Dreumes wil geen melk/pap.

Discussie in 'Voeding' gestart door Miireii, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Heeft iemand tips?

Mijn zoontje van bijna 14 maand, wil geen melk of pap meer! En ik heb echt alles geprobeerd naar mijn idee.

Fles weigert hij, bordje pap wil hij ook niet, niet uit een beker, heb rietjesbeker geprobeerd, tuitbeker, gewoon rietje, niets helpt!

Door de pap heb ik diksap geprobeerd, fruit, zelfs suiker :$ maar dit wil hij gewoon niet hebben! Voor de rest eet hij alles hoor, avondeten, brood en fruit gaan prima! Maar hij moet toch wel een beetje melk binnen krijgen?

Iemand nog een ander idee?

2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ik zit net een ander topic te lezen.. Kan natuurlijk ook yoghurt met muesli ofzo proberen.. Krijgt hij toch nog wat melkproduct binnen..

Als er nog andere tips zijn, hoor ik het graag!

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Karnemelk misschien? Bleh.. Maar wel gezond. En volgens mij hoeft melk niet perse, vraag Zogelukkig maar ;)

4. adi

adi Niet meer actief

Hij heeft nu ong 300cc ZUIVEL nodig. In welke vorm hij dat binnenrkijgt maakt niet zoveel uit.

Dus: yoghurt, kwark, karnemelk, toetje, creme-freishe, kaas enz wat je maar bedenkt ;)

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Toetje krijgt hij sowieso na het avondeten, wat zit daarin, das zo'n tjakkah toetje? 125 ofzo?
    En een plak kaas op brood 's middags. In ieder geval al iets.

Oke, dan ga ik maar karnemelk proberen, vind het zelf wel lekker, dus komt wel op. En yoghurt 's ochtends met muesli ofzo. Dan kom ik er denk ik wel uit..

Maar is melk niet meer nodig nee?

ZOGELUKKIG!! WAAR BEEN JEEE? :p

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ja zogelukkig meld je even, ben ook benieuwd! :)

7. adi

adi Niet meer actief

Deze kan ik ook wel beantwoorden ;), nee melk in zijn melk-vorm is niet perse nodig. Als je kind aangezuurde melk (dus yoghurt, kwark, karnemelk) wil, is dat ook voldoende om aan de nodige voedingsstoffen te komen.

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

tip van het buro wat ik hier kreeg, klein beetje chocomel erbij van die poeder..

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Oke, ben benieuwd. Heb vanmiddag karnemelk en volle yoghurt gekocht. Kijken wat hij daarvan wil hebben..

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Melk is inderdaad niet persé nodig, zuivel wel, maar dat kan dus van alles zijn. Hier eten ze vaak van die (nep) la vache qui rit kaasjes als toetje. Lisa lust inmiddels wel melk gewoon zo, maar als het weer wat minder gaat doe ik er een scheutje diksap doorheen en dan drinkt ze het beter. Ze krijgt soms ook een chocoladetoetje. Tja, je moet toch wat. Maar aan de 300ml zuivel komen ze allebei echt niet, maar kan er weinig aan veranderen.

Deel Deze Pagina