Ik vond trouwen niet echt belangrijk, en heb een dochter van 15 reeds, tot ik mijn partner nu ontmoete..... en al heb ik drie huwelijks aanzoeken geweigerd, ben een krak hierin, een vije ziel.....en toch een vernadwoordelijkheid tenop zichte van mijn gezin, wel bij deze man daar ben ik zeker van , wist het van de eerste moment dit word mijn man, perce trouwen hoeft niet direct en wat eerst komt een kind of trouwen maakt niet uit..... Ik heb geen regels hierin, wel als ik trouw dan ben ik zeker.....en dat staat los van een kind bij mij.... Al zijn mijn kind ook een kind van liefde zijn! Zo ieder zijn opvattingen... En als ik ooit trouw dan zal het speciaal zijn, waarschijnlijk in het buitenland met alles erop en eraan, alles voorbereid en iets om nooit meer te vergeten! Liefs Ritje
wij wilde graag eerst trouwen en dat hebben we afgelopen juni gedaan. nu gaan we helemaal voor een kindje en oals jullie op mijn banner kunnen zien moet ik gewoon nog even afwachten. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
wij zijn eerst getrouwd 19 augustus 2006 en daarna hebben we de pil weggegooid. helaas tot op heden nog niet zwanger.
Wij zijn getrouwd toen ik 5 maand zwanger was en eigenlijk meer uit praktische overwegingen....(samenlevingscontact kost net zo veel als een huwelijkscontract!). Wij hadden eigenlijk deze volgorde: eerst samenwonen, dan een hond, dan trouwen, dan een huis en dan een kind... Uiteindelijk hebben we deze volgorde wel aangehouden (behalve de hond, dat werd een kat!), maar bijna allemaal gedaan tijdens m'n eerste zwangerschap! In het tijdsbestek van 8 weken hebben we verteld dat we zwanger waren, zijn we getrouwd, hebben we een huis gekocht en zijn we verhuisd. En 2 maanden nadat we de sleutel van ons huis hadden, is onze dochter geboren!
Het had mij niets uitgemaakt. Als het alleen aan mij had gelegen, dan zou ik drie jaar terug al een kindje hebben gewild, maar natuurlijk hebben mijn hubby en de natuur hier ook een hand in Maar inmiddels al wel getrouwd 30 mei 2006 en aug 2007 de nuvaring gedag gezegd! Maar als het andersom had gekomen was ik daar ook helemaal gelukkig mee geweest hoor! Groet Snoozie
Wij zijn eerst getrouwd.... en 7 jaar later pas een kind. Ik wilde niet samenwonen, gelukkig vond mijn lief dit geen enkel probleem.
Eerst trouwen... lekker ouderwets Wij zijn ondertussen al bijna 1,5 jaar getrouwd alleen die kids willen nog niet lukken
Wij zijn eerst getrouwd (bleek toen 3 weken zwanger maar wist ik niet) puur omdat wij een grote bruiloft wilde en met een kleintje werd sparen wat moeilijker.
wij hadden eerst zo van trouwen daar doen we niet aan, we vinden het ook totaal niet belangrijk. maar toen ik zwanger werd en we gingen uitzoeken wat het allemaal kost, voogdij voor me partner en testament kwamen we al snel uit op 1000 euro, toen hebben we maar besloten om toch maar te trouwen. ik was bijna 20 weken zwanger toen we (gratis) trouwde. we hebben ook geen trouw kleding genomen , gewoon nette kleding, niemand wist dat we gingen trouwen ,alleen onze ouders en getuigen wisten het. de dag dat we gingen trouwen kreeg iedereen een kaartje in de bus voor een tuin feestje dat we een week later hadden. we hebben het heel klein gehouden en we hebben erg genoten.
Hallo meiden, Wij zijn vorig jaar verloofd en wilde dit jaar trouwen....... maar wij kregen samen een super mooi kadoo dus moet het trouwen maar wachten.... hihihi Volgend jaar willen wij trouwen. Dus bij ons is het zo gegaan Kindje en dan trouwen. Liefs
We hebben eerst een kindje gekregen en.....wie weet misschien ooit nog eens trouwen. Mijn familie is vanwege hun geloof nogal "ouderwets" hierin, maar ik ben toch al het zwarte schaap, dus dit kon er ook nog wel bij