Al een tijdje word ik misselijk als ik ook maar een gekke lucht ruik (of mijn avond eten). Ik eet dan ook weinig. Vorige maand (ander halve maand geleden ongeveer), werd ik maar niet ongesteld. Ik heb 3 testen gedaan. De eerste was positief (maar ik keek pas de volgende dag, dus dat telde niet), de andere 2 waren negatief. Ik was een week over tijd, toen ik eindelijk ongie werd. Op dezelfde dag werd ik zo misselijk (ziek) dat ik alles eruit spuugde. 2 dagen lang, de eerste dag voelde ik mij echt beroerd, de tweede dag alleen misselijk. Geen testen meer gedaan na die tijd. Ik ging er namelijk vanuit dat het een griep was en ik gewoon ongesteld was geworden. In de periode van ziek zijn tot aan nu merkte ik wel dat ik niet tegen geuren kan. Vaak koud heb. Gisteren had ik buikpijn, steken in mijn zij (nieren???) Vandaag een opgeblazen buik, ik keek in de spiegel en ik leek wel 4 maand zwanger. Toen ik onder de douche stond heb ik toch maar een test gedaan. Gisteren zou eigenlijk mijn innesteling kunnen zijn, dus had ik dit niet verwacht. Ik deed de test onder de douche, plaste erover heen. LEKKER FRIS #NOT!!! Maar oke, ik legde hem even weg en ging snel douchen. Ondertussen keek ik stiekem en ja hoor, er verscheen een streep. Maar bij de T Wou de test weggooien toen bij C ook een streep verscheen. De T streep is veel donkerder dan de C streep. Kan dat??? Kan er eerst een test streep komen te staan? Of moet ik de test als fout zien? Dit heb ik in mijn eerdere zwangerschappen nog nooit meegemaakt. Ik denk dat ik morgen even de ha bel. Maar kan ik gewoon vragen of ze mij op hcg willen testen? Of moet ik echt een afspraak maken? Ik wil duidelijkheid Wie heeft dit ook eens meegemaakt?
Dat is normaal. Je hebt dan een hoge hcg, maar dat kan prima aangezien je al even over tijd bent. Omdat de test eerst doorloopt langs de teststreep zie je die nu dus als eerste. Gefeliciteerd!
Hier een foto. Beetje wazig, maar mijn telefoon deed raar. Krijg geen scherpe foto's. Stel dat gisteren mijn innesteling was kan ik dan nu al positief testen?
Ik denk dat je em opnieuw moet doen en niet onder de douche. Deze lijkt niet helemaal goed doorlopen.
Ik ben wel ongesteld geworden (wel veel minder dan normaal), dat was 12 maart. Jeetje moet het nog even laten inzinken Durf niet eens te denken aan een zwangerschap (nog).
Ik heb er in de douche overheen geplast, en toen op een randje gelegd. Heb er nog 3, dus ga hem morgen ochtend nog een keer doen
Klopt er zit een vlekje naast, die was groter, en word steeds kleiner. Op de test zie je een streep erbij. Ik ga morgen opnieuw testen. Ochtend is beter zeggen ze.
Dat soort test moet je niet op plassen maar druppeltjes urine met pipetje aanbrengen... Gewoon een nieuwe doen, maar zoals het hoort...
Als je al zoveel hcg zou hebben dan maakt t niet uit en kun je m nu ook doen.. Hoeft de urine niet eens heel erg geconcentreerd te zijn Ben benieuwd
Zou nu een nieuwe doen als je hcg zo hoog is test je nu ook positief. En idd deze test is geen midstream maar cassette
Sorry, weet je wel hoe je een zwangerschaptest moet gebruiken? A: onder de douche doe je geen zwangerschapstest..dat ten eerste. B: over deze test kun je niet plassen!!! (Snap niet dat niemand dit nog is opgevallen)
Nu op de normale manier gedaan. Wel een streep maar minder dik. Snap er niets meer van. Plas was wel bijna water (zo licht), morgen nog maar weer een doen. Deze test is trouwens van de etos (2 voor 4,95). En ik ben die van het kruidvat gewend. Morgen maar even naar het kruidvat en naar de dokter
Kijk net trouwens de andere test, vlek trekt weg, blijft een hele lichte streep over. Dus niet zolang zwanger denk ik, maar wel zwanger???? Snap de tweede test nu ook dus
dan denk ik wel dat je zwanger bent hoor als je de test nu wel goed hebt uitgevoerd, dan zeg ik: gefeliciteerd en eigenlijk denk ik dat je dan al wel langer zwanger bent en dat je ongi geen ongi was van 12 maart maar oud innestel bloed ofzo aangezien je zegt dat het ook minder was dan normaal en je al kwaaltjes bleef houden maarja dat weet ik natuurlijk niet zeker want ik kan niet in je buik kijken en ben geen dokter! in ieder geval hoop ik dat alles goed zit voor je