Wij zijn in juni getrouwd en zijn sinds november gestopt met de pil. We wilden heel graag trouwen voordat er een kleine zou zijn. Lekker traditioneel en inderdaad samen zonder zorgen een geweldige huwelijksreis van 3 weken gehad. Ik zou het niet anders willen, maar het is en blijft een persoonlijke keuze.
Haha, ik kan me voorstellen dat je het liefst elke dag wil testen, zo zou ik ook zijn Maar je vrouw heeft wel gelijk, een (vals) negatieve test is niet leuk en zeker als je niet helemaal 100% zeker weet hoeveel dagen je aan moet houden qua cyclus, dan is het verstandig om te wachten. Ik hoop het wel heel erg voor je / jullie! Liefs
@inbetween:Haha ja ze heeft gelijk ik weet het Vandaag dag 39.. en nog niets, het vervelende is dat ik de griep heb (al een week) alles erop en eraan, hoesten, snotneus, hoofdpijn, onderrugpijn enz dus van evt. kwaaltjes merk ik niets. Ik hoop het ook sooow (ik ben mevrouwtje ongeduld) En mn vrouwke heeft al lang genoeg moeten wachten (15jr). Hoe gaat het met jouw?
Echt heel spannend hoor, nog steeds geen vandaag bij jou? Met mij gaat alles goed, ben lekker aan het werk (werk als verpleegkundige op de afdeling verloskunde en de verloskamers, dus ik zie elke dag baby's!) en verder rustig afwachten wat het heden en de toekomst ons te bieden heeft! We hebben deze week in ieder geval te horen gekregen dat we een nieuwe woning krijgen met 3 kamers, dus dan hebben we in ieder geval al wel de ruimte voor evt gezinsuitbreiding Liefs
ik heb een kindje maar ben niet getrouwd wel ooit getrouwd geweest maar trouwen zeg voor mij persoonlijk helemaal niks het is amar een papiertje maar dat komt omdat ik he tniet als prettig heb ervaren ivb met een scheiding maar nee hoor ikheb dit keer eerst mijnkindje gekregen en of ik oooit ga trouwen mischien wel mischien niet. maar wij vinden het prima zo momenteel heb ik het gezag van ons kindje en staat alles op mijn naam wil niet hetzelfde meemaken als toen mocht er ooit iets gebeuren staat alles op mijn naam en ik voel me daar welzo prettig bij mischien later in de toekomst dat ik dat nog verandr maar denk het niet ben momenteel zwanger van ons tweedekindje en die krijg took mijn achternaam en mijn vriend vind dat helemaal prima nou prima toch succes ermee grs brooke
hoi meiden, ik zit zo even mee te lezen en wij gaan ook eerst voor een kindje en dan misschien trouwen. Wij hebben WEL een samenlevingscontract maar dat heeft verder toch niks met een zwangerschap of geboorte te maken? Je moet dat toch gewoon dezelfde formulieren tekenen die ieder ander ongetrouwd stel moet tekenen die een kindje hebben gekregen?
Hoi wijffie, Ik en mijn vriend hebben ook een samenlevingscontract, maar dat is inderdaad niet goed genoeg voor het krijgen van een kindje. Dan moet je het kindje alsnog laten erkennen enzo... Jij bent ook al aant wachten zie ik aan je banner. Is het je 1e ronde of niet? Liefs Sylvana
In principe had het ons niet veel uitgemaakt, maar wij trouwen eerder dan dat er een kind is. Wij trouwen in juni, tenzij er een wonder gebeurd, is daar geen kind van ons bij. Ja misschien in de buik.
hoi sylcor, dat dacht ik al maar ff checken he voor de zekerheid! Nee dit was onze 10de ronde al. 11 dagen over tijd maar nog steeds negatiefe testen waardeloos! En bij jou dan? Of geen zin gehad om je banner te veranderen
het maakt gelukkig ook tegenwoordig niet meer uit wat je eerst doet. Ik wilde altijd eerst trouwen maarja.... als je man helemaal sexy onder de douche vandaan komt met je pil in zijn handen en die heel demonstratief in de prullenbak gooit dan kun je niet weigeren toch
Leuk dat je in juni gaat trouwen, wij ook! Maar jij bent dus al gestopt met de pil? Ik wacht nog even tot na de bruiloft.
Ben 27okt gestopt met de pil, 1 nov ontrekkingsbloeding gehad en wacht nu dus al 75dagen op mijn eigen ongi.....Heb wel zin om mijn banner te vernieuwen maar heb er helaas nog geen rede toe en als ik de huisarts mag geloven mag dat nog wel 100dagen duren.....
Zo dat is dan wel heel vervelend he, als je zo lang moet wachten op je ongi... Ik heb een koperspiraaltje, wat geen invloed heeft op mijn cyclus, dus dat is wel een voordeel straks. Spiraal eruit en gaan hahaha! Niet dat het iets zegt over je kansen om een kindje te krijgen, maar ik word wel om de 28 a 30 dagen ongesteld en dat is mijn natuurlijke cyclus, dus dat is alvast fijn om te weten! Liefs
ja zeker daar heb je mazzel mee! Ach ja ga 7feb een weekje wintersporten...wie weet knapt mij ei ergens boven op de berg en gaat er schot in komen haha
Wij zijn eerst 2 jaar geleden getrouwd en gaan nu pas voor een kleine. Ik wilde altijd eerst trouwen omdat ik vind dat je een kindje samen krijgt en in een huwelijk is dat voor mijn gevoel ook meer zo. De vader hoeft het kind ook niet te erkennen want het is automatisch van hem en dat vind ik een heel fijn idee. Maar goed, dat is heel persoonlijk! Ik denk dat iedereen moet doen waar hij/ zij zich goed bij voelt!
Wij hebben het net anders uitgekiend, en wellicht helemaaal niet handig... maar goed. Bij mij gaat de Mirena er over 12 dagen uit, en wij trouwen begin september. In het allerbeste en ergste geval ben ik dus hardstikke dik in mijn jurk, maar die kans is zo klein dat ik daar niet vanuit ga. Maar we zijn hoe dan ook getrouwd als het kindje er dan komt.
bij ons is het net wat er eerder komt, ik wil 30 kilo afvallen voor we gaan trouwen. om er op mn mooist uit te zien en we zijn bezig zwanger te worden. dus we zien wel. heb geen haast met trouwen (maar wel met kindje!)
heyyy nou mijn vriend heeftme vorige week gevraagd, de plannign is mei of juni en dan trouwen op aruba!hoogseizzoen is erg duur en na augustus durf ik niet te boeken want stel dat ik weer in me eerste ronde zwanger ben(ben 2x eerste ronde zwanger geraakt) dan ben ik in sept 7 maanden en mag ik niet meer vliegen haha dus eerst maar trouwen! over die lange cyclus vervelend zeg.na het stoppen met de pil was mijn cyclus 3x rond de 60 dgn, ben toen naar de ha gegaan en mocht door naar de gyn.hoop voor je dat je ongie snel komt! liefsss