Ik ben nu 4,5weken zwanger.....ben kotsmisselijk heel de dag......ook heb ik totaal geen eetlust.......en ook ben ik zoooo moe echt niet vooruit te branden.......iemand tips
Probeer je rust te pakken, dit heb je nu nodig. De misselijkheid is lastig maar probeer kleine beetjes verdeeld over de dag te eten. in de ochtend nog voor je opstaat een cracker of iets te eten. Probeer veel te blijven drinken, lukt dit ook niet? Ga dan naar de huisarts of verloskundige! Want er komen slechte stoffen vrij die schadelijk zijn voor de kleine. Nog even meid! over een paar weken zal je je stuk beter voelen!
Bedankt...het is nieuw allemaal voor mij......ik weet dus niet wat goed of niet goed is......we wachten af 5mei de grote dag dan is er een echo..dan zal ik pas echt gerust zijn......af een toe voel ik ook krampen...maakt mij onzeker
Die krampen komen van je baarmoeder die nu aan het groeien is. Dat hoort er bij. Zolang er geen bloedverlies is hoef je je niet druk te maken. Geniet ook een beetje van het feit dat je zwanger bent!
Hey meid. Vooral de rust pakken die je nodig hebt en inderdaad kleine beetjes eten verdeeld over de dag. Hier neemt de misselijkheid ook toe. Hopelijk blijft het meevallen, vorige zwangerschap bijna geen last van gehad. Had toen ook totaal geen eetlust en/of honger. Steken kunnen komen van je baarmoeder die voor aan het bereiden is op de groei. Nu aftellen naar je eerste echo op 5 mei, spannend. Ik mag 6mei
Regelmatig eten is bij mij de truuk. Het lijkt nu minder te worden maar zodra ik de misselijkheid voel opkomen moet ik ook echt meteen wat eten. Sterkte meid, het is niet leuk
Ja.....ik ben indd steeds kleine beetjes aan het eten......ik ga op tijd naar bed want ben echt kapot.....alleen die steken en lichte krampen vind ik echt niet leuk....oké 6mei eerste echo......spannend hè...eerste kindje..en wat zijn jou symptomen