorzichtig/wit plakkerig...Normaal heb ik wel een beetje afscheiding, maar dit viel me op, dat het anders was en veel meer!
    Had iemand van jullie dat ook?

sorry voor de details meiden.

11. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ik teste ook 3 dagen voor mijn NOD maar die van mij was al echt overduidelijk positief!!! Het ligt er maar net aan hoe snel en hoeveel HCG je aanmaakt. Ik snap heeel goed dat je je niet kunt bedwingen. Ik had echt het idee van het zal wel weer niet want ik voel me prima, maar de test wees toch anders uit hihi. Succes ermee!

@ januari, heel veel succes vandaag en hopelijk krijg je een mooie echo met een springlevend en druk frummelje (K)

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai!!
    Sorry hier kan ik van niet over meepraten, ik heb nooit last van afscheiding, ook nu niet...ik heb maandag de 8ste mijn nod....

Er komen vast nog mensen op je vraag reageren,...! succes!

13. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    toch niet getest Berretje?

Sandra moest je een mk hebben was dit zeker te zien in je bloed hoor. en ik had vorige ronde ook 5 dagen na mijn ei 3 dagen bloedverlies. dacht een innesteling maar toch niet hoor.

Juulzon he wat jammer meid

14. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai!!!
    Pfff wat erg he,....Mijn plasje staa nog in een platic bekertje op de tafel,...
    Niet getest en niet durven doorspoelen,..ik ben nog aan het twijfelen,..heel de nacht gedaan, stom he!
    Jaaa ik kan wel langer genieten...en ik weet dan ook (als het positief is) dat we vanavond niet naa de vrienden gaan waar we altijd heen gaan want die roken alle 2 heel veel, en zit ik de hele avond in de rook,..sorry maar ik rook dus zelf niet en ik vind dat echt heeel vies,..en natuurlijk als het positief zou zijn slecht voor mijn kindje...
    als het negatief is, dan denk ik dat ik meer baal dan dat ik ongi ga worden,...want dan ga ik echt zitten wachten wanneer wordt ik ongi,..terwijl het kan zijn dat de test nega geeft en van de week misschien wel posi, dus ook dat is weer minder...
    Maar stel nou dat ik zwanger ben....en niet test en we gaan dus gewoon naar die vrienden vanavond...kan het dan kwaad om in de rook te zitten nu al??
    ohhh wat erg dit,...drama...
    mijn gevoel zegt niks,...ik weet niet wat ik moet doen..
    maar ik denk toch dat ik het maar door de wc spoel weer,..
    ik wilde wachten tot maandag dus ik moet mijzelf sterk houden...
    sorry voor mijn gezeur ladies!

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik ga wachten....ik ga het volhouden!! dakn je voor je berichtje

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Juulz,

Jeetje meid wat ben jij druk met je werk enzo he,...ook af en toe even tijd voor jezelf nemen he meis!
    Ik zie thuis dus ik neem alle tijd, maar dat is net weer even te veel;)
    Maar ik knap weer iets op, dus gaat goedkomen...Maandag vergadering dus dan kan ik weer lekker gelijk beginnen....

Nog niet Game Over meis voor jou! Echt niet! Pas als je ongesteld wordt....Dus hou nog even moed!
    Meis, ik ga zoooo voor je duimen vandaag de heleeee dag dat jou ongi wegblijft meis!
    Straks ben je klaar met werken en dan heb je lekker weekend, denk je dan even aan jezelf!
    Heel veel sterkte meis!!! Ik denk aan je!

17. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Januari...!

Heel veel succes vandaag! Ik ga aan je denken en jij komt straks heel blij thuis...!

Groetjessss

18. sammy

sammy Niet meer actief

Mama van Bo heb je ooit een verklaring voor die bloeding gehad dan??

Berretje tsja hoe schadelijk is roken dan al, ik weet het niet. Drank komt iig de eerste twee weken nog niet in de bloedbaan van het kindje, daarna dus wel! Spannend voor jou!! Hoop op positief voor je!!

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Sandra nee geen verklaring voor gehad en dat moet ook niet. ga me daar echt niet in zitten druk maken.

20. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dat was echt niet slecht bedoeld he
    ik schrijf dit voor mezelf maar iedereen is anders natuurlijk

Deel Deze Pagina