En bij deze test zit volgend mij ook een pipet. Dit lijkt me geen midstreamtest (en 4 druppels urine of een midstream... daar wel verschil ik)
Ben benieuwd naar de kruidvat test. Maar ehhhh test onder de douche.. Kun je zo goed mikken dan Denk dat er eerst wat urine in het venster is gekomen dat daarom eerst de t streep kwam omdat het eerst toch moet doorlopen.
Ik heb een early test gekocht van kruidvat en die wees negatief uit. Weet het even niet meer. Ik wacht nog een paar dagen en dan test ik weer. Ik was ook wel erg vroeg. Vandaag wel enorme buikpijn gehad. Geen idee waar dat vandaan kwam.
Vanochtend nog een test gedaan (etos) en daar kwam weer een licht streepje ik begin nu eindelijk te geloven dat het raak is. nog niet helemaal overtuigd. ik ga voor de zekerheid uit dat ik ongie moet worden op 11 april. Als hij donkerder word zal ik het laten weten
Gek genoeg ken ik iemand die ook gewoon altijd over testen heen plaste (okey niet onder de doche ) maar bij haar waren ze meer dan positief. Maar goed dit kan een uitzondering zijn. En natuurlijk nu benieuwd naar je test.. we zijn er klaar voor om te kijken.