Vroeger wilde ik niet trouwen, totdat ik mijn huidige vriend ontmoette.. toen wilde ik eerst trouwen en dan een kindje en nu.. ehm.. nou ik ben nu zwanger en zijn nog niet getrouwd, haha, dus het is een beetje anders gelopen. Ik zou in het voorjaar wel willen trouwen, maar gewoon voor het papiertje eigenlijk, omdat het, het makkelijkst is, alles geregeld. Liefs
Nouja! ahahah 15 januari dit berichtje geplaatst..... Gisteren heeft mijn vriend mij gevraagd! Nu klopt mijn berichtje op zich nog wel; we wachten nog zeker 1.5-2 jaar met trouwen omdat we toch heel erg graag ons kindje als bruidskindje zouden willen! Maarrr jeee dit had ik dus écht nooit verwacht!
Wat super zeg, gefeliciteerd! Haha, dat had je 15 januari nog niet kunnen denken he Echt leuk voor je meid! Liefs
Een beetje laat en offtopic Ik heb al geen vorm van anticonceptie genomen sinds juli 2006 Maar als ik zo lees, trouw je ws op dezelfde datum als die van mij? Wij trouwen op de 5e.
Ik kwam gister om 23.15 thuis van mijn werk en in huis was het donker, met alleen wat kaarsjes aan. Zat m'n vriend op de bank dus ik dacht nog; gezellig romantisch Hij vroeg me of ik wilde gaan zitten, kon nog net m'n jas uittrekken en toen ging hij op z'n knieen en vroeg of ik met m wilde trouwen! Natuurlijk heb ik gelijk JA gezegd en 1 juli 2009 wordt onze grote dag! Helemaal happy nu... Liefs
Wow, wat super meid! Van harte gefeliciteerd! En wat een romatisch aanzoek! En ook al best wel snel, leuk! Dus nu kunnen jullie lekker alles gaan regelen! Dat is echt super leuk om te doen. Wij gaan over een kleine 4 maanden trouwen en hebben nu de meeste dingen al geregeld. In ieder geval heel veel plezier met alle voorbereidingen, maar dat gaat vast en zeker lukken!
Wij zitten nu met dezelfde vraag: trouwen of niet? Voor ons hoeft trouwen op zich niet zo, maar het licht aan de rompslomp. We hebben besloten om een afspraak met onze notaris om aan ons het e.e.a. uit te laten leggen. We hebben wel al een samenlevingscontract en een testament zou uiteraard meteen volgen zodra er een kindje op komst is.
Ik en mijn vriend hebben een samenlevingscontract en testament laten maken, en trouwen komt vanzelf wel. Maar dan hebben we het nu in iedergeval goed geregeld.
hier bij ons was het niet anders vanwege geloof eerst trouwen en dan pas kindjes, maar dat is ieder zijn keuze
De reden dat ik dit topic begon was omdat wij twijfelde wat eerst te doen, maar nu zou het misschien zelfs wel zo kunnen zijn dat ik zwanger trouw... Wie weet! Wel spannend! Liefs
vroeger wou ik niet trouwen, maar hebben toch besloten op 03-07-09 te gaan trouwen.. en nu zijn we zwanger dus hopelijk gaan we zwanger trouwen.. vind het wel fijn.. want als je zwanger bent en niet getrouwd moet je ook een hoop regelen bij de gemeente en rechtbank ivm het erkennen vd vader enz. en nu hoeft dat dadelijk niet..
wij kijken hoe het loopt, ik wil niet dat hij me vraagt als ik inverwachting ben want dan vind ik het meer een moete dan een willen. liefs,
inbetween, Leuk, je gaat trouwen! Ik vind trouwen met z'n 2-en leuk, het is iets van je samen. Wat ik écht niet leuk zou vinden als er 1 kind voor het trouwen zou zijn geboren en een 2e erna. Of allemaal voor het trouwen of allemaal erna.
hier wel kindje gekregen, papierwerk viel reuze mee, en toen ons zoontje 1,5 jaar was zijn wij getrouwd..... maakt niet veel uit 1 kindje voor trouwen en evt ander(e) erna, komen allemaal niks te kort....en mijn zoontje droeg voor de bruiloft net zo goed mijn man's naam.... we hadden gewoon een mooi bruidskindje erbij!